رویدادها

کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از کارگاهی درجنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۲ هزار لیترسوخت قاچاق از کارگاهی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در محدوده کهریزک شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری فرآورده نفتی در یک باب کارگاه غیرمجاز تغلیظ سوخت در آدرس کهریزک دپو شده است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از انجام هماهنگی با مقام قضایی در محل حاضر شدند، گفت: دربدو ورود ماموران مخازن و میکسر تغلیظ رویت و مشخص شد که مخازن حاوی مقادیری  فرآورده سوبسید دار بوده و کارگاه مذکور نیز فاقد مجوز کسب وکار در این زمینه است.

رئیس پلیس امنیت امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه دراین مخازن ۱۰۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق قرار داشت، گفت: این سوخت ها به انبار نفت شهر ری منتقل شد.

افشاری افزود:  همچنین در جریان تحقیقات صورت گرفته مالک کارگاه شناسایی و طی بررسی اسناد ارائه شده مغایرت کالاها احراز و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ارزش ریالی سوخت کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:  با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای سوخت قاچاق را تغلیظ وتبدیل به روغن موتور و… می کنند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا