دانش و سلامتمجله کسب و کار

گن مردانه ساعت شنی

گن ساعت شنی |گن لاغری ساعت شنی | گن آنچری اصل

گن ساعت شنی ،گن لاغری پهلو مردانه  و نوعی لباس است که هدف اصلی برای استفاده از آن فشرده سازی و پوشاندن چربی های بدن میباشد. استفاده از انواع گن باعث فشرده سازی چربی های آن بخش شده و باعث میشود که تا چند سانتی متر از حجم بدن کمتر شود. استفاده از لاغری باعث میشود انحنای کمر باریک تر نشان داده شود و همین امر اعتماد به نفس و زیبایی رو چند برابر میکند.همچنین استفاده از انواع محصولات گن ساعت شنی لاغری به منظور رژیم های لاغری و ورزشی امری متداول است.

گن های ساعت شنی لاغری گزینه ای مقرون به صرفه و همچنین فوری برای کاهش سایز و کاهش وزن بوده و همچنین غیر قابل مشاهده از زیر لباس است.

از انواع گن ساعت شنی لاغری میتوان به گن ساعت شنی تاپی ، گن ساعت شنی شکمی اشاره کرد.

گن ساعت شنی لاغری برای افرادی که چند هفته از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک یا لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی آنها گذشته و رخم هایشان خوب شده و می خواهند بدنشان خوب فرم بگیرد بسیار مفید است.

این گن لاغری نیم تنه زنانه همچنین برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و افتادگی و شل شدگی شکم دارند و میخواهد این مشکل را سریع تر حل کنند خیلی عالی است.

همچنین برای ورزشکارانی که از مشکل چربی ناحیه شکم رنج می برند و دنبال راه حلی سریع و آسان برای از بین بردن چربی های اضافی دور شکم هستند ، گن ساعت شنی بسیار مناسب می باشد.

برای افراد عادی که در طی فرایند های روزانه و سرکار و … میخواهند سایز کم کنند هم این گن به شدت توصیه می شود.

انواع گن ساعت شنی ( گن شنی اصل )

گن ساعت شنی دارای انواع مختلفی در بازار می باشد. گن های فیت گن دارای ۳ یا ۶ قزن بسیار محکم در جلو گن و در دو مدل و یا می باشد. گن ساعت شنی ۹ فنره دارای لاتکس داخلی به همراه ۹ فنر می باشد که باعث ایجاد گرمای شدید در ناحیه شکم و پهلو می شود.

در مقابل گن ساعت شنی ۲۵ فنره دارای دورویه لاتکس هم در لایه زیرین و هم در لایه بیرونی آن قرار داد و باعث ایجاد گرمای بسیار شدید تر نسبت به گن ساعت شنی ۹ فنره در ناحیه می گردد.

گن ساعت شنی تاپی یا گن ساعت شنی شکمی ؟ کدام مورد مناسب است؟

در دو نوع شکمی و تاپی در بازار عرضه می گردد. به گن تاپی در بازار ایران گن ساعت شنی بند سوتینی هم می گویند اما فقط مختص به بانوان نیست بلکه آقایان هم می توانند از این گن نیز استفاده کنند.

آیا گن ساعت شنی برای بعد از زایمان و عمل های زیبایی مانند جراحی پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی مناسب می باشد؟

بله ! صد درصد این گن برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت پهلو به حالت اولیه خود طراحی شده است و تمام پزشکان جراح زیبایی گن ساعت شنی را برای بعد از عمل زیبایی شکم به بیمار خود توصیه میکنند همچنین گن ساعت شنی برای بعد از زایمان نیز بسیار موثر است و میتواند اندام شما را به قبل از دوران بارداری برگرداند.

به دلیل استفاده از فنر در گن ساعت شنی بهتر است برای جلوگیری از شکستگی فنر ها و خم نشدن گن به هیچ وجه آن را مچاله و یا داخل ماشین لباسشویی نیندازید. در هنگام شستشو بهتر است از آب سرد استفاده کنید و آن را چنگ نزنید. یکی از ویژگی بسیار خوب این گن ساعت شنی آن است که به راحتی با آب ساده قابل شستشو بوده و به شدت توصیه میگردد پس از شستشو از وسایل گرمایشی مانند شوفاژ ، بخاری و … استفاده نکنید!

تنها لایه داخلی گن لاغری ورزشی زنانه که قسمت لاتکس آن می باشد نیاز به شستشو دارد و پس از شستشو نیاز به چلاندن آن جهت گرفتن آب موجود نیست! گن را در هوای آزاد آویزان کنید تا بصورت طبیعی خشک شود. علت آن که گفته می شود گن ساعت شنی را نچلانید آن است که در آن از فنر های فلزی جهت جمع کردن شکم و پهلو تعبیه شده است.

همچنین قسمت داخلی گن ساعت شنی را می توانید با خشبوکننده های لباس و یا شامپور معمولی جهت بر طرف کردن بوی عرق بدن در هنگام شستشو آن استفاده کنید و سپس گن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود و مجددا استفاده کنید. سعی کنید گن را حداقل هفته ای یکبار شسشو دهید. شستشو ندادن گن بیشتر از یک ماه باعث از بین رفتن بافت گن و ممکن است باعث مشکلات پوستی و از بین رفتن گن شود.

به هیچ وجه گن ساعت شنی را در لباس شویی قرار ندهید چرا که باعث از بین رفتن فنر های موجود در داخل گن می شود. به هیچ عنوان برای خشک شدن گن از سشوآر ، شوفاژ ، اتو و … لوازم گرمایشی استفاده نکنید گن را فقط با آب سرد معمولی شسته و سپس در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

گن ساعت شنی برای افراد لاغر هم مناسبه

گن ساعت شنی برای افراد چاق و لاغر مناسب است بعضی افراد فکر میکنند گن فقط برای افراد چاق مناسب میباشد اما اصلا این گونه نیست.

چون گن های ساعت شنی علاوه بر کاهش سایز مزایا خیلی زیادی دارند که در این مطلب به این مزایا میپردازیم و دلیل برتری این گن به تمامی گن های موجود در بازار میباشد که آن را معروف وپرفروش کرده است.

گن های ساعت شنی همانطور که از اسمشان پیداست دارای دوخت ساعت شنی هستند یعنی قسمت بالا و پایین گن پهنتر از قسمت میانی دوخته شده است تا به بدن شما فرم ساعت شنی دهد و دلیل نام گذاری این گن همین فرم دوخت آن است. در نتیجه گن بدن را فرم میدهد و وقتی قزنها تنگتر میکنید این فرم بیشتر وبیشتر در بدن مشخص میشود. که این دغدغه بسیاری از افراد بخصوص ورزشکاران و مدل ها میباشد که این فرم که زیباترین فرم شناخته شده در دنیا هست روی بدنشان ایجاد شود.

و همچنین افرادیکه عملهای لیپوماتیک و ابدومینوبلاستی انجام داده اند میخواهند برای کاهش ورم و حفظ این فرم از گنهای ساعت شنی به مدت طولانی استفاده کنند.

گن ساعت شنی دارای چند فنر میباشد؟

گن دارای 9 یا 25 فنر داخلی است. که کار فنرها جلوگیری از لول شدن گن در هنگام فعالیت و فرمدهی به بدن در زیر لباسها میباشد. افرادیکه کمردرد دارند کمرشونو صاف نگه میدارد و فرم نشستنشونو اصلاح میکند و هنگام فعالیت بدنی مثل ورزش گن به هیچ عنوان توی تن تکان نمیخورد.

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا