تعریض خیابان فردوسی شمالی اولویت‌ شهرداری شهرکرد است

تعریض خیابان فردوسی شمالی اولویت‌ شهرداری شهرکرد است

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی استان چهارمحال وبختیاری ، محمدحسین واحدیان  در نشست علنی شورای اسلامی اظهار کرد: هم‌اکنون هفت طرح مدیریت شهری در مرکز استان مرتبط با کاهش ترافیک به‌منظور افزایش رضایت‌مندی عمومی شهروندان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان برای تسریع در روند جابجایی منصوبات برقی نیاز دارد.

وی افزود: تعریض خیابان فردوسی شمالی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری شهرکرد بوده که در این راستا توافق‌هایی با مالکان شده است و انتظار می‌رود شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در این زمینه همکاری مورد نیاز با این شهرداری را داشته باشد.

واحدیان تصریح کرد: همچنین از شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری انتظار می‌رود برای اجرای سیستم روشنایی در سرعتکاه‌های شهرکرد با شهرداری همکاری کند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه گفت: امسال ۱۷۰ میلیارد ریال برای سیستم نورپردازی سیما و منظر شهری در شهرکرد اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مسعود حبیبی تاکید کرد: در سال‌جاری یک‌هزار و ۵۰۰ سرچراغ در پارک‌ها و بوستان‌های شهرکرد نصب شده است.

وی افزود: اجرای این طرح باعث کاهش ۲۵ درصدی مصرف برق و بهبود ۱.۵ برابری روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهرکرد شد.

حبیبی تصریح کرد: تبدیل شبکه هوایی برق فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در شهرکرد از خواسته‌های اصلی مدیران شهرداری شهرکرد است.

وی یادآور شد: شهرکرد هم‌اکنون ۶۲ پارک دارد که از این تعداد ۲ پارک در مقیاس شهری و ۶۰ پارک در مقیاس محله‌ای است.

46

دکمه بازگشت به بالا