اجتماع

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می‌شوند که این دو نفر پس از مشاهده مأمورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه در دست خود می‌کنند که مأمورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را انجام دادند.

وی افزود: مأمورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام، که یکی از آنان از محل متواری شد ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندین خودروی دیگر کرد که با هوشیاری کامل مأموران دستگیر شد که مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خاطر نشان کرد: پس از دستگیری و پی‌جویی اولیه در پایگاه مخفیگاه نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و نفر دوم نیز دستگیر و هردو این اوباش به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا