بین الملل

غزه زیر بمباران؛ شمار شهدا به ۲۶۹۰۰ تن رسید

گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله ایرانی؛ «ارتش اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ کشتار و جنایت دیگر را در نوار غزه مرتکب شده که طی آن ۱۵۰ نفر شهید و ۳۱۳ نفر هم زخمی شده‌اند»، این گزارش وزارت بهداشت فلسطین از شهدای امروز غزه است.

آوارگی زنان و جراحت کودکان فلسطینی در پی بمباران‌های اسرائیل

درگیری‌ها در نوارغزه امروز برای صد و هفدمین روز متوالی ادامه پیدا کرده و مقاومت فلسطین اعلام کرد که در چارچوب مقابله با اشغالگران و جنایات آن‌ها علیه مردم بی‌گناه، تانک‌های رژیم صهیونیستی و انبوه نظامیان اسرائیلی را در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل هم امروز ضمن تایید خبر عقب‌نشینی یک تیپ دیگر از نوار غزه، اعلام کرد که در درگیری‌های روز گذشته ۳ نظامی کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند؛ شمار تلفات اعلامی تل‌آویو هم‌اکنون به ۵۶۰ نظامی کشته و ۲۷۸۴ زخمی رسیده است است. 

بمباران اطراف بیمارستان‌های غزه

منابع فلسطینی اعلام کردند که ارتش اشغالگر اسرائیل امروز برای دهمین روز متوالی دو بیمارستان أمل و ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه را محاصره کرده‌اند.

توپخانه ارتش صهیونیست‌ها علاوه بر محاصره این دو بیمارستان، بامداد امروز بیمارستان العوده در محله تل‌الزعتر در شمال نوار غزه را هدف قرار داد؛ هنوز هزاران نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا