عمومیمجله کسب و کار

5  مدل بهترین راکت بازرسی بدنی در سال 1402

بهترین-راکت-بازرسی-بدنی

این رتبه‌بندی سالانه از بهترین راکت بازرسی بدنی دستی موجود در بازار ایران در سال جاری است. این رتبه بندی بر اساس تحقیقات انجام شده، فیدبک دریافتی از مشتریان و میزان محبوبیت و فروش هر دستگاه انجام شده است. در این رتبه بندی حساسیت، قیمت، قابلیت اطمینان و مناسب بودن برای استفاده توسط پرسنل امنیتی در نظر گرفته شده است. قبل از خرید راکت بازرسی فلزیاب نگاهی به این لیست بیندازید.

1.) راکت بازرسی بدنی EGS – MD102

راکت-بازرسی-بدنی-md102

جای تعجب نیست که EGS_MD102 رتبه اول امسال را به خود اختصاص دهد.  این محصول یکی از بهترین و پر استفاده ترین راکت بازرسی بدنی فلزیاب دستی در ایران است. Md102 ساخت ایران است و با دو سال گارانتی شرکت سازنده به مشتریان ارائه می‌شود.

ویژگی ها: MD102 دارای قدرت تشخیص عالی انواع فلزات با آلارم صوتی و لرزشی است. این فلزیاب بسیار قوی و یکی از قابل اطمینان ترین راکت فلزیاب دستی در بازار است که می تواند سال ها بدون مشکل مورد استفاده قرار گیرد. بدنه مستحکم آن مقاومت مناسبی در برابر ضربات دارد و به این راحتی شکسته یا ترک خورده نمی‌شود. مزیت آن نسبت به نمونه‌های خارجی این است که در صورت شکسته شدن قاب یا بدنه، امکان تعویض آن وجود دارد.

حساسیت: این بخش شگفت‌انگیز در مورد آزمایش‌های ما با این راکت امنیتی بود. از نظر حساسیت می‌توانست از اکثر فلزیاب‌های فوق العاده حساس در هنگام جستجوی توده‌های کوچک فلز در جیب هدف پیشی بگیرد. در طول آزمایش توانست سیم کارت را از طریق جیب شلوار جین در نزدیکی تشخیص دهد. این به این معنی است که پول خرد و سایر اقلام کوچک را نیز می‌گیرد که بسته به آنچه به دنبال آن هستید و هدف شما می‌تواند یک شمشیر دولبه باشد.

خلاصه: راکت MD102 علیرغم داشتن قدرت و حساسیت فوق‌العاده، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و رقیب بسیار سرسختی برای مدلهای برتر خارجی به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک فلزیاب دستی امنیتی با عمر طولانی مدت و قابل اعتماد با حساسیت بالا هستید، این بهترین گزینه شما خواهد بود.

2.) راکت بازرسی فلزیاب PD140

راکت-بازرسی-فلزیاب-pd140

PD140 یک دستگاه بازرسی قدرتمند و خوش دست برای استفاده در مشاغل مختلف است که می‌تواند طیف وسیعی از فلزات با آلیاژهای مختلف را شناسایی کند. از منظر طراحی، به نظر می رسد ایده این بود که تا آنجا که می‌توانند ویژگی های زیادی را در آن قرار دهند.

ویژگی ها: اینجاست که PD140 می‌درخشد. حساسیت قابل تنظیمی دارد که آن را به یک آشکارساز امنیتی همه کاره تبدیل می‌کند، اگر مجبور باشید بین جستجوی چاقو/ تفنگ و اقلام کوچک جواهرات جابه جا شوید. این دستگاه دارای شارژ القایی است و برای شارژ باید آن را بر روی پایه مخصوص قرار دهید. در ضمن آلارم دستگاه نیز به دو شکل صوتی و لرزشی است. مصرف کم باتری نیز از دیگر ویژگیهای راکت pd140 است.

حساسیت: از آنجایی که PD140  دارای حساسیت قابل تنظیم است، ما فقط می‌توانیم بالاترین حساسیت را مقایسه کنیم تا منصف باشیم. این دستگاه به اندازه کافی برای تشخیص چاقوها و اشیاء فلزی کوچکتر حساس است. در ضمن می‌تواند سیم کارت را از طریق جیب شلوار جین تشخیص دهد.

خلاصه: PD140 یک راکت بازرسی حرفه ای مناسب با برخی ویژگی های جالب و کیفیت ساخت مناسب است که آن را در رتبه دوم قرار می‌دهد و آن را به یک انتخاب ارزشمند تبدیل می‌کند.

3.) راکت فلزیاب MD-360

این راکت بازرسی قطعا یکی از برترین دستگاه‌های بازرسی بدنی است که استحقاق قرارگیری در لیست بهترین‌ها. ما بسیار مراقب بودیم که کدام یک از این فلزیاب‌ها را بگنجانیم زیرا بین برندها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و از بین می‌روند و بسیاری از آنها کپی‌هایی از طرحهای هستند که هماهنگی کمی بین آنها وجود دارد. اگر سایت شرکتهای مختلف را بازرسی کنید،مشاهده می‌کنید که این دستگاه با طیف گسترده‌ای از قیمت ها و با نام های مختلف ارائه می‌شود. MD-360 تولیدی شرکت ZON است و  کیفیت بهتری نسبت به بسیاری از مدلهای موجود در بازار دارد. این دستگاه می‌تواند به صورت صوت، لرزش و صوت+لرزش آلارم ایجاد کند

ویژگی‌ها: طراحی دیجیتال و ضد تداخل بالا، پایداری عملکرد خوب، طراحی ساده، طراحی زیبا، راحت و ضد لغزش دسته، ساعات کار طولانی و زمان آماده به کار، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست در کنار قدرت بالای تشخیص، از ویژگیهای MD360 است.

حساسیت: این ردیاب امنیتی در واقع در تست حساسیت عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از مدلهای همرده دارد و می‌تواند توده‌های کوچک‌تری از فلز را نسبت به بیشتر راکت های امنیتی تشخیص دهد .گزینه‌های حساسیت پایین‌تر به شما امکان می‌دهند فقط به دنبال چیزهای بزرگ‌تر مانند چاقو و اسلحه باشید.

خلاصه: راکت فلزیاب دستی MD-360 گزینه خوبی برای کسانی است که به یک دستگاه زیبا با حساسیت بالاتر نیاز دارند.

4.) راکت بازرسی بدنی PG160

رتبه چهارم بهترین راکت بازرسی بدنی اختصاص می‌یابد به مدل PG160. البته یک مدل رده‌ پائین‌تر از این دستگاه هم با مدل PG150 نیز وجود دارد که راکت بسیار خوب و باکیفیتی است.

این فلزیاب ها به طور گسترده ای در عرصه امنیتی برای مدت‌های زیاد مورد استفاده قرار گرفته و از آزمایشات مختلف سربلند بیرون آمده‌اند.

ویژگی ها: این دستگاه یک سوئیچ تنظیم حساسیت دارد که با توجه به ابعاد و اندازه اشیائی که می‌خواهید شناسایی کنید، آن را تنظیم می‌کنید. در حساسیت بالا، فلزات بسیار ریز حتی داخل بدن شناسایی می‌شود. بدنه بسیار مقاومی دارد و با توجه به استاندارد Ip55 آن، می‌توان در فضای باز و رطوبتی نیز از آن استفاده کرد.

خلاصه: راکت pg160 یک دستگاه بازرسی قابل اعتماد است که در بسیاری از مشاغل می‌توان از آن استفاده کرد.

5.) راکت بازرسی MD101

MD101 مدل پائین‌تر از MD102 و ساخت ایران است، اما قدرت تشخیص بالایی دارد و در دو سطح حساسیت بالا و پائین کار می‌کند. به طور مثال از حساسیت پائین می‌شود برای شناسایی بردهای الکترونیکی بزرگ و موبایل استفاده کرد. این دستگاه در مدارس و کنکور نیز برای شناسایی گوشی تلفن همراه استفاده می‌شود و از این رو با نام دستگاه موبایل یاب نیز شناخته می‌شود.

ویژگی ها: باتری قابل شارژ، بدنه مقاوم، قابلیت تنظیم حساسیت، قدرت شناسایی بالا از جمله مشخصات md101 است.

حساسیت: MD101 مانند MD102 روی حداکثر حساسیت تنظیم شده است و قابلیت شناسایی انواع فلزات ریز و درشت را دارد. اگر خواستید دستگاه فقط فلزات و اشیاء فلزی بزرگ مانند موبایل، چاقو، اسلحه و … را شناسایی کند و فلزات کوچک مانند سکه، دکمه لباس، سگک کمربند و … را شناسایی نکند، شاسی یا دکمه کاهش حساسیت آن را فشار دهید.

خلاصه: MD101 یک راکت بازرسی مناسب با قیمت ارزان است که نسبت به قیمتش کارایی بسیار بالایی دارد. از این راکت در مدارس، شرکت‌ها، کارگاه‌های تولیدی و … استفاده می‌شود.

5 دستگاه معرفی شده از بهترین مدل‌های راکت بازرسی بدنی در بازار ایران هستند که همگی دارای قدرت تشخیص بالا، باطری قابل شارژ، بدنه مقاوم و آلارم صوتی و لرزشی هستند.

به جز این 5 مدل، محصولات دیگری نیز می‌توانست در این لیست جا بگیرید که بدلیل محدودیت طول محتوای نگارشی فقط به ذکر نام آنها بسنده می‌کنیم :

راکت بازرسی فلزیاب Super Scanner 3003b1، Scanner 1207، ZK-D180 نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و قابل استفاده در بسیاری از امکان و مشاغل هستند.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا