عمومیمجله کسب و کار

راهنمای خرید لپ تاپ های استوک صنعتی دست دوم

بسیاری از فروشگاه ها انواع لپ تاپ را به فروش می رسانند که یکی از معتبرترین آنها فروشگاه  سیپک لپ تاپ استوک اصفهان است.
قبل از اینکه در مورد لپ تاپ استوک صحبت کنیم، شما را با معنی کلمه استوک آشنا می کنیم. در لغت نامه، کلمه سهام به چیزی اطلاق می شود که در انباری باقی مانده است که استفاده نشده است. کلمه “stock” در لاتین به کالاهایی اطلاق می شود که در انبار نگهداری می شوند و آماده فروش هستند، در حالی که معنای آن در فارسی کاملاً متفاوت است. در ایران به کالاهای مستعمل و مستعمل معادل محصولات جدید استوک می گویند. باید بدانید که کالاهای استوک بلااستفاده و بلااستفاده هستند.

لپ تاپ استوک صنعتی چیست؟

در ابتدا با شنیدن کلمه لپ تاپ استاندارد، ممکن است به فکر یک لپ تاپ دست دوم بیفتید که تولید آن متوقف شده است و فکر کنید که این دستگاه ها اصلا ارزش خرید ندارند. اگر این تصور را در مورد یک لپ تاپ استاندارد دارید، باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید. چند دقیقه وقت بگذارید و به این مقاله بپیوندید تا با حقیقت لپ تاپ های استاندارد و مزایای خرید آن آشنا شوید.

در کشورهای خارجی به خریداران لپ تاپ چند هفته فرصت داده می شود تا کار کنند و افراد می توانند در صورتی که سیستم مطابق با نیاز کاربر نباشد یا مورد پسند آنها نباشد، لپ تاپ را پس دهند. همچنین در نمایشگاه های مختلف شرکت های مطرح سعی در نمایش محصولات خود، معرفی فناوری های جدید خود دارند و لپ تاپ ها در این نمایشگاه برجسته و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات فراخوان شده برای مشتریان به عنوان لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌های نمایشگر استوک غیر ACband شناخته می‌شوند و این شرکت‌ها آنها را به کشورهایی که به این سیستم‌ها نیاز دارند ارسال می‌کنند.

ممکن است از خود بپرسید که از کجا می توان یک لپ تاپ استوک تهیه کرد؟ قیمت لپ تاپ استوک چنده؟
در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که فروشگاه های زیادی انواع لپ تاپ استوک را ساخته و به فروش رسانده اند که یکی از معتبرترین آنها بازرگانی سیپک می باشد. همچنین با توجه به کیفیت و نوع تکنولوژی ساخت و مدل لپ تاپ ها، قیمت این محصولات نیز متفاوت است.

انواع لپ تاپ استوک صنعتی

با هر بودجه ای می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را با بهترین کیفیت در فروشگاه tech station تهیه کنید. لپ تاپ های استوک از نظر کیفیت دارای دسته بندی های زیر هستند:

لپ تاپ گرید A

این لپ تاپ ها از لحاظ ظاهر و کیفیت کاملا در حد لپ تاپ نو می باشند و هیچ گونه خط و خشی ندارند. لپ تاپ های گرید A خود دارای دو دسته بندی   A+ و  A++ می باشند. لپ تاپ استوک گرید A++  کاملا در حد نو می باشند و شاید فقط یک بار روشن شده باشد.

لپ تاپ گرید B

از لحاظ عملکرد و کارکرد لپتاپ استوک گرید B  هیچ تفاوتی با لپ تاپ گرید A  ندارد اما آنچه باعث شده در این گروه قرار بگیرد ظاهر لپ تاپ است. این لپ تاپ ها دارای خط و خش و یا ترک خوردگی در بدنه خود هستند که گاهی حتی دیده نمی شوند و شما متوجه آن ها نمی شوید.

شرکت های زیادی در زمینه تولید لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری فعالیت دارند. از غول های این عرصه می توان به موارد فوق اشاره داشت:

لپ تاپ استوک اچ پی (HP)

شرکت آمریکایی HP در سال 1939 توسط بیل هیولت و دیو پاکارد در پالو آلتو، کالیفرنیا تأسیس شد. فعالیت این شرکت در زمینه تولید و فروش لپ تاپ، پرینتر و سرور می باشد. محصولات اچ پی در رده نوت بوک شامل سری EliteBook، ProBook، Pavilion، Envvy… می باشد. شرکت اچ پی همیشه در صدر پرفروش ترین محصولات لپ تاپ در بازار قرار دارد. لپ تاپ های استوک اچ پی با مدل های EliteBook و ProBook به لطف طراحی برتر و قیمت مقرون به صرفه، در حال ورود به بازار خاورمیانه هستند. این شرکت به عنوان معتبرترین شرکت فناوری اطلاعات شناخته می شود و تقریباً در تمام کشورهای جهان فعالیت می کند.

لپ تاپ استوک لنوو(Lenovo)

لنوو در سال 1984 در پکن تاسیس شد. اولین تلاش لنوو واردات تلویزیون بود که با شکست مواجه شد اما بنیانگذاران آن دست از تلاش برنداشتند و با افزایش کیفیت کامپیوترها توانستند به عنوان یک شرکت معتبر در این زمینه شناخته شوند. لپ تاپ های تولید شده توسط لنوو دارای سخت افزارهای بسیار متنوعی هستند و قادرند نیازهای بسیاری از کاربران را برطرف کنند. یکی از لپ تاپ های لنوو سری Chickenpad است که به صورت سهام در بازار به فروش می رسد. این شرکت هر ساله در نمایشگاه های زیادی شرکت می کند

لپ تاپ استوک دل (Dell)

برند دل یک نام کاملا شناخته شده در حوزه لپ تاپ می باشد. دل (Dell) یک شرکت آمریکایی با بازار های بین‌المللی که در راند راک تگزاس مستقر می باشد. لپ تاپ استوک dell  هم از نظر کیفیت و هم قیمت کاملا مناسب برای خریداران می باشد. اگر به ‌دنبال بهترین مدل لپ‌تاپ دل در خانواده‌ی Inspiron هستید، ایستگاه فنی، لپ تاپInspiron 13 7000  را پیشنهاد می‌دهد.

آیا لپ تاپ استوک ارزش خرید دارد؟

با مطالعه متن بالا، اگر قطعا با لپ تاپ استوک آشنایی دارید و لپ تاپ استوک با کیفیتی را انتخاب می کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. متوجه شدم که می تواند رضایت بیشتری نسبت به یک لپ تاپ جدید به شما بدهد. توصیه می شود قبل از خرید لپ تاپ موجود در انبار با مشاوران ما در واحد فنی مشورت کنید تا با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین مدل لپ تاپ را تهیه کنید.

بزرگترین وارد کننده لپ تاپ استوک کدام مجموعه است؟

اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم را دارید پیشنهاد می کنیم به یک فروشگاه فنی مراجعه کنید. از این فروشگاه می توانید انواع لپ تاپ از برندهای معروف را با کیفیت ها و قیمت های متفاوت خریداری کنید. Tech Station یکی از بهترین شرکت های فروش لپ تاپ با بیش از یک دهه تجربه است. این مجموعه در زمینه IT و فروش انواع سخت افزار و خرید و فروش لپ تاپ فعالیت دارد. ایستگاه فنی با ارائه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش سعی در جلب توجه مشتریان خود دارد.

مزایا و معایب لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک مانند هر محصول دیگری دارای مزایایی است که قبل از خرید لپ تاپ استوک باید بدانید:
لپ تاپ موجود در انبار بسیار ارزان تر از مدل جدیدتر خود با همان کیفیت و کارایی است.
این لپ تاپ ها دسته بندی هایی دارند که قیمت آن ها به مدل و عملکرد آن بستگی دارد.
معمولا این سیستم ها دارای استحکام بالا و مواد با کیفیتی هستند که در ساخت آنها استفاده می شود.
هنگام خرید لپ تاپ استوک حتما به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا مطمئن شوید محصولی که خریداری می کنید سالم و با کیفیت است. یکی از این مراکز مورد اعتماد برای خرید لپ تاپ استوک بازرگانی سیپک است. به فروشگاه اینترنتی  سیپک به آدرس cpack.ir مراجعه کرده و از محصولات دیدن فرمایید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا