عمومیمجله کسب و کار

لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی

اگر از طرفداران ارزهای دیجیتال باشید، حتما می‌دانید خریدن ارزهایی که تازه لیست می‌شوند، می تواند بسیار سودآور باشد. در واقع، هرکسی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، می‌داند که اگر در زمان درست و سریع‌تر از بقیه در رمزارزهای تازه لیست شده سرمایه‌گذاری کند؛ سود بیشتری کسب می‌کند. از این رو در این مقاله در مورد بهترین سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید و نکات مهم قبل از خرید آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم.

روش‌های پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدید

با توجه به این که دنیای کریپتوکارنسی یک تکنولوژی قابل توسعه به شمار می‌آید، هر روز شاهد ظهور ارزهای دیجیتال جدید مختلف هستیم که به تبع فرصت‌های جدیدی نیز برای کسب سود به وجود می‌آید. توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال با استفاده از برنامه‌نویسی، الگوریتم‌ها، توسعه شبکه‌های بلاکچین و… هر روز یک پروژه جدید با کاربردهای متنوع، معرفی می‌کنند.

تجربه ثابت کرده است که ارزهای دیجیتال نوظهور می‌توانند افزایش قیمت زیادی داشته باشند. به عبارت دیگر هر معامله‌گری سریع‌تر بفهمد که کدام ارز دیجیتال جدید پتانسیل رشد و افزایش قیمت دارد، می‌تواند با خرید مقدار قابل توجهی از آنها به سودهای کلانی برسد. مثلا اگر به یاد داشته باشید در سال 2010 ارزش بیت کوین کمتر از یک دلار بود؛ اما در سال 2020 به بیش از ۶۰ هزار دلار هم رسید و این یعنی رشد شصت هزار برابری در عرض 10 سال!

به همین ترتیب، ارزهای دیجیتال دیگر نیز با توجه به استقبال گسترده از این بازار، پتانسیل رشدهای این چنینی را دارند. به طور کلی عرضه اولیه ارزهای دیجیتال نیز معمولاً پرسود بوده و به همین دلیل خیلی از معامله‌گران در بازار ارزهای دیجیتال به دنبال جدیدترین ارزها هستند. از این رو سوال اصلی خیلی از معامله‌گران این است که چگونه از لیست شدن ارزهای جدید باخبر شویم و از چه ابزارها و سایت‌هایی برای جدید و اطلاع در مورد ماهیت و بازار آن‌ها استفاده کنیم.

چگونه از لیست شدن ارزهای جدید در صرافی‌ها با خبر شویم؟

حال که با اهمیت باخبر شدن و استفاده از ارزهای دیجیتال جدید لیست شده آشنا شدید، در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین روش‌هایی که می‌توانید از لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید آگاه شوید، بپردازیم.

1) صرافی‌ها و سایت‌ها

اولین و بهترین منبعی که می‌توانید از لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید باخبر شوید، استفاده از صرافی‌ها و وب سایت‌های معتبر در زمینه بازار ارزهای دیجیتال است. صرافی‌ها و وب سایت‌های معتبر بنا بر سیاست‌های خود، جدیدترین و با ارزش‌ترین رمزارزها را لیست می‌کنند.

به همین دلیل می‌توان اولین منبع برای اطلاع از لیست شدن ارزهای جدید را صرافی‌ها و وب سایت‌های معروف دانست که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اغلب صرافی‌ها در سایت خود قسمتی به نام New List (یا عباراتی مشابه) دارند که شما می‌توانید با مراجعه به آن، جدیدترین ارزهای دیجیتال را همراه با مشخصات کامل، مشاهده کنید.

2) پلتفرم‌های ICO 

در پلتفرم‌های ICO (عرضه اولیه)، نیز اطلاعات خوبی می‌توان در مورد لیست شدن ارزهای دیجیتال کسب کرد. مخصوصا پلتفرم‌های ICO که مخاطبان بسیار زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. البته باید مراقب باشید و در هر عرضه اولیه‌ای شرکت نکنید زیرا برخی از مواقع این عرضه اولیه‌ها کلاهبرداری هستند.

بیشتر بخوانید

3) شبکه‌های اجتماعی و توییتر

اغلب کارشناسان و توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال در شبکه های اجتماعی فعال هستند و جدیدترین و موثرترین اخبار در حوزه بازار ارزهای دیجیتال را مخابره می‌کنند. از این رو حتما اخبار ارز دیجیتال را پیگیری کنید. معمولا می‌توانید در بین خبرها، به رمزارزهای آینده‌دار پی ببرید.

ابزارها و سایت‌های معرفی ارزهای جدید

در ادامه لیست سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید را ارائه می‌کنیم. در سال‌های اخیر این سایت‌ها اطلاعات بسیار خوبی در مورد ارزهای دیجیتال جدید به معامله‌گران ارائه و به پرسش‌های مهم آن‌ها پاسخ داده‌اند. آدرس سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید نیز در توضیحات هر قسمت، ذکر شده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نام  آدرس نیاز به تغییر ip امنیت نسخه موبایلی
بایننس binance.com دارد بالا دارد
کوکوین kucoin.com دارد بالا دارد
کوینکس coinex.com ندارد بالا دارد
کوین مارکت کال coinmarketcal.com دارد بالا دارد
کریپتوکارنسی آلرتینگ cryptocurrencyalerting.com دارد بالا دارد
کوین رنکینگ coinranking.com دارد بالا دارد
کوین مارکت کپ coinmarketcap.com دارد بالا دارد
لیستینگ اسپای listingspy.net دارد بالا دارد
توکن اسنیفر tokensniffer.com دارد بالا ندارد
ایرانیکارت iranicard.ir ندارد بالا ندارد

اگر می‌خواهید اطلاعات جامعی در مورد بازار ارزهای دیجیتال داشته باشید حتما سری به سایت بزنید. این سایت همه اطلاعات لازم درباره پروژه‌های ارز دیجیتال (از چارت قیمت گرفته تا آدرس سایت، وایت پیپر، پلتفرم‌های پشتیبانی شده و…) را ارائه می‌دهد. برخی خدمات جانبی مانند لیست رویداد ها، ایردراپ‌ها و… نیز در این سایت وجود دارد.

 حساب دمو فارکس بدون شک پیشنهاد اول و بهترین حساب دمو فارکس برای مبتدیان است که بتازگی با این بازار آشنا شده اند

کوکین یکی از معروف‌ترین و معتبرترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. طبق آمار حدود 20 درصد از معامله‌گران ارزهای دیجیتال از این صرافی برای خرید و فروش رمزارزها استفاده می‌کنند. این سایت همواره جدیدترین ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کند و به‌عنوان مرجعی برای این کار نیز درنظر گرفته می‌شود.

کوینکس نیز در سطح بین‌المللی جزو بهترین صرافی‌ها به شمار می‌آید و به بررسی و تحلیل ارزهای دیجیتال جدید می‌پردازد. مزیت این صرافی برای ایرانیان در این است که سایت توسط زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌شود. امنیت بسیار بالای این صرافی و کارمزد پایین آن را می‌توان از بهترین مزایای کوینکس نامید.

همانطور که می‌دانید اگر قدرت خریداران بتواند قیمت یک ارز دیجیتال را بالا ببرد، آن ارز دیجیتال اصطلاحا پامپ می‌شود. به همین ترتیب، را می‌توان بهترین سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید پامپی دانست. با یک جستجوی ساده در وبسایت آن، می‌توانید همه ارزهای دیجیتال جدید را با توجه به تاریخ انتشار در این سایت مشاهده کنید. این وبسایت با هدف اطلاع رسانی در مورد رویدادهای دنیای ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده است.

این وبسایت یک پایگاه اطلاعاتی جامع در مورد ارزهای دیجیتال است. به جز اطلاعاتی در مورد حجم بازار ارزهای مختلف، می‌توانید در مورد اخبار ارزهای جدید و تحلیل‌های مختلف نیز به این سایت مراجعه کنید. سایت کوین رنکینگ نیز در قسمت New Coins به صورت روزانه جدیدترین ارزهای دیجیتال را معرفی می‌کند.

این صرافی نیز جزو بهترین صرافی‌ها برای باخبر شدن از ارزهای دیجیتال جدید است. البته هدف اصلی از تاسیس آن شناسایی سایت‌های غیرمعتبر در حوزه ارزهای دیجیتال بود. اما رفته رفته به عنوان مرجعی برای اطلاع از لیست شدن ارزهای دیجیتال به شمار رفت.

توکن اسنیفر نیز آخرین سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید خارجی است که در این قسمت به معرفی آن می‌پردازیم. TokenSniffer وبسایت وزارت خزانه داری آمریکا است و اگر چه با هدف مقابله با کلاهبرداری و نظارت بر قراردادهای هوشمند دنیای ارزهای دیجیتال تاسیس شده اما در بخش Newest Tokens می‌توانید جدیدترین ارزهای دیجیتال را مشاهده و از اعتبار آن‌ها مطمئن شوید.

ایرانیکارت یکی از صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است که اطلاعات جامعی در مورد بازار کریپتو ارائه می‌دهد. امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال جدید، پیگیری اخبار بازار رمز ارزها، تحلیل و پیش بینی قیمت رمز ارزها و… بخشی از خدمات ایرانیکارت است.

بیشتر بخوانید

نکاتی که قبل از خرید ارز دیجیتال جدید باید رعایت کنید

همانطور که اشاره شد لیست شدن یک ارز دیجیتال به معنای وارد شدن آن به بازار و در دسترس بودن برای خرید و فروش است. جالب است بدانید که به محض لیست شدن رمز ارز جدید در یک سایت یا صرافی معتبر، شاهد رشد قیمت آن هستیم.

فرآیند تولید و انتشار یک ارز دیجیتال، دارای مراحل زیادی است که از حوصله این بحث خارج است. اما به طور خلاصه می‌توان گفت عده‌ای از کارشناسان، برنامه‌نویسان و کارآفرینان حوزه فناوری‌های دیجیتال با توجه به سیاست‌های خود و بر اساس الگوریتم‌ها و تکنولوژی‌های گوناگون، یک رمزارز جدید را تولید می‌کنند. پس از تولید این ارز دیجیتال، صرافی‌ها (به عنوان پلتفرم‌های ارائه دهنده آن‌ها) موضوعات مختلفی امنیتی را بررسی می‌کنند تا آن ارز دیجیتال را به منظور خرید و فروش در دسترس معامله‌گران قرار دهند.

از این رو صرافی‌ها باید کیفیت یا ماهیت ارزهای جدید را به طور دقیق بررسی کنند و در صورت تایید، آن‌ها را در دسترس معامله‌گران قرار ‌دهند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که اگر یک صرافی معتبر، یک رمزارز را در لیست ارزهای دیجیتال جدید قرار داد، می‌توان مطمئن بود که آن ارز دیجیتال، دارای اعتبار است. چرا که صرافی قطعا برای لیست کردن هر ارز دیجیتالی هزینه‌هایی داده و موضوعات مختلف را در مورد آن بررسی کرده است. اما اگر یک صرافی نامعتبر و گمنام رمزارزی را به عنوان ارز دیجیتال جدید ارائه دهد، باید به اعتبار آن شک کرد.

متاسفانه خیلی از ارزهای دیجیتال جدید کلاهبرداری هستند و هفته‌ای نیست که خبری مبتنی بر کلاهبرداری ارزهای دیجیتال توسط صرافی‌های نامعتبر نشنویم. در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار رمز ارز در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته و لیست شده‌اند. بدون شک نمی‌توان همه آن‌ها را معتبر دانست. حتماً قبل از خرید یک ارز دیجیتال جدید باید در مورد آن تحقیق کنید. برخی از صرافی‌ها در مورد یک رمز ارز به شما مشاوره می‌دهند. یعنی می‌توانید از آن‌ها در مورد اعتبار یک ارز دیجیتال سوال کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر در این باره، مقاله را مطالعه کنید.

احتمال لیست شدن در بایننس | اخبار لیست شدن ارزهای دیجیتال | تاثیر لیست شدن ارز در صرافی

شاخصه‌ها و معیارهای مختلفی وجود دارد که باید قبل از خرید یک ارز دیجیتال جدید به آنها توجه داشته باشیم. این معیارها عبارتند از:

حجم کل بازار ارز دیجیتال جدید

پیش از سرمایه‌گذاری و خرید بر روی ارزهای جدید، حتما به حجم کل بازار یا میانگین حجم معاملات روزانه آن رمز ارز توجه کنید. بررسی کنید آیا استقبال خوبی از آن شده و در سراسر جهان سرمایه‌گذاران به آن توجه داشته‌اند یا خیر.

صرافی که ارز در آن لیست شده

همانطور که اشاره شد، صرافی ارائه‌دهنده و لیست‌کننده یک ارز دیجیتال نیز بسیار مهم است. صرافی‌های معتبر هر ارز دیجیتالی را لیست نمی‌کنند و به اعتبار خود را صدمه نمی زنند. پس حتما دقت داشته باشید که رمزارز جدید در صرافی‌های معتبر نیز لیست شده باشد. البته در نظر داشته باشید صرف اینکه یک رمز ارز حتی در صرافی‌های معتبر لیست می‌شود، به معنای اعتبار آن نیست و دلیل کافی برای خرید به شمار نمی‌آید. بلکه باید بیشتر تحقیق کنید. ممکن است یک ارز دیجیتال جدید کلاهبرداری هم نباشد و در یک صرافی معتبر لیست شود. اما با توجه به معیارهایی که توضیح دادیم، ارزش سرمایه گذاری نداشته باشد.

بررسی اخبار و فضای مجازی

برای اطمینان از صحت ارز دیجیتال لیست شده، فضای مجازی و اخبار پیرامون این ارزها نیز می‌تواند یک منبع مهم به‌شمار آید. برای مثال اگر رمز ارزی دارای تعداد بازدید کننده بسیار بالایی است یا شهرت زیادی در فضای مجازی کسب کرده، می‌تواند پتانسیل رشد را داشته باشد.

پشتوانه‌ها و تیم ارز دیجیتال

بنیانگذاران و توسعه‌دهندگان یک رمز ارز نیز معیار خوبی برای ارزش و اعتبار آن به شمار می‌آیند. پس به شرکت سازنده یا توسعه دهنده یک رمز ارز نیز توجه کنید و ببینید که این شرکت برای امنیت و خرید و فروش آن چه تمهیداتی اندیشیده است.

نتیجه گیری

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال جدید می‌توان در اغلب مواقع سودده باشد. به شرطی که از بهترین سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید استفاده و تمام نکات مهم که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم را قبل از خرید رمزارز رعایت کنید. اگر در زمان مناسبی به پتانسیل رشد قیمتی یک ارز دیجیتال جدید پی ببرید، می‌توانید با خرید حجم مناسبی از آن در آینده سود خوبی کسب کنید. در این مقاله چند سایت معرفی ارزهای دیجیتال جدید را لیست کردیم تا شما بتوانید همواره از جدیدترین و شاید آینده دارترین ارزهای دیجیتال باخبر باشید.

تاکنون بیش از ۲۰ هزار رمزارز، برای سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو راه اندازی شده است. البته این لیست به این تعداد محدود نمی‌شود و تقریبا هرروز یک ارز جدید وارد بازار  شده و در صرفی‌ها لیست می‌شود. فرآیند «لیست کردن» یک رمز ارز، زمانی اتفاق می‌افتد که یک صرافی خاص، یک جفت معاملاتی برای آن دارایی ارائه دهد. در واقع لیست کردن نشان می‌دهد که یک ارز دیجیتال خاص را می‌توان در آن پلتفرم معامله کرد.  آیا می‌دانید لیست شدن ارزها در صرافی‌های معتبر چه مزایایی دارد و اهمیت این موضوع در چیست؟ اگر پاسخ این سوالات را نمی‌دانید و می‌خواهید در بازار کریپتو کسب درآمد کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی به چه معناست؟

به فرآیندی که یک صرافی، جفت‌های معاملاتی را برای یک ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، لیست کردن ارز دیجیتال می‌گویند. به طور کلی، لیست شدن یک ارز دیجیتال نشان می‌دهد که رمز ارز مذکور، الزامات مالی و نظارتی مورد نیاز را برآورده کرده و با حداقل درجات کیفی صرافی، مطابقت دارد.

همانطور که می‌دانید، صرافی‌های دیجیتال معتبر، راهی برای رسیدن به بازار جهانی ارزهای دیجیتال و بستری برای انجام هستند. اما پیش از محبوبیت این بازار جهانی، قبل از آن‌که توکن‌های جدید در صرافی‌ها لیست شوند و روند معاملاتی شکل بگیرد؛ توسعه دهندگان، اقدام به جذب سرمایه و فروش عمومی ارز دیجیتال تولید شده می‌کردند. در نهایت پس از آن‌که بخش عظیمی از آن ارز دیجیتال به فروش می‌رسید، در برخی از موارد این پروژه‌ جدید در صرافی‌های مختلف لیست می‌شد. معمولا سرمایه‌گذاری افراد روی توکن جدید قبل از لیست شدن در صرافی‌های دیجیتال باعث می‌شد که تراکنش‌ها و رشد قیمتی آن رمز ارز پس از لیست شدن اتفاق بیفتد.

تاثیر لیست شدن ارز در صرافی

لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی زمانی اتفاق می‌افتد که تحلیلگران و کارشناسان صرافی‌ها، پروژه را از همه نظر بررسی کرده و از پشتوانه و پتانسیل رشد ارز دیجیتال مطمئن می‌شوند. از آنجایی‌که شرایط نشان داد که یک رمزارزها تنها با لیست شدن در صرافی می‌تواند به ارزش واقعی خود دست پیدا کند؛ توسعه‌دهندگان تصمیم گرفتند برای آن‌که نام پروژه خود را در لیست ارزهای دیجیتال صرافی‌های با اعتبار بالا ببینند، هزینه‌ای را برای انجام این روند کارشناسی، پرداخت کنند.

علاوه بر این، لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها، حتی آن‌هایی که مدتی است از عرضه‌شان می‌گذرد، نیز می‌تواند پامپ قیمتی عظیمی را در نمودار ارز به‌دنبال آورد. این موضوع در حقیقت به این دلیل است که این روزها روند لیست شدن رمز ارزها در صرافی دیجیتال، سندی محکم بر معتبر بودن آن رمزارز برای کاربران بازار مالی کریپتو شمرده می‌شود.

البته به این نکته توجه کنید که لیست شدن یک ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر می‌تواند باعث رشد چشمگیر شود. این موضوع در صرافی‌های کمتر شناخته شده صدق نمی‌کند. برای مثال لیست شدن شیبا اینو در بایننس بسیار جالب توجه بود و سرمایه گذاران زیادی را ترغیب کرد. قبل‌تر شیبا اینو در صرافی‌های ناشخناخته لیست شده بود که تاثیر آنچنانی در بازار نداشت.

بدین ترتیب، تاثیر لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی را می‌توان در پنج مورد زیر خلاصه کرد.

  1. لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی باعث بیشتر دیده شدن آن رمز ارز می‌شود. در نتیجه، افراد بیشتری تصمیم می‌گیرند که آن ارز را برای معامله یا سرمایه‌گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت خریداری کنند.
  2. کاربران بر این باورند که ارزهای با ارزش و با اعتبار بالا در صرافی‌های دیجیتال بین‌المللی و معتبر معامله می‌شوند.
  3. پس از لیست شدن ارز دیجیتال در صرافی، قابلیت مبادلات آن با جفت ارزها فعال شده و می‌توان آن را با ارز فیات نیز معامله کرد.
  4. انجام تراکنش‌ها، پس از لیست شدن ارزهای قدیمی یا جدید در صرافی به کاربر احساس امنیت می‌دهد.
  5. از تقلب و کلاهبرداری توسط سودجویان بازار کریپتو برای جذب سرمایه توکن‌های بی‌ارزش جلوگیری می‌شود.

مراحل خرید ارزهای جدید لیست شده در صرافی‌ها

برای اینکه بتوانید قبل از بالا رفتن قیمت یک ارز جدید آن را خریداری کنید؛ باید زمان لیست شدن ارز دیجیتال را در صرافی‌های معتبر نظیر بایننس بدانید. تنها در این صورت است که می‌توانید سریع‌تر از دیگران رمز ارز را خریداری کرده و تا زمان عرضه و پامپ ارز دیجیتال آن را در کیف پول خود نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:

یکی از راه‌ها برای اطلاع پیدا کردن از نام ارزهای تازه لیست شده، دنبال کردن اخبار صرافی‌های معتبر و بین‌المللی است. به‌ منظور بالا رفتن درآمد کاربران بازارهای مالی و رفاه معامله‌گران و سرمایه‌گذارن، منابع زیادی به‌وجود آمده تا افراد بتوانند از زمان لیست شدن ارزهای جدید در صرافی‌ها باخبر شوند. با مراجعه به سایت‌های معتبر زیر می‌توانید مطلع شوید که در دنیای کریپتو چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

  • کوین رنکینگ (CoinRanking)
  • کریپتوکارنسی آلرتینگ (Cryptocurrency Alerting)
  • بایننس انانسمنت (Binance Announcement)
  • لیستینگ اسپای (ListingSpy)
  • توکن اسنیفر (Token Sniffer)
  • آلت فینز (Altfins)

یک نمونه از یافتن لیست شدن ارزهای دیجیتال

شما می‌توانید هم در صرافی‌های ارز دیجیتال مورد نظر خود، در بخش برنامه لیستینگ آن‌ها جستجو کنید و هم از طریق پلتفرم‌هایی که لیست شدن ارزهای دیجیتال در تمام صرافی‌ها را بررسی می‌کنند. توصیه می‌کنیم از پلتفرم‌هایی که به صورت کلی بررسی می‌کنند، استفاده کنید. چرا که پلتفرم‌ها تمام اطلاعات لازم مانند پروژه، توسعه دهندگان، صرافی‌های لیست شده و در انتظار لیست و… را ارائه می‌دهند.

مهم ترین نکته در رابطه با یافتن ارزهای دیجیتال لیست شده و خرید و سرمایه گذاری از آن ها، تحقیق جامع درمورد پروژه ارز دیجیتال است. چرا که شما باید از پتانسیل رشد پروژه اطمینان حاصل کنید.

در ادامه از پلتفرم کوین رنکینگ که در بخش قبل معرفی کردیم برای یافتن ارزهای دیجیتال در انتظار لیست یا لیست شده استفاده کرده ایم . به این منظور طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • وارد پلتفرم کوین رنکینگ به آدرس شده و روی تب new کلیک کنید.
  • لیست ارزهای دیجیتالی که به تازگی لیست شده‌اند را مشاهده می‌کنید.
  • روی یکی از ارزها کلیک کنید تا اطلاعات بیشتر را به دست آورید.
  • در این نمونه ما ارز AIBOT را در نظر گرفتیم.
  • در قسمت صرافی‌ها مشاهده می‌کنید که فقط در صرافی یونی سواپ لیست شده است.

اکنون باید به صرافی‌های معتبر مراجعه کنید و بخش لیستینگ‌های آن‌ها در آینده را بررسی کنید. اگر این ارز در لیستینگ صرافی ارز دیجیتال بود می‌توانید آن را خریداری کنید و منتظر افزایش قیمت آن به محض لیست شدن در صرافی‌های معتبر شوید و یا برای فرصت‌های آربیتراژ از آن استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که از مزایا و اهمیت لیست شدن ارز دیجیتال پیداست، دانستن پاسخ سوال منظور از لیست شدن ارزهای دیجیتال در صرافی چیست، برای همه کسانی که قصد دارند در بازار کریپتو فعالیت کنند واجب است. به همین دلیل در این مقاله از وبلاگ ایرانیکارت به این سوال به‌طور کامل پاسخ دادیم. گفتیم که لیست شدن ارز رمزنگاری شده موجب می‌شود که سودجویان نتوانند با فروش توکن‌های بی‌ارزش اطمینان کاربران را به بازار کریپتو خدشه‌دار کنند.

همچنین کاربران با اطمینان بیشتری معاملات ارزهای دیجیتال را در صرافی انجام می‌دهند. معامله و سرمایه‌گذاری مالی روی ارز لیست شده نیز باعث می‌شود که تقاضا برای خرید بالا رفته و رشد قیمتی برای آن توکن اتفاق بیفتد. البته توجه داشته باشید که خرید ارزهای جدیدی که لیست می‌شوند لزوما سودده نخواهد بود و مانند خرید سایر ارزهای دیجیتال با ریسم همراه است. در هر حال کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال نیاز به سواد مالی این بازار دارد که یکی از آن‌ها شناخت پروژه‌های سودمند است.

 

مشاهده مطالب بیشتر

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا