نماد سایت مجله ایرانی

فیلم های مارول به ترتیب (بهترین فیلم های مارول)

مقدمه
در سال‌های اخیر، فرنچایز فیلم‌های مارول به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مجموعه‌های سینمایی تبدیل شده است. با اینکه اولین فیلم از این مجموعه، یعنی “آیرون من” در سال 2008 اکران شد، اما این فیلم‌ها تا به امروز همچنان مورد توجه طرفداران قرار دارند. در این مقاله می‌خواهیم به ترتیب تمام فیلم‌های مارول که برگرفته از ویجی وب است را معرفی کنیم.

فیلم

آغاز دنیای سینمایی مارول
در سال 2008، “آیرون من” با بازی رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک، اولین فیلم از مجموعه فیلم های مارول بود که اکران شد. این فیلم موفقیت بزرگی به دست آورد و مقدمه‌ای برای سایر فیلم‌های این مجموعه شد. پس از آن، “هالک افسانه‌ای” (2008)، “آیرون من 2” (2010) و “تور” (2011) اکران شدند که هر کدام به نوبه خود محبوبیت بسیاری داشتند.

مرحله دوم فیلم‌های مارول
پس از موفقیت فیلم‌های اولیه، مارول وارد مرحله دوم خود شد و فیلم‌هایی چون “کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو” (2011)، “مردان ایکس: کلاس اول” (2011)، “انتقام‌جویان” (2012) و “آیرون من 3” (2013) را اکران کرد. این فیلم‌ها نیز توجه زیادی را به خود جلب کردند و مخاطبان را بیشتر با دنیای سینمایی مارول آشنا کردند.

مرحله سوم و گسترش دنیای سینمایی مارول
در مرحله سوم، مارول شروع به اکران فیلم‌هایی کرد که دنیای سینمایی خود را گسترش داد. فیلم‌هایی مانند “تور: جهان تاریک” (2013)، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” (2016)، “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (2017) و “انتقام‌جویان: جنگ ابدیت” (2018) نمونه‌هایی از این دسته فیلم‌ها هستند. این فیلم‌ها نه تنها فروش بالایی داشتند، بلکه توانستند طرفداران را به یک داستان بزرگ‌تر هم پیوند بزنند.

آخرین مرحله و نتیجه‌گیری
در نهایت، مارول با اکران فیلم‌هایی مانند “انتقام‌جویان: پایان بازی” (2019) و “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (2019) مرحله چهارم و آخرین مرحله خود را به پایان رساند. این فیلم‌ها نه تنها پایانی برای داستان‌های پیشین بودند، بلکه مقدمه‌ای برای داستان‌های آینده نیز به شمار می‌روند.

 

بهترین فیلم های مارول به ترتیب با خلاصه داستان

مارول استودیوز، به عنوان یکی از محبوب ترین و موفق ترین استودیوهای فیلم سازی در سراسر دنیا شناخته می شود. با سری فیلم های ابرقهرمانی خود، مارول توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. در این بخش از وبلاگ، ما بهترین فیلم های مارول را به ترتیب معرفی می کنیم.

https://vijiweb.com/category/download-drama-movie/

انتقام جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame)
این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم های انتقام جویان و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است. داستان این فیلم در پی وقایع “انتقام جویان: جنگ ابدیت” روایت می شود، جایی که تانوس نیمی از جمعیت کهکشان را نابود کرده است. انتقام جویان باقی مانده تلاش می کنند تا با استفاده از سنگ های ابدیت، دوستان خود را بازگردانده و جهان را نجات دهند.

صعود قهرمانان

یکی از بهترین و محبوب‌ترین فیلم‌های مارول، “انتقام‌جویان” (The Avengers) است که در سال 2012 اکران شد. این فیلم، تیمی از قهرمانان را گرد هم می‌آورد تا با تهدیدی به نام لوکی و ارتش چیتائوری‌اش مقابله کنند. در این فیلم، شخصیت‌های محبوبی چون آیرون‌من، کاپیتان آمریکا، هالک، تور، بلک ویدو و هاوکای جمع شده‌اند تا دنیا را از خطر نابودی نجات دهند.

جنگ بی‌پایان

یکی دیگر از شاهکارهای مارول، “انتقام‌جویان: جنگ بی‌پایان” (Avengers: Infinity War) است که در سال 2018 منتشر شد. در این فیلم، تمام قهرمانان دنیای مارول با هم متحد می‌شوند تا با تانوس، تهدیدی که قصد دارد نیمی از جمعیت کیهان را با استفاده از سنگ‌های ابدیت از بین ببرد، روبرو شوند. این فیلم با پایانی شوک‌آور و نبردی حماسی، مخاطبان را مشتاقانه منتظر دنباله‌ی آن کرد.

 

https://vijiweb.com/category/download-crime-movie/

پایان بازی

“انتقام‌جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame)، دنباله‌ی “جنگ بی‌پایان” است که در سال 2019 اکران شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد. در این فیلم، بازماندگان “جنگ بی‌پایان” برای بازگرداندن جهان به حالت عادی و شکست دادن تانوس به گذشته سفر می‌کنند. این فیلم با نبردی عظیم و لحظاتی احساسی، پایانی شایسته برای سری انتقام‌جویان به ارمغان آورد.

تکامل شخصیت‌ها

فیلم “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) که در سال 2019 منتشر شد، نیز یکی از بهترین‌های مارول است. این فیلم، داستان کارول دنورز را روایت می‌کند که پس از تصادفی با فناوری بیگانه، به یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیای مارول تبدیل می‌شود. “کاپیتان مارول” با داستانی ملهم از دهه‌ی 90 و نمایش قدرت زنان، مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفت.

تغییرات و چالش‌ها

“مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) که در سال 2017 منتشر شد، نیز یکی از بهترین‌های مارول به‌شمار می‌رود. این فیلم، داستان پیتر پارکر را در حالی که با تبدیل شدن به یک قهرمان مبارزه می‌کند و در عین حال باید با مشکلات نوجوانی خود نیز دست و پنجه نرم کند، به تصویر می‌کشد. “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” با ارائه‌ی یک دیدگاه تازه به داستان مرد عنکبوتی و همچنین ادغام او در دنیای مشترک مارول، توانست موفقیت‌های بزرگی را کسب کند.

جمع‌بندی
در طی این سال‌ها، فیلم‌های مارول توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران پیدا کنند. این فیلم‌ها با داستان‌های جذاب و شخصیت‌های محبوب خود توانسته‌اند تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای مخاطبان خود رقم بزنند. اکنون، با اکران فیلم‌های جدید در آینده، دنیای سینمایی مارول همچنان در حال گسترش است و ما منتظر داستان‌های جدید و هیجان‌انگیز بیشتری هستیم.

خروج از نسخه موبایل