عمومی

۱۰۰ پایگاه برای جذب حامی در مازندران آماده هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی رحمن زاده در گفت وگو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: همزمان با مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد سراسر استان ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در شب‌های قدر در استان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی یابی در مساجد، حسینه ها، مراکز نیکوکاری، هیأت‌ها مستقر هستند و تا ایام عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۴۲۹ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند که توسط ۵۶ هزار و ۷۹۰ حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت نام کند گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد و البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور را به میزان دلخواه و بر اساس توانایی خود افزایش دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گقت: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۱۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ فرزندان خود را تحت حمایت گرفته و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا