عمومی

مراکز اقامتی آموزش و پرورش شبانکاره آماده اسکان مسافران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابراهیم حسینی جمعه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره از مناطق گردشگر پذیر استان بوشهر است و با جاذبه‌های زیبای گردشگری، همه ساله پذیرای مهمانان و گردشگران است.

وی بر لزوم افزایش کیفیت خدمات به مهمانان نوروزی تاکید کرد و گفت: ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، باید بهترین و باکیفیت ترین خدمات به هموطنان ارائه شود.

بخشدار شبانکاره خاطر نشان کرد: اماکن اقامتی از قبیل مدارس و بوم گردی و مهمانسراها و …تجهیز شده و آمادگی کاملی برای اسکان مهمانان داریم.

حسینی با بیان اینکه مراکز اقامتی آموزش و پرورش شبانکاره آماده اسکان مسافران نوروزی است گفت: آموزش و پرورش، همکاری لازم را در این زمینه داشته است.

بخشدار شبانکاره از تجهیز و آماده سازی هفت مدرسه و ۳۳ کلاس درس شبانکاره برای مهمانان و گردشگران خبر داد و ابراز داشت: برای ایام نوروز، تعداد هفت مدرسه شامل مدرسه خدیجه کبری، شهید بحرانی، نمونه شهدا، سعادت و آزادی شهر شبانکاره و همچنین مدارس حضرت مریم دهداران سفلی و فاطمه زهرا (س) خلیفه در قالب ۳۳ کلاس آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند.

حسینی تاکید کرد: همچنین ۲ سالن چندمنظوره و سالن ورزشی شهدای دانش آموزی به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی بخش شبانکاره در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا