استان ها

فرماندار اهواز: شمارش آرای مجلس طول می‌کشد/ انتخابات در سلامت برگزار شد

مجله ایرانی/خوزستان فرماندار اهواز گفت : تلاش می‌کنیم بحث شمارش آرای مأخوذه برای مجلس شورای اسلامی با سرعت لازم انجام شود.

احمد موالی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدا را شکر شاهد شکوه دوباره عظمت مردم ایران در یک حماسه دیگر بودیم، اظهارکرد: انتخابات در سلامت و آرامش کامل و با شکوه و حضور مردم غیور و ولایتمدار ایران به ویژه مردم خوزستان برگزار شد.

به گزارش مجله ایرانی، وی افزود: ما در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه ۸۴۹ شعبه رای داشتیم که در شهرستان اهواز در حدود ۶۱۱ شعبه فرایند اخذ رای از مردم انجام شد. بلافاصله نیز بعد از اتمام پایان رای گیری، فرایند شمارش و تجمیع آرا در شعب ما آغاز شده که ان‌شاالله این فرایند در سطح شهر اهواز و حوزه انتخابیه کارون باوی و حمیدیه ادامه خواهد داشت.

فرماندار اهواز گفت: ابتدا شمارش آرای مجلس شورای خبرگان در حال انجام است و سپس شمارش آرای مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به قرائن و شواهدی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شاهد بودیم و نیز شور تبلیغاتی که در دوران تبلیغ کاندیداها وجود داشت، حضور خوب مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی بود. در دوره قبل حدود ۸۰ کاندیدا در حوزه انتخابیه اهواز داشتیم اما این آمار امسال به ۲۲۰ نفر رسیده بود و افزایش کاندیداها در این رقابت واقعاً تحسین برانگیز بود. به هر حال همه این‌ها نشان می‌داد که ما یک انتخابات متفاوت نسبت به دوره‌های قبل شاهد بودیم که این شور عظمت و حضور را مشاهده کردیم.

موالی‌زاده بیان کرد: خوشبختانه به ویژه در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه هیچ گونه گزارشی مبنی بر بروز اختلال در فرایند انتخابات نداشتیم و خوشبختانه یک انتخابات سالم و در آرامش کامل را برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: شمارش آرای مجلس شورای اسلامی مانند سنوات گذشته طول خواهد کشید اما قول می‌دهیم با سرعت لازم به سمع و نظر مردم رسانده شود.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا