بین المللمجله کسب و کار

ویزای امریکا در ارمنستان

یکی از مهم‌ترین سوالات کسانی که تصمیم به اخذ ویزای توریستی آمریکا گرفته‌اند این است که بهترین راه برای گرفتن ویزای امریکا چیست؟ از آنجا که برای دریافت ویزای آمریکا نیاز به مصاحبه حضوری و متقاعد کردن شفاهی افسر سفارت است، اینکه چگونه برای دریافت وقت سفارت آمریکا اقدام نماییم از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مقاله قصد داریم در مورد تمام مراحل آن توضیح دهیم. در ادامه خواهیم گفت که چه راهکارهایی برای گرفتن وقت سفارت آمریکا وجود دارد و کدام سفارت آمریکا برای مصاحبه بهتر است.

همچنین خواهیم گفت که با چه روش‌هایی می‌توان فوری و بدون معطلی از سفارت آمریکا وقت گرفت. از دیگر مباحثی که در این مقاله به طور کامل توضیح خواهیم داد اهمیت شرکت در ماک سفارتی برای دریافت ویزای آمریکا است. توضیح خواهیم داد که استفاده از تورهای سفارتی چه تاثیرات مثبتی برای متقاضیان ویزای آمریکا دارد. خواهیم گفت که برای گرفتن وقت سفارت آمریکا از چه افرادی کمک بگیرید. در مورد مزایای سفارت آمریکا در ارمنستان نسبت به باقی سفارت‌ها نیز به طور کامل توضیح خواهیم داد و همچنین خواهیم گفت که چه مراحلی را از زمان ورود به سفارت تا انجام مصاحبه طی خواهید کرد.

در این مقاله همچنین در خصوص نحوه دریافت وقت سفارت آمریکا، دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان، روش‌های گرفتن وقت فوری سفارت امریکا ارمنستان، نحوه تعیین وقت سفارت آمریکا ارمنستان، شماره تلفن سفارت آمریکا در ارمنستان، راه‌های گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان، نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا ارمنستان، بررسی مصاحبه سفارت آمریکا در ارمنستان، معرفی سایت سفارت آمریکا در ارمنستان، آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان و در نهایت هزینه گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان کاملا توضیح خواهیم داد.

قبل از ورود به بحث وقت سفارت آمریکا گفتنی است از آنجا که کشور آمریکا با ایران روابط دیپلماتیک ندارد، متقاضیان دریافت ویزای آمریکا، برای مصاحبه حضوری می‌بایست به یکی از کشورهایی که دارای سفارت آمریکا هستند مراجعه نمایند. برای متقاضیان ایرانی، کشورهای همسایه‌ای که آمریکا در آن‌ها سفارت فعال دارد مانند ارمنستان، ترکیه و امارات گزینه‌های مناسبی هستند.  اما متقاضیان برای دریافت وقت سفارت آمریکا باید اطلاعات جامع‌تری در این خصوص داشته باشند که در این مقاله به صورت گام به گام مطرح می‌شود.

قبل از کسب اطلاع از نحوه دریافت وقت سفارت آمریکا اولین قدم این است که تصمیم بگیریم کدام کشور را برای مراجعه حضوری به سفارت آمریکا انتخاب کنیم. بدیهی است هر شخص با مدارک و شرایط فردی خود می‌بایست تصمیم بگیرد که کدام کشور برای مصاحبه حضوری او مناسب‌تر است، اما اگر بخواهیم به طور کلی یکی ازمناسب‌ترین کشورها را برای دریافت وقت سفارت آمریکا انتخاب کنیم در بخش‌های بعدی مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.

تبدیل ویزای توریستی آمریکا به اقامت دائم | سایت ویزای امریکا | قیمت ویزای توریستی آمریکا

وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

تعداد قابل توجه‌ای از متقاضیان ایرانی که قصد اخذ ویزای آمریکا را دارند در بین کشورهای همسایه دارای سفارت آمریکا یعنی ارمنستان، ترکیه و امارات، کشور ارمنستان را برای مصاحبه حضوری انتخاب می‌کنند و به طور کلی دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌‎ها برای متقاضیان ویزای این کشور است.

علاوه بر اینکه ارمنستان در همسایگی ایران واقع شده و دسترسی به آن آسان است، دلایل دیگری برای دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مزایای انتخاب سفارت آمریکا در ارمنستان برای مصاحبه حضوری به شرح زیر است:

  • تسلط برخی افسران سفارت به زبان فارسی و امکان مصاحبه فارسی با مراجعین
  • امکان سفر به ارمنستان بدون نیاز به اخذ ویزا
  • آشنایی افسران سفارت با شرایط زندگی و سفرهای مذهبی ایرانی‌ها
  • هزینه‌های پایین سفر به علت ارزش کم پول ارمنستان‌
  • نزدیک‌ترین فاصله به ایران نسبت به باقی سفارت‌ها
  • امکان دریافت وقت فوری از این سفارت توسط موسسه چاوش مهاجر

اما مانند هر سفارت دیگری، دریافت وقت سفارت آمریکا در ارمنستان دارای معایبی نیز هست که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • تعداد مراجعین زیاد و در عین حال کوچک بودن فضای سفارت (نسبت به سفارت آمریکا در ابوظبی که دارای فضای بسیار بزرگی است)
  • تعداد کم کارمندان در سفارت و گاها زمان‌بر شدن پروسه انجام امور
  • تعداد محدود مراکز مدیکال آمریکا در ارمنستان (نسبت به مرکز مدیکال آمریکا در ابوظبی که دارای یک مجموعه بزرگ پزشکی برای مدیکال است)

از دیگر کشورهای مناسب برای دریافت وقت سفارت آمریکا دو کشور تاجیکستان و تایلند هستند که هر کدام مانند تمامی کشورهای دارای سفارت آمریکا از مزایا و معایب مختص خود برخوردارند. برای اطلاعات بیشتر از شرایط مراجعه به کشور تایلند برای دریافت ویزای آمریکا می‌توانید به مقاله وقت سفارت امریکا در تایلند مراجعه نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات در مورد شرایط دریافت ویزای آمریکا در کشور تاجیکستان لطفا به مقاله وقت سفارت آمریکا در تاجیکستان مراجعه کنید.

وقت فوری سفارت امریکا ارمنستان

یکی دیگر از موارد مهم، نحوه دریافت وقت فوری سفارت امریکا ارمنستان است. برندگان خوش شانس لاتاری آمریکا باید بدانند که دولت آمریکا امکان ارائه اقامت دائم به تمامی برندگان را ندارد و الویت با کسانی است که سریع‌تر اقدام به مصاحبه حضوری در سفارت می‌کنند، در نتیجه زمان دعوت به مصاحبه برندگان لاتاری در پروسه دریافت ویزای لاتاری بسیار مهم است.

 اما نکته مهمی که باید بدانید این است که وقت سفارت آمریکا برای برندگان لاتاری توسط خود سفارت تعیین می‌شود و امکان دریافت وقت توسط متقاضیان وجود ندارد. نحوه دریافت وقت سفارت یکی از تفاوت‌های اصلی دریافت ویزای لاتاری با سایر ویزاهای آمریکاست.

از طرفی متقاضیان ویزای تحصیلی آمریکا بعد از پذیرش در دانشگاه‌های معتبر این کشور، لازم است که به موقع برای ثبت نام حضوری و انجام امور دفتری خود را به آمریکا برسانند، برای همین امکان دریافت وقت فوری سفارت امریکا ارمنستان برای متقاضیان یک مزیت محسوب می‌شود.

تعیین وقت سفارت آمریکا ارمنستان

اما در خصوص متقاضیان ویزای تحصیلی آمریکا مسئله متفاوت است. تعیین وقت سفارت آمریکا ارمنستان برای این افراد باتوجه به زمان و نحوه اقدام به دریافت وقت، مشخص می‌شود. از این رو بهتر است برای دریافت وقت سفارت از متخصصین این کار کمک بگیرید تا در زمینه گرفتن وقت فوری سفارت امریکا ارمنستان به شما کمک کنند.

گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم برای گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان قبل از هرچیز نوع ویزای درخواستی و شرایط هرفرد اهمیت دارد. گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان به عوامل مختلفی بستگی دارد، برای مثال تعداد متقاضیان در آن بازه زمانی از عوامل مهم در دریافت وقت است. چنانچه در زمانی که اقدام به گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان می‌کنیم تعداد متقاضیان بالا باشد، احتمال آنکه وقت سفارت برای چند ماه بعد داده شود زیاد است.

از آنجا که کشور آمریکا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی دنیا به حساب می‌آید، به همین دلیل احتمال موجود نبودن وقت نزدیک برای متقاضیان زیاد است و استفاده از خدمات موسسات معتبر مهاجرتی مانند چاوش مهاجر در دریافت وقت فوری سفارت از اهمیت بالایی برخوردار است.

نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا ارمنستان

قبل از توضیح در خصوص نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا ارمنستان می‌بایست مراحل درخواست وقت سفارت را به خوبی بدانیم. متقاضیان ویزای غیرمهاجرتی باید حتما نسبت به پرداخت هزینه درخواست ویزا یا MRV اقدام نمایند و به طور کلی در نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا ارمنستان پرداخت کارمزدها و انجام اقدامات اولیه اهمیت بالایی دارند. برای برندگان لاتاری هزینه درخواست ویزا به صورت نقد در سفارت پرداخت می‌شود.

همچنین نکته بسیار حائز اهمیت در نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا ارمنستان پر کردن صحیح فرم DS-160 است که در دریافت ویزای متقاضی نقش مهمی دارد. فرم DS-160 به صورت آنلاین تکمیل می‌شود و در آن اطلاعات فردی متقاضی دریافت می‌شود. بهتر است برای پر کردن این فرم از مشاورین متخصص این کار راهنمایی بگیریم، چرا که اطلاعات ثبت شده در فرم DS-160 مستقیما در تصمیم افسر سفارت تاثیر می‌گذارد.

برای دریافت راهنمایی در خصوص تکمیل و ثبت فرم DS-160، پرداخت تمامی کارمزدها و به طور کلی انجام تمامی مراحل دریافت وقت از سفارت آمریکا و دریافت ویزا، لطفا با شماره تماس خط ویژه تماس بگیرید تا مشاورین حرفه‌ای موسسه چاوش مهاجر شما را راهنمایی کنند.

شماره تلفن و آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان

برای سادگی کار شما، اطلاعات کلی سفارت آمریکا در ارمنستان را در جدولی قرار دادیم که شامل شماره تلفن سفارت آمریکا در ارمنستان، آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان و سایت سفارت آمریکا در ارمنستان است. توجه شما را به جدول مشخصات سفارت آمریکا در ارمنستان جلب می‌کنیم:

آدرس سفارت آمریکا در ارمنستان شماره تلفن سفارت آمریکا در ارمنستان ساعت کاری سفارت آمریکا در ارمنستان سایت سفارت آمریکا در ارمنستان
+374 10 464700 دوشنبه تا جمعه

ساعت 09:00 الی 18:00

هزینه گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان

هزینه گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان از دیگر موارد مهم در پروسه دریافت ویزای آمریکا محسوب می‌شود. هزینه مصاحبه در سفارت آمریکا با توجه به نوع ویزایی که قصد دریافت آن را دارید، متفاوت است. معمولا هزینه مصاحبه ویزاهای غیرمهاجرتی ارزان‌تر از ویزاهای مهاجرتی است. برای آشنایی با انواع ویزای آمریکا می‌توانید مقاله را بخوانید.

هزینه گرفتن وقت سفارت آمریکا در ارمنستان با توجه به زمان تقاضا متفاوت خواهد بود، درنتیجه امکان ارائه مبلغ مشخص در خصوص هزینه وقت سفارت آمریکا وجود ندارد.

مراحل کلی از ورود به سفارت آمریکا در ارمنستان تا انجام مصاحبه

اینکه از مراحل کار سفارت آمریکا در ارمنستان برای انجام مصاحبه باخبر باشید بسیار مفید خواهد بود، چراکه به شما کمک می‌کند بدون نگرانی، اضطراب و با آگاهی کامل اقدام به انجام مصاحبه کنید، برای همین تصمیم گرفتیم که در مورد مراحل کلی مصاحبه در سفارت آمریکا ارمنستان به شما توضیح دهیم.

بعد از دریافت وقت سفارت آمریکا بهتر است طبق زمان مقرر در سفارت حضور پیدا کنید، چراکه در هر بازه زمانی تعداد مشخصی از افراد امکان ورود به سفارت را خواهند داشت و حضور قبل از زمان مقرر باعث معطلی بیشتر شما پشت درب سفارت خواهد شد. هنگام ورود به سفارت آمریکا در ارمنستان یک گیت قرار گرفته است که در آن‌جا وسایل همراه متقاضیان مورد بازرسی قرار می‌گیرد و هر چیزی به غیر از مدارک، از متقاضیان تحویل گرفته می‌شود.

بعد از بازرسی، سه صف مختلف وجود دارد که در آن‌ها به متقاضیان شماره نوبت داده می‌شود. ترتیبی برای اینکه اول در کدام صف قرار بگیرید وجود ندارد و مسئولین سفارت باتوجه به جمعیت و برای مدیریت پراکندگی آن، شما را به یکی از صف‌ها هدایت خواهند کرد و به طور کلی موضوع هر صف به شرح زیر است:

  • صفی که برای بررسی مدارک، نوبت (شماره) می‌دهد.
  • صفی که برای ثبت اطلاعات بیومتریک و انگشت‌نگاری، نوبت (شماره) می‌دهد.
  • صفی که برای پرداخت هزینه‌ها (برای برندگان لاتاری)، نوبت (شماره) می‌دهد.

بعد از انجام این سه مرحله نوبت مصاحبه به شما داده خواهد شد. متقاضیان بعد از دریافت نوبت از این صف، در سالن انتظار تا زمان رسیدن نوبتشان منتظر خواهند ماند و سپس به باجه تعیین شده مراجعه می‌کنند تا مصاحبه آن‌ها انجام شود.

زمان انجام مصاحبه برای هر شخص با توجه به پرونده، نوع ویزای درخواستی و مدارک ارائه شده متفاوت است و امکان دارد مصاحبه به کوتاهی 5 دقیقه و به بلندی 30 دقیقه نیز باشد. سوالات افسر مصاحبه نیز با توجه به شرایط هر فرد متفاوت بوده و پاسخ صحیح به سوالات از اهمیت بالایی برخوردار است.

به منظور ایجاد آمادگی لازم برای شرکت در مصاحبه حضوری سفارت آمریکا، آشنایی با سوالات احتمالی و تسلط بر پاسخ‌های صحیح آن‌ها می‌توانید در جلسه ماک سفارتی موسسه چاوش مهاجر شرکت کنید تا مشاورین متخصص ما شما را از هر لحاظ برای مصاحبه حضوری سفارت امریکا آماده کنند.

مصاحبه سفارت آمریکا در ارمنستان

نکات بسیار مهمی در مورد مصاحبه سفارت آمریکا در ارمنستان وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها توانایی گفتگوی شفاهی و پاسخ به سوالات افسر سفارت است. متقاضیان دریافت ویزای آمریکا و برندگان لاتاری آمریکا می‌بایست در خصوص پاسخ‌دهی به سوالات افسر بسیار مسلط عمل کنند. علاوه بر مدارک ارائه شده توسط متقاضی، رفتار و پاسخ‌های او نیز در تصمیم افسر سفارت آمریکا تاثیر مستقیم دارد، در نتیجه اینکه بدانیم به هر سوالی چگونه پاسخ دهیم بسیار مهم است.

از دیگر نکات مهم در خصوص مصاحبه سفارت آمریکا در ارمنستان اطمینان از تکمیل بودن تمامی مدارک مورد نیاز در سفارت است. بهتر است در این خصوص از مشاورین متخصص چاوش مهاجر در این حوزه کمک بگیرید که نقص‌های مدارک شما را به خوبی تشخیص دهند تا بتوانید با مدارک کامل برای مصاحبه حضوری اقدام نمایید. در ادامه به نکات بسیار مهم در خصوص زمان مراجعه به سفارت آمریکا نیز اشاره خواهیم کرد که بسیار حائز اهمیت است.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا