نماد سایت مجله ایرانی

32 اُمین یادواره شهدای دهستان آبباریک ورامین برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

32 اُمین یادواره شهدای دهستان آبباریک ورامین برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، شامگاه پنجشنبه و همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی یادواره ۱۰۵ شهید دهستان آبباریک بخش جوادآباد ورامین با حضور مسئولین و آحاد مختلف مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این روستا برگزار شد.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: قیام برای خدا گره گشای تمامی مشکلات و ناملایمات است و اگر برای خدا قدم برداشته نشود قطعاً مسیر به بی راهه ختم خواهد شد.

آزمان کادری افزود: مسیر حرکت شهدا با اعتقاد به معارف الهی بود و فضیلت بودن در این مسیر به قرب پروردگار متعال منتهی خواهد شد و به قول شهید بزرگوار شهید سلیمانی باید شهید بود تا شهید شد.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را باعث برکت در کشور و در هر منطقه دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با عنایت خاصه شهدا در سال جاری ماهیانه یک یا دو یادواره شهدا در ورامین و در مناطق و روستاهای مختلف برگزار شده است و در روستای آبباریک نیز به همت مردم ولایت مدار این روستا هر ساله این مراسم به یاد ۱۰۵ شهید این منطقه برگزار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین در پایان از متولیان و مسئولین خواست تا در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در منزل شهدا و جانبازان با سرکشی به این عزیزان حق مطلب را با احترام به مقام شامخ این بزرگواران ادا کنند.

خروج از نسخه موبایل