نماد سایت مجله ایرانی

راهنمای خرید ساعت اسکادا

معرفی برند ساعت اسکادا (Escada)

مارگارت وارد حرفه مدلینگ شد و با کوله باری از تجربیات در زمینه طراحی لباس با ولفگانگ لی که در  این زمینه تجربیات ارزنده‌ای داشت ازدواج کرد و فعالیتشان را از طراحی پوشاک باشکوه زنانه آغاز کردند. پوشاکی که سال‌ها بعد بر تن بسیاری از بزرگان عرصه سیاست و ستاره‌های دنیای هنر نشست و تصویر تازه‌ای از زیبایی را به جهان مخابره کرد. مارگارت و ولفگانگ لی اما به همین بسنده نکردند و دایره محصولاتشان را به عطرهای خوش‌رایحه گل و میوه و اکسسوری‌هایی همچون عینک‌های آفتابی و ساعت‌‌های لوکس گسترش دادند.

اسکادا برندی محبوب در بین افراد مشهور

برند اسکادا جایی پر و پا قرص در میان ستارگان هالیوودی دارد؛ از آنجلینا جولی و آنتونیا کلارک تا پاتریشیا آرکوئت و هلن میرن از جمله هنرمندان برجسته‌ای هستند که لباس‌های شیک و مجلسی‌شان را به دست طراحان کاربلد اسکادا سپردند. لباس‌های که به طراحی های رنگارنگ و منحصر به فردشان شهرت دارند و از خانم‌های خوش‌پوش و شیک دلبری می‌کنند. اما برند اسکادا تنها در میان هنرپیشگان سینما شهره نیست. بسیاری از بلندپایگان سیاسی نیز به آن روی خوش نشان می‌دهند. شاهزاده سوئد، پرنسس ویکتوریا، چه در عروسی سلطنتی موناکو و چه در جشن ازدواج پرنسسِ یونان از محصولات اسکادا بهره برد.

ساعت‌های اسکادا نیز مانند دیگر محصولات از هویت لوکس و شیکِ این برند بهره می‌برند. کم‌تر کسی است که شیفته ساعت‌های آلمانی باشد، ساعت‌های ساختِ سوییس را ارج بگذارد و ظرافت را از مولفه‌های اصلی سر و شکل ساعت بپندارد اما چشم از اسکادا بردارد. اسکادا کیفیت، زیبایی  و ظرافت را یک‌جا با هم عرضه می‌کند.

ویژگیهای ساعت مچی برند اسکادا

از جمله ساعت‌های برجسته اسکادا ساعت‌های کالکشن مادلن است. این خانواده از ساعت اسکادا موتور کوارتز، بندهایی از جنس استیل ضدزنگ با ترکیب رنگ رزگلد و نقره‌ای و شمارشگرهایی رومی دارند. ساعت‌های خانواده مادلن از ظریف‌ترین ساعت‌ها تا درشت‌ترین آن‌ها مکملی مناسب برای سبک‌های پوشش رسمی و مجلسی است و وسعت ظرافت در قاب و در بند به چشم می‌خورد.

ساعت‌های اسکادا در کالکشن ونسا، نیز پشتیبان سلیقه‌های متفاوت‌ است. این ساعت‌ها هم همچون باقی ساعت‌های آنالوگِ اسکادا از موتورِ کوارتزِ ساخت سوییس سود می‌برند اما در ظاهر سبک‌های گوناگون پوشش را در بر می‌گیرند. اسکادا علاوه بر حضور پر رنگش در آلمان، در آمریکا، کشورهای اروپایی و آسیایی نیز حضور پر رنگی دارد و همچنان به زندگی تجاری‌اش ادامه می‌دهد. برند اسکادا یک انتخاب مناسب برای آقایان و خانم هایی است که به زیبایی ظاهر و استایل خود اهمیت می دهند. جهت خرید ساعت اسکادا بهتر است ابتدا ویژگی های این ساعت را بشناسید. از جمله ویژگی های ساعت اسکادا می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

زیر مجموعه های ساعت اسکادا

ساعت اسکادا نوعی ساعت مچی کلاسیک است که با اکثر استایل ها هماهنگ می شود و نظیر آن را در هیچ برند ساعت سازی نمی توانید پیدا کنید. کمپانی ساعت سازی اسکادا انواع مختلفی از ساعت مچی مردانه و زنانه را در قالب کالکشن هایی تولید و وارد بازار کرده است. تنوع مدل این ساعت ها به گونه ای است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. امکان ندارد که شما طرفدار مد و استایل باشید اما ساعت های برند اسکادا را پسند نکنید. جهت خرید ساعت اسکادا حتما نگاهی به انواع مدل های ساعت در زیر مجموعه های ساعت اسکادا بیاندازید.

قیمت ساعت اسکادا

ساعت اسکادا از برترین متریال درجه اول با طراحی خاص و منحصر به فرد ساخته می شود. شاید دلیل قیمت بالا این ساعت کیفیت بسیار بالا باشد اما با این حال باز هم به نسبت کیفیتی که دارد قیمت ساعت اسکادا منصفانه است. ساعت اسکادا دارای انواع مختلفی از مدل های ساعت مچی با قیمت متنوع از قیمت پایین تا متوسط و بالا است. بنابراین می توانید با توجه به بودجه ای که دارید مدل ساعت اسکادا را انتخاب کنید.

قیمت ساعت ESCADA به شدت تحت تاثیر مدل ساعت و امکانات آن است. مدل هایی که دارای امکانات بیش تری هستند قیمت بالا تری خواهند داشت. امروزه در برخی از فروشگاه ها امکان خرید ساعت اسکادا به صورت قسطی وجود دارد که می توانید با خرید از این فروشگاه ها ساعت دلخواه خود را خریداری کنید.

نکاتی برای خرید ساعت اسکادا

خرید یک ساعت با کیفیت و اصل با توجه به وجود شیادان و کلاهبردارانی در این زمینه که ساعت تقلبی را به جای ساعت مچی اصل جا می زنند کار بسیار سختی است. به خصوص در مواردی که شما قصد خرید آنلاین ساعت اسکادا را دارید. جهت تشخیص ساعت مچی اصل اسکادا از ساعت های فیک موارد زیر را در نظر داشته باشید؛

اطلاعاتی در مورد ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه یکی از محصولاتی است که تنوع بسیار زیادی دارد. کشورهای زیادی در ساخت ساعت با کیفیت رقابت می کنند و به همین علت ساعت مچی از جمله محصولاتی است که برای خریداران با هر سلیقه ای قدرت انتخاب بسیار بالایی فراهم می کند. همانطور که احتمالا شنیده اید سوییس از دیگر کشورهای سازنده ی ساعت با اختلاف زیادی قوی تر و موفق تر است. معروف ترین و گران ترین برند ساعت در جهان یعنی رولکس، متعلق به کشور سوییس است.

میتوان به صورت کلی ساعت مچی را به 2 دسته ی آنالوگ و دیجیتال تقسیم کرد. ساعت آنالوگ همان ساعت عقربه ای است که درصد بسیار بالایی از ساعت های مچی را تشکیل می دهد. ساعت دیجیتال  ( به آن ساعت کامپیوتری نیز می گویند. ) هم ساعتی است که به جای داشتن عقربه عدد های انگلیسی روی آن نوشته شده است.

چند راهنمایی برای انتخاب ساعت مناسب سعی کنید ساعت عقربه ای یا آنالوگ را در مهمانی ها، جلسات کاری، و ماکن های عمومی استفاده کنید و ساعت دیجیتال در مکان های غیر رسمی، تفریحی و ورزشی استفاده کنید زیرا رسمیت ساعت دیجیتال از آنالوگ کمتر است.

نکته ی دیگری که در انتخاب ساعت مهم است بند ساعت است. اگر ساعت با بند چرمی انتخاب کنید، به راحتی می توانید آن را با کیف، کت و یا دیگر وسایل خود ست کنید. همین که شما بند چرم را با یک پوشش چرم دیگر ست کنید کافی است و اصراری نداشته باشید که این دو چرم دقیقا یک رنگ باشند. بندهای فلزی را نیز می توان ست کرد. به عنوان مثال بند فلزی را می توان با دکمه آستین، حلقه و یا سگگ کمربند خود ست کنید.

اگر اهل ست کردن هستید پیشنهاد می کنیم ساعتی با بند قابل تعویض خریداری کنید تا بتوانید در شرایط مختلف به شکل های متفاوتی از آن استفاده کنید. سعی کنید ساعت خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا ساعت خریداری شده فیک از آب در نیاید!

خروج از نسخه موبایل