نماد سایت مجله ایرانی

مزایا و ویژگی‌های گیربکس‌های صنعتی فلندر

گیربکس خورشیدی فلندر Flender آلمان

وقتی به دنبال گیربکس‌های با کیفیت از سازنده‌ای معتبر می‌گردید، گیربکس خورشیدی فلندر Flender یکی از انتخاب‌های برجسته است. فلندر، یکی از زیرمجموعه‌های معروف زیمنس آلمان، با تولیدات برتر خود در زمینه گیربکس‌ها شناخته شده است. گیربکس‌های خورشیدی این شرکت با عنوان “گیربکس خورشیدی فلندر سری P” یا همان Planurex به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات با دو مدل اصلی عرضه شده‌اند:

از جمله نام‌های دیگری که برای موتور گیربکس خورشیدی فلندر در بازار شنیده می‌شود، “موتور گیربکس سیاره‌ای فلندر” و “گیربکس دنده خورشیدی فلندر” است. در این مطلب، شما را با ویژگی‌های فنی و مزایای گیربکس فلندر بیشتر آشنا می‌کنیم.

از ویژگی های گیربکس های خورشیدی این است که دارای طبقات مختلف هستند. این طبقات سبب می شوند تا نسبت های دور کاهش یابند. در نتیجه با کاهش دور ورودی هر طبقه، می توان دور های ایده آل و مناسب را در محدوده 0.5 تا 800 دور به دست آورد. گیربکس خورشیدی فلندر مزایای زیادی داشته و می تواند راندمان را به 98% برساند. همچنین این محصول توانایی انتقال گشتاور بالا در محدوده 10000 تا 5450000 نیوتن متر را دارا می باشد.

مزایا و ویژگی ها

از مزایا و ویژگی های فنی گیربکس های دنده خورشیدی فلندر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد گیربکس‌های خورشیدی یا سیاره‌ای فلندر Flender در صنایع مختلف

گیربکس‌های سیاره‌ای (یا خورشیدی) به دلیل ویژگی‌های برجسته و متمایز خود همچون راندمان بی‌نظیر، حجم کم، سهولت در نصب و نگهداری، همچنین قیمت مقرون به صرفه، در عرصه صنعت به سرعت شناخته شده‌اند و در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. شرکت گیربکس فلندر با ارائه گیربکس‌های خورشیدی با کیفیت برتر نیز جایگاه معتبری در این زمینه کسب کرده است. در ادامه به بررسی کاربردهای متنوع این گیربکس‌ها در صنایع مختلف می‌پردازیم:

با توجه به طیف گسترده کاربردهای گیربکس‌های خورشیدی فلندر، می‌توان ادعا کرد که این محصولات به یکی از اصلی‌ترین اقلام مورد نیاز صنعت مبدل شده‌اند و نقش زیربنایی در افزایش بهره‌وری و کارایی واحدهای صنعتی دارند.

مزایای گیربکس‌های دنده خورشیدی (سیاره‌ای) نسبت به گیربکس‌های هلیکال شافت مستقیم

گیربکس‌های دنده خورشیدی یا سیاره‌ای با توجه به مکانیزم‌ها و طراحی‌های منحصر به فرد خود، مزیت‌های زیادی نسبت به گیربکس هلیکال شافت مستقیم دارند. در زیر به بررسی برخی از این مزیت‌ها پرداخته شده است:

این مزایا نشان‌دهنده توانمندی‌های گیربکس‌های دنده خورشیدی یا سیاره‌ای فلندر است و آن‌ها را به یک انتخاب برتر برای کاربردهای صنعتی مختلف تبدیل می‌کند.

قیمت و مشخصات گیربکس دنده خورشیدی Flender

این سری گیربکس ها، با توجه به مقدار کاهش دور های مختلف، دارای چند طبقه هستند که در هرکدام آنها نسبت های دور به طور معین و به صورت مستقل کاهش پیدا می کند. به این شکل که چرخ دنده ها موجب کاهش دور ورودی شده و دور کاهش یافته را به طبقه بعد انتقال می دهند. همانطور که گفته شد سری گیربکس های خورشیدی فلندر تحت سری Planurex در بازار با مشخصات فنی متفاوت موجود هستند.

چگونه قیمت‌ها را منصفانه تعیین می‌کنیم؟

خروج از نسخه موبایل