نماد سایت مجله ایرانی

دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

چند روش کاربردی دانلود ویدئو از یوتیوب (Youtube)

بدون نیاز به نصب هرگونه اپلیکیشن موبایل و نرم افزار کامیپوتری میتوانید ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید.

با کمک ابزار یوتیوب دانلودر به صورت آنلاین ویدئو های یوتیوب را دانلود کنید.

برخی از سایت های محبوب در زمینه دانلود از یوتیوب:

y2mate.com

این وبسایت از محبوب ترین سایت های دانلود از یوتیوب است که متاسفانه فیلتر شده است . یکی از امکانات جالب این سایت این است که نیازی نیست که لینک یوتیوب را کپی کنید و در این ابزار قرار دهید تا دانلود را آغاز کند.

برای دانلود سریع و آسان کافیست رو به روی  آدرس وبسایت یوتیوب دو تا pp اضافه کنید تا مستقیم ویدئو شما دانلود شود ، یعنی آدرس میشود : youtubepp.com که وقتی برای لینک ویدئو خود دو تا  pp را اضافه میکنیم ، به سایت y2mate منتقل میشوید تا ویدئو آماده دانلود شود.

Shirazsocial.com

این سایت دانلود از یوتیوب ، کاملا ایرانی و فارسی است که ویدئو های یوتیوب را با لینک مستقیم و بدون نرم افزار ، میتوانید دانلود کنید.

با توجه به سرعت دانلود از سایت های خارجی ، سرعت شیراز سوشال ، بهتر و مناسب تر از دیگر سایت ها میباشد ، اما پرسرعترین نیست.

برخلاف سایت y2mate ، شیراز سوشال نیاز به لینک ویدئو دارد تا ویدئو را دانلود کند. از امکانات مفید این وبسایت ، امکان دانلود ویدئو ها با فرمت صوتی mp3 میباشد که ویدئو ها را به فایل صوتی تبدیل میکند و با کیفیت خوب میتوانید دانلود کنید.

از ابزار دانلود از یوتیوب شیراز سوشال میتوانید ویدئو ها را با انواع کیفیت hd و sd و یا ویدئو های بی صدا را دانلود کنید.

نحوه کار با این ابزار:

وارد وبسایت یوتیوب شوید و ویدئو مورد نظر را انتخاب کنید.اگر با کامیپوتر وارد یوتیوب شده اید ، از نوار آدرس ، لینک یوتیوب که مانند این لینک است https://www.youtube.com/watch?v=XPf4HxUT8 را کپی کنید و وارد شیراز سوشال شوید.

یا اگر با موبایل وارد یوتیوب شده اید ،  گزینه share یا اشتراک را انتخاب کنید و کپی کردن پیوند یا link را انتخاب کنید و وارد وبسایت شیراز سوشال شوید و ابزار دانلود از یوتیوب را انتخاب کنید.

لینکی را که کپی کرده اید را در قسمت مشخص شده وارد کنید و گزینه دانلود را انتخاب کنید

با انتخاب گزینه دانلود ، پس از چندین ثانیه لیستی از انواع کیفیت و فرمت را نشان میدهد که میتوانید با انتخاب کیفیت مورد نظر ویدئو را دانلود کنید:

کیفیت 3gp برای گوشی های قدیمی مانند سامسونگ و… مناسب است.

کیفیت 360p برای گوشی های هوشمند و 480p برای تبلت مناسب است.کیفیت 720 برای لپ تاپ و 1080p برای تلویزیون مناسب است.

برای دانلود فایل صوتی ویدئو مورد نظر ، فرمت mp3 را انتخاب کنید.

در برخی از مواقع سرعت دانلود به دلیل ترافیک پایین سایت ، بالا است و از صبح تا عصر نیز سرعت کمی کاهش پیدا میکند.

خروج از نسخه موبایل