دانش و سلامتمجله کسب و کار

گن حرارتی لاغری

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کاربرد گن زنانه

گن لاغری ساعت شنی اصل علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

آیا گن لاغری شکم باعث چربی سوزی می‌شود؟

گن لاغری شکم به‌طور گسترده‌ای تبلیغ می‌شود و ادعا می‌شود که باعث کاهش چربی شکمی می‌شود. اما آیا واقعاً گن شکم به تنهایی می‌تواند چربی سوزی را تحریک کند؟ خرید گن اسلیپ و  استفاده از گن لاغری شکم به تنهایی نمی‌تواند منجر به چربی سوزی دائمی و کاهش دائمی وزن شود. این گن‌ها در اثر فشاری که به مناطق مشخص بدن اعمال می‌­کنند، فقط در ناحیه مورد نظر ، باعث کاهش سایز می‌شوند. اما این تغییرات بر مبنای کاهش چربی نیستند، بلکه اغلب به دلیل فشرده شدن پوست و بافت اطراف آن است. تأثیر این گن‌ها بر روی مقدار واقعی چربی بدن بسیار محدود است و نمی‌تواند به‌طور دائمی و به‌طور چشمگیری وزن را کاهش دهد.

همچنین استفاده از گن لاغری شکم ممکن است باعث افزایش تعرق در نواحی مشخص بدن شود. این افزایش تعرق می‌تواند به طور موقت باعث کاهش وزن و بهبود موقتی در ظاهر منطقه مورد نظر شود؛ به عبارت دیگر کاهش وزن صورت گرفته به دلیل چربی سوزی نیست. باید توجه داشته باشیم که کاهش وزن و چربی بدن نیازمند روش‌ها و استراتژی‌های جامع‌تری است. اصلاح رژیم غذایی با مصرف کالری کمتر و انتخاب غذاهای سالم، همراه با فعالیت‌های ورزشی منظم و ترکیبی از تمرینات می‌تواند به کاهش وزن و چربی‌های بدن منجر شود. شاید بتوان گفت، استفاده طولانی مدت از گن لاغری شکم باعث جمع شدن پوست می‌شود، البته به شرطی که با روش­های ترکیبی گفته شده، چربی سوزی انجام شده باشد.

انواع گن لاغری:

گن لاغری زنانه و مردانه انواع مختلفی دارند و به صورت کرست، شلوارک، شورت، ساپورت، یک تکه و غیره طراحی می شوند. برخی از آن ها تنها برای زیبایی اندام ها کاربرد دارند. برخی دیگر نیز به صورت حرفه ای برای ورزشکاران طراحی شده اند و روند گردش خون را در بدن ورزشکاران بهبود می بخشند. همچنین این مدل گن ها از عضلات ورزشکاران به هنگام انجام حرکات ورزشی سنگین حمایت می کنند.

برخی دیگر از انواع گن لاغری نیز کاربرد پزشکی دارند و بعد از انجام عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین گن لاغری زنانه برای برگرداندن فرم بدن به قبل از دوران بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا بارداری منجر به جابجا شدن ارگان های داخلی بدن، بزرگ شدن و افتادگی ناحیه زیر شکم می شود. در نتیجه استفاده از گن های لاغری زیر نظر پزشک می تواند به مرور زمان تاندون ها و رباط هایی که دچار کشش شده اند را به حالت طبیعی باز گرداند.

از انواع گن زنانه و مردانه می توان به گن ساعت شنی، گن بازو، شورتی، گن لاغری شکم و پهلو، ران، نیم تنه، بالا تنه، صورت و غبغب و یک تکه (از سینه تا پشت) اشاره کرد. گن ساعت شنی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین گن های لاغری در میان خانم ها است. گن های ساعت شنی برای فرم دهی به ناحیه کمر، شکم و پهلو طراحی شده اند. این محصول با ایجاد گرما و فشار در موضع مورد نظر منجر به فرم دهی بدن می شود.

گن انواع مختلفی دارند که برای جاهای مختلف بدن مثل شکم و پهلو، نیم تنه، بالاتنه، ران و … استفاده میشود. در کل محبوب ترین گن مربوط به گن لاغری شکم و پهلو می باشد که به دو مدل فنردار و غیر فنردار تقسیم میشوند. گن های فنردار دارای استحکام بیشتر و همچنین موقع پوشیدن بر روی بدن جمع نمی شوند، بدین منظور محبوب تر از نوع غیرفنردار هستند.

توضیحات گن لاغری حرارتی دو لایه قزن دار زیپی بند دار :

گن اصل کلمبیا یک گن با قدرت جمع کنندگی ، تعریق و چربی سوزی بالا که قسمت جلویی آن به صورت دولایه طراحی شده که لایه زیرین به صورت سه ردیف قزن دار بود که برای تنظیم بیشتر به کار می رود و لایه رویی به صورت زیپ روی آن بسته می شود که سبب تعریق و چربی سوزی بیشتر نسبت به مدل های مشابه می شود. گن حرارتی دو لایه بند دار (قزن دار و زیپ دار) دارای دو لایه می باشد که لایه زیرین دارای قزن و لایه رویی زیپ دار است و همین دو لایه بودن این محصول برای جمع کنندگی و ایجاد حرارت بیشتر بسیار مناسب می باشد. جنس این گن دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از ضخامت مناسبی برخوردار است که باعث عمر بیشتر و حرارت بالاتر می گردد

جنس حرارتی گن دو لایه بند دار به تعریق بدن شما کمک بیشتر می کند و همین تعریق باعث چربی سوزی بیشتر می شود و ساخته شده از 95% Polyester و 5% Spandex می باشد. این گن به خاطر بند دار بودنش باعث می شود جمع نشود و شما در هر حالتی می توانید از این گن استفاده نمایید پیاده رویی ، تردمیل ، باشگاه بدنسازی و … این کالا دارای سه سایز قزن می باشد که می توانید نسبت به تنگ بودن و گشادی آن نسبت به تغییر سایز خود تنظیم کنید و این پایان کار نیست بعد از تنظیم قزن ها نوبت به بستن لایه زیپ دار است که شکم و پهلوی شما را خیلی بهتر پوشش می دهد

دارای بند کوتاه و بلند شونده برای راحتی بیشتر و تنظیم راحت تر نسبت به فرم بدن شما و این گن علاوه بر اینکه دارای جمع کنندگی می باشد چون از زیر سینه به پایین می باشد باعث فرم دهی به سینه نیز می شود و سینه ها را به سمت بالا فرم می دهد که یکی دیگر از امتیازات خاص و منحصر به فرد این مدل از گن های حرارتی لاغری می باشد

مزیت های استفاده از گن لاغری

گن لاغری ابزاری برای ایجاد ساختار زیبای ظاهر و تناسب اندام است. افراد برای داشتن اندامی زیبا از رژیم های لاغری مختلف، پیاده روی های منظم، ورزش و نرمش های روزانه و … استفاده می کنند. هر چند که هر یک از این روش ها می توانند نقش موثری در داشتن اندام ایده آل داشته باشند اما برخی افراد آنها را راه هایی موثر در طولانی مدت می دانند. از این رو متمایل به روش های سریع تر برای رسیدن به هدف خود می شوند. استفاده از گن لاغری یکی از این روش ها محسوب می شود. علاوه بر ایجاد ساختاری زیبا، استفاده از گن لاغری در طولانی مدت باعث لاغری قابل توجه نیز می گردد. در حالت کلی مزایای خرید گن لاغری و استفاده از آن را می توان شامل مواردی به شرح زیر دانست:

    گن لاغری در طولانی مدت باعث تناسب اندام شما می شود.

هر چند که برخی افراد فکر می کنند با پوشیدن گن لاغری نمی توان در انجام امور روزمره احساس راحتی کرد اما برخی از انواع این گن ها پس از پوشیدن احساس راحتی قابل توجهی ایجاد می کنند. از این رو با استفاده از آنها می توانید در طول روز به انجام امور روزمره بپردازید و در عین حال در جهت زیبایی اندام خود اقدام کنید. این سبک از گن ها در طولانی مدت اندام شما را به اندام ایده آل تان می رسانند. پس به فرم بهتر بدن بدون هیچ گونه خللی در برنامه روزانه خود خواهید رسید.

    با استفاده از گن لاغری و رسیدن به فرم بهتر اندام خود، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

گن لاغری با بهبود فرم بدن شما باعث افزایش اعتماد به نفس تان می شود. این مزیت را می توان مهمترین و بارزترین مورد از مزایای استفاده از گن مخصوص لاغری محسوب کرد. شما با استفاده از گن مناسب در زیر لباس خود می توانید به استایل دلخواهتان برسید. وقتی اندام مناسبی داشته و استایل ایده خود را بیابید در جهت کاهش وزن با انجام ورزش و رژیم های غذایی مختلف نیز مصمم تر خواهید شد. از این رو سریع تر می توانید اندام ایده آل خود را بدون استفاده از گن بیابید و از تناسب اندامتان در مجامع عمومی لذت ببرید.

    قرارگیری در وضعیت بهتر بدن با استفاده از گن لاغری

با پوشیدن گن لاغری بدن شما در بهترین وضعیت خود استقرار می یابد. این گن ها ساختار سفت و محکمی دارند و باعث می شوند شکم، پهلو و کمر شما در وضعیت مناسبی قرار بگیرد. اگر زیاد با کامپیوتر کار می کنید یا به دلیل شغل و حرفه خود مدام مجبور نشستن یا قرارگیری در حالت ایستاده هستید با پوشیدن گن لاغری می توانید وضعیت بدن خود را در هر یک از این حالات بهبود ببخشید. در هنگام کار کردن، اغلب افراد یا قوز کرده و یا اندام خود را شل نگه می دارند. این موضوع باعث می شود که کمر و ستون فقرات در دراز مدت دچار مشکل شوند. در حالی که با استفاده از گن اندام خود را سفت نگه داشته و ایجاد این مشکلات جلوگیری خواهید نمود.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا