مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم/ حضور گنج زاده پیشنهاد خودم بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدعی کسب عنوان قهرمانی هستیم/ حضور گنج زاده پیشنهاد خودم بود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سید شهرام هروی در خصوص قرعه کشی مسابقات جام جهانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ایتالیا، استرالیا، کرواسی و مقدونیه هم گروه هستیم، همه تیم‌ها قابل احترام هستند و برای کسب موفقیت به این رقابت‌ها می آیند، ولی خوب ما تیم ایران با عقبه‌ای درخشان هستیم و به عنوان یک مدعی جدی وارد این پیکارها می‌شویم.

وی افزود: البته شرایط ایتالیا و کرواسی به لحاظ فنی متفاوت است، بخصوص ایتالیا که با قهرمانی در اروپا نشان داد که برای مسابقات جهانی اسپانیا برنامه دارد. اعضای کادر فنی در حال آنالیز سه تیم دیگر هستند. نقشه راه ما برای صعود به فینال ترسیم شده است و برای هر دیدار و هر حریف برنامه خاصی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: معتقدم تیمی که با هدف قهرمانی وارد یک دوره مسابقه می‌شود، نباید به حریف، نام و عناوین آن توجه‌ای داشته باشد، ما باید در مسیر سخت قهرمانی هر حریفی را شکست دهیم. با این توضیح باید عنوان کنم که بدون برنامه وارد هیچ دیدار نخواهیم شد و استراتژی خاصی را برای رسیدن به موفقیت طراحی خواهیم کرد.

هروی به حضور در تورنمنت بین المللی روسیه هم اشاره کرد و گفت: باید پیش از حضور در رقابت‌های جهانی اعضای تیم را به صورت جدی محک می‌زدیم، به همین دلیل این رقابت‌ها مد نظر قرار گرفت و فدراسیون هم موافقت کرد. در این مسابقات باید نفرات تیم خود را به خوبی آنالیز کنیم و آخرین ارزیابی را از کاراته کا داشته باشیم تا بتوانیم بعد از بازگشت به تهران ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جام جهانی را معرفی کنیم.

وی در مورد حضور سجاد گنج زاده در کادر فنی تیم ملی کاراته گفت: سجاد به پیشنهاد خود من به کادر فنی اضافه شد. کاراته کاهایی مثل گنج زاده سرمایه‌های کاراته ایران هستند که سال هاست تاتامی بزرگ دنیا را تجربه کرده اند. باید از این تجربیات بهترین استفاده را ببریم. متقدم سجاد می‌تواند به تیم ملی در این مسابقات کمک کند.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص خداحافظی ذبیح الله پورشیب گفت: مراسم بسیار خوبی بود، لحظه لحظه سال‌ها و مسابقاتی را که با هم تجربه کردیم همانند یک فیلم سریع از مقابل چشمانم گذشت، ذبی هم از سرمایه‌های کاراته ایران است که فدراسیون برای استفاده از او در بخش اجرایی بهترین برنامه را اجرا کرد. ان شاالله که برای سایر قهرمانان نیز شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی باشیم.

هروی در پایان با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی گفت: تیم ملی در تبریز اردو زده است و سفر دکتر دنیا مالی فرصتی شد تا تمرینات ما را از نزدیک مشاهده کنند. اشراف کامل ایشان به شرایط کاراته جای خوشحالی دارد و امیدوارم با برنامه ریزی فدراسیون و حمایت‌های وزرات ورزش بتوانیم در مسابقات جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دکمه بازگشت به بالا