اقتصادیمجله کسب و کار

معرفی لوله گازی API سپاهان به همراه لیست قیمت روز

کارخانه لوله سپاهان از کارخانه های برجسته کشور است که محصولات متنوع زیادی را تولید می‌کند از جمله این محصولات در حوزه نفت و گاز، انواع لوله، انواع پروفیل و انواع قوطی های فلزی که در ساختمان سازی استفاده می‌شود است. لوله گازی api از جنس فولاد می‌باشد و داراس استحکام بالایی است. لوله گازی API سپاهان برای لوله کشی توکار و همچنین لوله کشی آتش نشانی استفاده می‌شود.

خرید قیمت لوله گازی API سپاهان

اگر قصد خرید لوله گازی api سپاهان را دارید در این بخش از وب سایت پایپ تهران اطلاعات کامل از لیست قیمت محصولات را در اختیار شما قرار دادیم همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید می‌توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین فاکتورهای مهمی در قیمت لوله های گازی api سپاهان تاثیر گذار است از جمله مشخصات فنی مانند ضخامت، قطر و اندازه لوله، وزن لوله، نمایندگی و مرکز فروش و…

لیست قیمت لوله گازی api سپاهان

لیست قیمت لوله‌های API سپاهان
سایز قیمت (ریال)
۲/۱ ۳.۷۰۰.۰۰۰
۴/۳ ۴.۸۰۰.۰۰۰
۱ ۶.۸۰۰.۰۰۰
۴/۱۱ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰
۲/۱۱ ۱۱.۵۰۰.۰۰۰
۲ ۱۵.۴۰۰.۰۰۰
۲/۲۱ ۱۸.۲۰۰.۰۰۰
۳ ۲۳.۴۰۰.۰۰۰
۴ ۳۰.۲۰۰.۰۰۰

خرید لوله گازی API سپاهان

خرید لوله های گازی api سپاهان برای موارد زیادی کاربرد دارد این لوله ها انواع مختلفی دارند که هرکدام بسته به شرایط مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید لوله گازی api سپاهان بی شک می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد زیرا بهترین لوله تولید شده در ایران است، کسانی که قصد خرید لوله های api سپاهان را دارند از گرید این لوله ها بی اطلاع هستند گرید این لوله ها API H40 است.لوله‌های سایز 2.1 اینچ api بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارد که ضخامت آن نیز 8.2 میلی متر است.

خواص مکانیکی لوله api به ترتیب در جدول زیر شرح داده شده.

Grade استحکام کششی

(MPa)

استحکام کششی

(Ksi)

استحکام تسلیم

(MPa)

استحکام تسلیم

(Ksi)

A ۳۳۰ ۴۸ ۲۰۷ ۳۰
B ۴۱۵ ۶۰ ۲۴۰ ۳۵
X42 ۴۱۳ ۶۰ ۲۸۹ ۴۲
X46 ۴۳۵ ۶۳ ۳۱۷ ۴۶
X52 ۴۵۵ ۶۶ ۳۵۸ ۵۲
X56 ۴۸۹ ۷۱ ۳۸۵ ۵۶
X60 ۵۱۷ ۷۵ ۴۱۳ ۶۰
X65 ۵۳۰ ۷۷ ۴۵۰ ۶۵
X70 ۵۶۵ ۸۲ ۴۸۲ ۷۰
X80 ۶۲۰ ۹۰ ۵۵۲ ۸۰

کاربرد لوله گازی API سپاهان

لوله های api سپاهان با توجه به استحکام و مقاومت بالا کاربرد های زیادتری نسبت به لوله های هم رده خود دارند کاربردهای اصلی و عمده لوله گازی api سپاهان عبارتند از:

  • مناسب برای انتقال نفت و گاز در خطوط طولانی
  • مقاومت و استحکام بالا در مقابل ترک لوله
  • قابلیت استفاده در سیستم های ترش
  • مناسب آبرسانی صنعتی
  • قابلیت استفاده در عایق بندی کابل‌های فشار قوی
  • مناسب برای مواقعی که نیاز به خدمات مستمر و طولانی دارند.

مزایای لوله گازی API سپاهان

از مزیت های لوله گازی API می‌توان به چند مشخصه اصلی اشاره کرد اول اینکه برای خطوط طولانی انتقال نفت و گاز مناسب است دوما لوله های گازی api نسبت به لوله های همرده خود مقرون به صرفه است. این لوله ها بیشتر برای مصارف خانگی و صنعتی تولید شده‎اند که مهمترین ویژگی آن ها استحکام و مقاومت بسیار بالا است که در کنار راندمان فوق العاده از مهمترین خصوصیات لوله آی پی آی است. از جمله ویژگی لوله گازی سپاهان: کیفیت ساخت بالا، انعطاف پذیری، آب بندی کامل محصولات، رسوب پذیری پایین…

معرفی کارخانه لوله api سپاهان (جوشی-درزدار)

از معروف ترین و معتبرترین کارخانجات تولیدی لوله های درزدار ، کارخانه لوله گازی (Api) سپاهان است که نامی آشنا در بین تمامی ناظرین اداره گاز ، مهندسین تأسیسات و لوله کش ها دارد. این کارخانه در زمینه تولید لوله درزدار استاندارد یا تست شده تحت عناوین لوله گازی سپاهان یا لوله درزدار سپاهان و لوله Api سپاهان یا لوله مانیس گاز سپاهان فعالیت چشم گیری دارد.

لوله Api سپاهان با ویژگی ظاهری ، طول ۶ متری و حک نوشته ای در سراسر لوله که مشخصات تولیدی ، سایز و لفظ Api 5L  تولید می شود.

لوله Api سپاهان با توجه به استاندارد ، تست و حتی ضخامت بالاتری که نسبت به لوله های گازی سپاهان دارند در زمینه تکمیل خطوط گاز رسانی در پروژه های مسکونی و همچنین تکمیل خطوط آبرسانی در بخش آتش نشانی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در هنگام استفاده از از لوله های Api  سپاهان باید همراه با آن ها از اتصالاتی استفاده شود که از نظر استاندارد و مبحث ضخامت مشابه یکدیگر باشند که در زمینه مباحث گازرسانی و آتش نشانی حتماً باید از اتصالات بدون درز یا اتصالات مانیسمان استفاده شود که در این رابطه برند های ایران اتصال _آسیا ، امین ، آریا و میثاق به خدمتتان معرفی می گردد.

مشخصات فنی لوله api سپاهان (جوشی-درزدار)

لوله جوشی Api  سپاهان در سایز های ۲/۱ اینچ تا ۴ اینچ تولید و به بازار عرضه می گردنند. اما در زمینه گازرسانی از سایز ۲/۱ اینچ تا ۲ اینچ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

خدمات پس از فروش لوله گازی API سپاهان

در این دنیای پر از رقابت خدمات پس از فروش برای مشتریان از مسائل مهم است که تیم پایپ تهران در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به اینکه هدف ما جلب رضایت مشتریان است چنانچه قصد خرید لوله گازی api سپاهان را از ما دارید با اطمینان خرید کنید و خیالتان بابت خدمات پس از فروش ما راحت باشد.

قیمت لوله API

لوله گاز American petroleum institute) API)، که مبحث آن برای اولین بار از سمت وزارت نفت آمریکا مطرح شد، از محبوب‌ترین محصولات ساختمانی به شمار می‌رود و به تازگی در ایران نیز توجه افراد بسیاری را به خود معطوف کرده است. از لوله های api، اخیرا در گازکشی منازل و صنایع به صورت توکار استفاده می شود و یکی از برندهای مطرح تولیدکننده این محصول پرکاربرد در کشور، سپاهان، است. این محصول با استفاده از ورق ای پی ای به صورت درزدار تولید می شود و پس از برش در شاخه های 6 متری، بسته بندی و در بازار عرضه می شود. در ادامه می‌خواهیم با عوامل موثر بر قیمت لوله گاز API آشنا شویم. با ما همراه باشید.

فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت لوله API

از اصلی‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر روی قیمت این محصول می‌توان به مواردی از جمله: آلیاژهای به کار رفته، برند، کیفیت متریال‌ها و روش تولید اشاره کرد و اکثر اوقات تغییر نرخ لوله لوله گاز API به صورت روزانه است.

قیمت لوله API سپاهان

در حال حاضر محبوب‌ترین برند تولیدکننده این محصول، شرکت سپاهان است و سهم عمده‌ فروش لوله گاز ای پی ای را دارد. لوله گاز شرکت سپاهان، با دارا بودن تنوع زیاد برای این محصول با سایز و مشخصات مختلف، از بهترین گزینه‌ها برای خرید لوله گاز api محسوب می‌شود. همچنین اطلاع از قیمت لوله گاز سپاهان نیز از مواردی است که خریداران به آن اهمیت می‌دهند.

از نظر کارشناسان پایپ تهران:

“قیمت لوله گاز API، بر اساس شاخص‌های مختلفی از جمله: متریال مورد استفاده برای آن، برندی که قصد خرید از آن را دارید، آلیاژهایی که برای ساخت لوله به کار رفته‌اند، تا حدی تعیین می‌شوند. اما باید توجه داشت که عوامل دیگری مانند: هزینه تمام شده مواد اولیه برای کارخانه، قیمت لوله در بازار جهانی و قیمت دلار نیز تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت لوله گاز API امروز دارند.”

مشاهده مطالب بیشتر

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا