تختخواب بادی را در کجا می توان استفاده نمود؟

به دو دسته تخت های نرم و تخت های سفت تقسیم میشوند و نسبت به نیاز افراد مورد استفاده قرار میگیرند . تخت های بادی به دلیل ساختار داخلی که به صورت شبکه ای و یا الیاف نخی به صورت عمودی هستند که به جای همان فنرها در تخت های بادی خوشخواب چوبی و فلزی به کار میبرند ساخته شده اند و این پل های داخلی به گونه ای هستند که نسبت به وزن افراد قسمتهای مختلف بدن را مانند پا , کمر , گردن و سر را پوشش میدهند مانند تصویر تخت بادی intex 64460 که در بالای صفحه قابل مشاهده است . به همین علت میتوان گفت که تخت های بادی طبی هستند . جنس بدنه از پی وی سی که با روکش مخمل ضد تعریق ساخته شده و بسیار نرم و لطیف میباشد . کم حجم و سبک و به وسیله پمپ برقی متصل به به راحتی پر و خالی میشود . از دیگر خصوصیت های تخت خواب بادی میتوان به قیمت ارزان و حجم کم , جا به جایی آسان , تنوع رنگ , طرح های گوناگون , تحمل وزن بالا ,  قابلیت شستشو , انعطاف پذیری بالا , تولید تخت بادی برای تمامی سنین , قابلیت اشاره کرد . توجه داشته باشید برای اینکه بتوانید تخت بادی مناسبی را انتخاب کنید با همکاران ما در سایت شاپ اینتکس مشاوره نمایید .

ویژگی های تخت بادی :

تخت های بادی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که ما به آنها اشاره میکنیم : انواع تخت های بادی با حجم کم و وزن بسیار کمی تولید میشوند که به راحتی قابلیت جا به جایی را داشته باشند و دیگر مشکلات حمل و نقل را نداشته باشند . بسیاری از افراد نیازمند تخت خواب طبی و استاندارد هستند که به سادگی نصب شود و چنانچه هر لحظه نیازی به تخت خواب نداشت بتواند آن را جمع کرده و در فضای کوچکی تخت را قرار دهد که تنها تخت خوابی که این خصوصیات را داشته باشد انواع تخت بادی شرکت اینتکس است . اکثریت تخت های بادی دارای پمپ برقی دوکاره هستند که در کمتر از 6 دقیقه پر و خالی میشود و نیاز به هیچ گونه پمپ بادی نیست . قیمت ارزان و طول عمر بالا , قابلیت شستشو , قابلیت تعمیر و پنچر گیری در صورت سوراخ شدن با چسب پنچر گیری قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات تخت بادی و خدمات پس از فروش شرکت شاپ اینتکس از ویژگی های تخت های بادی هستند .

توجه داشته باشد که تخت های بادی اینتکس بسیار کاربردی هستند و در مکان هتخت خواب بادی محصولی است از کارخانه اینتکس و بست وی که دارای مدل های دونفره و یکنفره می باشد، این تختخوابهای بادی از بدنه ای پی وی سی تولید شده که روی آنها با روکش جیر ضد تعریق تولید و ساخته شده است که داخل آنها با هوا پر میشود و برای بزرگسالان و کودکان دارای مدلهای متفاوتی می باشد.

تخت خواب بادی با برندهای اینتکس و بست وی دو مارک شناخته شده و با کیفیت هستند که در همه کشورهای جهان نمایندگی فروش دارند و ایران نیز یکی از مقصدهای این کارخانه های چینی است

تحمل وزن تختهای بادی بسیار بالا است که از مدلهای کودک تا ۷۰ کیلوگرم، مدل نوجوان تا ۱۰۰ کیلوگرم و مدلهای بزرگسال ۱ نفره تا ۱۲۵ کیلوگرم و تخت بادی ۲ نفره تا ۲۷۵ کیلوگرم تحمل وزن دارند.

از تختخواب بادی در چه جاهایی می توان استفاده نمود؟

تختخواب بادی اینتکس و بست وی را می توانید در منزل و محل های کار برای استفاده های دایمی و کوتاه مدت نیز استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارند.

تنوع رنگ تختهای بادی به چه شکل است؟

تختهای بادی ۲ نفره و ۱ نفره برند اینتکس و بست وی دارای رنگ بندی های ثابتی هستند و هر کد و هر مدل رنگ مخصوص خود را دارد که تنوع رنگ انواع تخت خواب بادی ها به این شرح است: کرم، مشکی، طوسی، آبی، سرمه ای و سبز که البته می توانید برای تمیز ماندن آنها از رویه تختی یا ملحفه استفاده کنید.

تختهای بادی اینتکس و بست وی چگونه باد میشوند؟

کارخانه های تولید کننده و سازنده تختخواب بادی بر روی بدنه آنها یک پمپ باد برقی مکنده و دمنده نصب کرده اند که با برق ۲۲۰ ولت کار می کند و در مدت زمان ۳ الی ۵ دقیقه یک تختبادی دونفره یا یکنفره را پر و خالی می کنند.

اگر تخت بادی اینتکس یا بست وی را بخریم و سوراخ شود چکار کنیم؟

چنانچه تخت بادی طبی و اصلی را از فروشگاه اینتکس خرید کنید و به هر دلیلی سوراخ یا پنچر شوند می توانید با خرید چسب تعمیرات مخصوص تختخواب های بادی آنرا پنچرگیری کنید و با برای تعمیر اساسی آنرا به یکی از نمایندگی های اینتکس در ایران واگذار کنید.

تختخواب بادی اینتکس و بست وی را از کجار بخریم؟

برای خرید انواع تخت بادی ۲ نفره و ۱ نفره طبی اصلی می توانید به آدرس اینترنتی:  نمایندگی اصلی اینتکس درایران، شعبه شهر تهران مراجعه کنید و محصول بادی مورد نظر را از بین هزاران مدل محصول بادی ارزان و با کیفیت انتخاب و خرید کنید و یا با مشاوران این نمایندگی در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

/ پایان رپورتاژروش استفاده و نگهداری تخت خواب بادی شاید به ظاهر ساده باشد اما از آن جا که این محصولات بادی است نیاز است تا از آن ها به خوبی مراقبت شود تا محصول بادی شما آسیب نبیند تا بتواند طول عمر مفید خود را داشته باشد . تخت خواب های بادی را می توان یکی از مدرن ترین تخت خواب ها دانست که در دسته تخت خواب های طبی قرار دارد . تخت خواب های بادی همانطور که از نام آن ها مشخص است ظاهری شبیه به تخت خواب های معمولی دارد اما از نظر ساختاری تفاوت دارند و بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است .

تعمیر تشک بادی تهران | تعمیر تشک بادی مشهد | تعمیر تشک مواج

روش استفاده از تخت خواب های بادی ساده است و شما می توانید به سادگی آن ها را راه اندازی کنید ، اما برای اینکه آسیبی به تخت خواب بادی شما نرسد بهتر است که به بهترین شکل از خود استفاده کنید و همچنین در هنگام راه اندازی آن ها از محصول خود به خوبی مراقبت کنید . در وهله اول نیاز است تا محل قرار گیری تخت خواب بادی خود را به درستی انتخاب کنید و اگر قرار است تا از تخت خواب بادی خود در بیرون از خانه نیز استفاده کنید باید محلی مناسب را برای راه اندازی تخت خواب های خود انتخاب کنید .

روش استفاده و نگهداری تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی دارای بدنه های مقاوم و با کیفیتی هستند که می توانند در برابر فشار های بسیار بالا و همچنین ضربه ها مقاوم باشند اما در برابر اجسام نوک تیز و برنده آسیب پذیر اند . یکی از اجناس بسیار مرغوب برای ساخت محصولات بادی به ویژه تخت خواب بادی pvc می باشد که در لایه های نازک برش داده شده و با طراحی های لازم اقدام به تولید تخت خواب های بادی می کنند . پی وی سی های فشرده اغلب دارای ضخامتی ما بین ۰٫۲۵ میلی متر تا ۰٫۴۰ میلی متر هستند که می توان گفت ضخامت استاندارد برای ساخت تخت خواب نیز همان است ، اما با این حال باز هم در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر خواهند بود .

سطوحی که در آن سنگ ریزه ، شن و ماسه ، شاخ و برگ درختان ، آسفالت و … می باشد می تواند به مرور به تخت خواب بادی شما آسیب برساند . اما زمین های سرامیکی ، و محیط های داخل منزل که اغلب کف زمین توسط موکت ، فرش و زیر انداز پوشیده شده است می تواند محل های بسیار خوبی برای راه اندازی تخت خواب بادی شما باشد . شما می توانید با استفاده از یک زیر انداز در محیط های بیرون نیز از تخت خواب بادی خود مراقبت کنید .

لازم به ذکر است که حرارت های بالا نیز می تواند به تخت خواب بادی شما آسیب برساند ، مخصوصا حرارت هایی که به صورت مستقیم با تخت خواب بادی برخورد داشته باشد . به عنوان مثال قرار دادن تخت خواب بادی در کنار وسایل گرمایشی چون شومینه و بخاری به تخت خواب بادی شما آسیب خواهد رساند . همانطور که اشاره شد تخت خواب بادی شما در صورتی آسیب خواهد دید که در مجاورت حرارت های بسیار بالا قرار گیرد . یکی از سوالات متداولی که پرسیده شده است این است که آیا نور و حرارت آفتاب نیز می تواند به تخت خواب بادی آسیب برساند یا خیر ؟

نور آفتاب هیچگونه آسیبی به تخت خواب بادی شما وارد نخواهد کرد مگر اینکه تخت خواب شما روز ها در زیر آفتاب قرار بگیرد . لازم به ذکر است که وارد شدن فشار به تخت خواب بادی در مواقعی که تخت در زیر نور آفتاب قرار دارد می تواند به آسیب ندیدن آن کمک کند ، این در حالی است که اگر تخت خواب بادی شما اگر در یک حالت زیر نور آفتاب ثابت بماند خاصیت کشسانی خود را از دست داده و در نتیجه ضعیف شده و پاره خواهد شد .

از سوالات متداول دیگری که بار ها پرسیده شده است این است که آیا می توان از تخت خواب بادی به صورت دائمی استفاده کرد ؟ تخت خواب های بادی را با مراقبت می توان سال های سال استفاده کرد فلذا راه اندازی آن و خالی نکردن باد تخت خواب هیچگونه آسیبی را به محصول نخواهد رساند ، پس اگر تخت خواب بادی شما ماه ها نیز راه اندازی شده بود نگران آسیب دیدگی تخت نباشید چرا که دلایل آسیب دیدگی تخت خواب بادی اجسام تیز و برنده ، حرارت های بالا ، وارد شدن فشار زیاد از حد می باشد .

هر تخت خواب بادی دارای حداکثر تحمل وزن است که بر روی دفترچه راهنما و مشخصات محصول درج شده است . اغلب تخت خواب های بادی یک نفره دارای حداکثر تحمل ۱۲۰ الی ۱۴۰ کیلوگرم می باشند که به راحتی می تواند وزن یک فرد بالغ سنگین وزن را نیز تحمل کند . تحمل وزن تخت خواب های بادی دو نفره نیز به صورت میانگین چیزی در حدود ۲۵۰ کیلوگرم و حتی بیشتر است . شایع ترین نوع آسیب دیدگی تخت خواب های بادی نسبت به فشار وارده تخم مرغی شدن تخت خواب بادی می باشد . یکی از اتفاقاتی که می تواند منجر به ترکیدن تخت خواب بادی و یا تغییر شکل آن به حالت تخم مرعی ، پریدن از ارتفاع بر روی تخت خواب بادی می باشد ، پس هیچگاه سعی نکنید که بر روی تخت خواب بادی از ارتفاع بالا بپرید .

داخل تخت خواب های بادی از آن جا که از الیاف های ابری و … ساخته نشده و پرشده از هواست ، هیچگونه بوی بدی را به خود نمی گیرد . شستن تخت خواب های بادی توصیه نمی شود و چه بسا انداختن تخت خواب بادی در لباسشویی بدون شک منجر به پارگی و آسیب دیدگی تخت خواب خواهد شد . توصیه می شود در صورت کثیف شدن تخت خواب بادی از یک دستمال تمیز و نمناک برای تمیز کردن تخت استفاده کنید .

رویه و سطح بیشتر تخت خواب های بادی از یک لایه جیر پوشیده شده اند که استفاده از دستمال نمناک به تنهایی تاثیر چندانی بر پاک کردن آن ندارد . به همین دلیل توصیه می شود از شامپو فرش استفاده کنید . برای این کار دستمال نمناک خود را کمی به شامپو فرش آغشته کرده و سپس به آرامی بر روی محل کثیف شده تخت خواب بکشید تا پاک و تمیز شود .

برای پاک کردن لکه هایی چون لکه خون استفاده از آب سرد می تواند مفید باشد . برای لکه های رنگ نیاز است تا از موادی چون تینر برای پاک کردن رویه تخت خواب بادی استفاده کنید . برای کندن آدامس های چسبیده شده می توانید از یک تکه یخ برای جدا کردن آدامس از تخت خواب بادی خود استفاده کنید .

لازم به ذکر است که تخت خواب های بادی اگر آسیب ببینند قابل تعمیر هستند چرا که شرکت های سازنده این محصولات بادی برچسب های تعمیراتی را با عنوان بسته تعمیرات تخت خواب بادی عرضه کرده اند که می توانید با استفاده از لیبل ها و چسب مخصوص اقدام به ترمیم تخت خواب بادی خود کنید . روش تعمیر تخت خواب بادی در مقالات مرتبط در وبسایت فروشگاه تهران اینتکس آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

شما می توانید برای خود نیز به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و انواع تخت خواب های بادی با کیفیت و درجه یک را با قیمت مناسب خریداری کنید . فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش تخت خواب بادی تعمیرات تخصصی تخت خواب های بادی را نیز انجام می دهد که می توانید محصول خوتخت خواب های بادی از سری محصولات بادی جدید و پر طرفدار هستند که به دلیل خصوصیات و ویژگی هایی که دارند بهترین گزینه برای خرید هستند ، با بررسی این محصولات می توان گفت که ویژگی های تخت خواب بادی حتی از تخت خواب های چوبی و فلزی با تشک ابری بسیار بیشتر است ، در این مطلب قصد داریم تا همه چیز در رابطه با تخت خواب بادی را بیان کنیم تا عزیزانی که قصد خرید این محصولات بادی را دارند بتوانند با اطلاعات کامل تری اقدام به خرید تخت خواب بادی خود کنند .

تخت خواب ها از بهترین بستر های خواب به حساب می آیند چرا که سطوح آن ها مدرن تر و طبی تر از بستر های قدیمی مانند تشک های پشمی هستند به همین دلیل نیز پزشکان نیز استفاده از تخت خواب های طبی و ایده آل را پیشنهاد می کنند . تخت خواب های چوبی و فلزی را می توان گفت که یکی از محبوب ترین نوع تخت خواب ها هستند اما امروزه با ورود تخت خواب های بادی استقبال بسیار زیادی از آن ها شد چرا که ویژگی هایی را دارد که دیگر تخت خواب ها آن را ندارند .

از مهم ترین ویژگی های تخت خواب بادی می توان به پرتابل بودن آن ها اشاره کرد . به محصولی می توان گفت پرتابل که جابجایی آن بسیار ساده و راحت باشد ، این نوع از تخت خواب ها که بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل می دهد از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند به همین دلیل به راحتی می توان آن ها را جابجا کرده و در محل جدیدی استفاده کرد . همچنین از مزیت های تخت خواب های بادی می توان به جمع شدن آن ها در ابعاد بسیار کوچک اشاره نمود ، پس می توانید پس از هر بار استفاده از تخت خواب بادی خود باد آن را خالی کرده و فضای اشغال شده توسط آن را به اتاق خواب بازگردانید . این خصوصیت هیچگاه در تخت خواب های غیر بادی وجود ندارد .

لازم به ذکر است که ویژگی های تخت خواب بادی تنها به وزن بسیار کم و پرتابل بودن آن ها ختم نمی شود و چه بسا که تخت خواب های بادی بسیار مناسب و استاندارد هستند و رویه و سطح آن ها کاملا طبی است . تخت خواب هایی که توسط شرکت های بزرگ و معتبری چون اینتکس ، بست وی ، کلمن و … طراحی و تولید شده اند دارای ساختاری کاملا مهندسی شده و آرگونومیک می باشند به همین دلیل سطحی بسیار عالی را برای استراحت کردن خواهند بود .

برخی از افراد نگران این موضوع هستند که تخت خواب های بادی تعادل خوبی را ندارند یا به اصطلاح  حالت بادکنکی دارند ، لازم به ذکر است که ساختار داخلی تخت خواب های بادی به صورت شبکه ای و با طراحی های استوانه ای و مشبک ساخته و طراحی شده اند به همین سبب نه تنها تخت خواب بادی حالت بادکنکی ندارد بلکه این نوع طراحی باعث شده است تا تخت خاصیت فنری نیز به خود بگیرد . نوع طراحی های داخلی بر اساس نوعی که تخت خواب بادی دارد ممکن است متغییر باشد اما چیزی که مهم است این است که تمامی تخت خواب های بادی دارای این نوع طراحی می باشند .

با توجه ساختار میانی تخت خواب های بادی میبینیم که بسیاری از آن ها ساختاری سه لایه یا سه طبقه دارند ، این ساختار سه لایه به دلیل ثابت ماندن تخت خواب خواب می باشد تا دیواره های کناری تخت خواب تحت فشار زیاد قرار نگیرد . اگر ساختار تخت خواب ها از چنین آرگونومی برخوردار نباشد ممکن است در اثر استفاده از محصول و وارد شدن فشار به دیواره ها به مرور شاهد تخم مرغی شدن تخت خواب باشیم .

طراحی و آرگونومی ساخت رویه تخت خواب های بادی نیز بسیار عالی و استاندارد است ، با مشاهده تخت خواب های بادی شاهد مواج بودن رویه اغلب تخت خواب های بادی خواهید بود ، این کل مواج گونه رویه تخت خواب های بادی برای زیبایی نیستند و چه بسا این نوع طراحی باعث شده است تا سطح تخت خواب بسیار نرم و فرم پذیر باشد ، با وجود قسمت های برآمده و فرو رفته ، رویه تخت خواب انعطاف پذیری بالاتری داشته و در هنگام استراحت کردن افراد می تواند به خوبی گودی های بدن را پوشش دهد تا فرد حس بهتری را در هنگام خواب داشته باشد .

لازم به ذکر است که این نوع طراحی رویه از نظر علم پزشکی نیز بسیار خوب است چرا که در این نوع طراحی جریان خون بدن حالت طبیعی خود را خواهد داشت . در هنگام خواب برخی از قسمت های بدن که بر روی زمین یا تخت و هر جای دیگری قرار می گیرد تحت فشار بیشتری خواهد بود ، این فشار اگر به صورت طولانی مدت ( که اغلب در هنگام خواب رخ می دهد ) تحت فشار قرار گیرد به علت اختلال در جریان خون ، در آن قسمت از بدن و اندام شاهد گرفتگی عضله خواهید بود ، پس هر چه رویه مبل انعطاف پذیر تر باشد خون جریان بهتری خواهد داشت و در نتیجه خواب آرام تر و بهتری را خواهید داشت .

ابعاد تخت خواب های بادی نیز با توجه به یک نفره و دو نفره بودن متغییر است اما تمامی آن ها دارای یک بازه استانداردی ساخته می شوند تا تمامی افراد بتوانند از تخت خواب خود استفاده کنند و فضای ایده آلی را داشته باشند . پس در هنگام خود به ابعاد محصول تخت توجه داشته باشید . لازم به ذکر است که ارتفاع تخت خواب های بادی نیز ممکن است متغییر باشد . تخت خواب هایی که از بلند تر هستند معمولا زیبا تر هستند و برای اتاق خواب مناسب می باشند .

تخت خواب های بادی اگر چه دارای ساختار و آرگونومی یکسانی باشند اما ممکن است از نظر طراحی ظاهری متفاوت باشند ، به عنوان مثال در میان تنوع بسیار زیاد تخت خواب های بادی می توانید تخت خواب هایی را مشاهده و خریداری کنید که دارای بالش سرخود و یا فاقد بالش هستند ، همچنین ممکن است رویه مواج آن ها متفاوت باشد ، برخی از نمونه ها دارای لبه های بادی هستند و برخی دیگر دارای لبه بادی نمی باشند ، همچنین در این میان تخت خواب های بادی سلطنتی نیز طراحی شده اند که در قسمت بالایی خود دارای تاج می باشند و شکل و شمایل زیبا تری دارند .

جنسی که تولید کنندگان بزرگ تخت خواب های بادی از آن برای ساخت این محصولات بادی استفاده می کنند pvc است ، پی وی سی های الیاف دار یکی از بهترین و مقاوم ترین اجناسی هستند که به صورت لایه لایه طراحی شده اند و برای محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی مناسب می باشند . البته رویه تخت خواب های بادی از یک لایه دیگر که معمولا خاصیت جیر دارد نیز استفاده می کنند تا سطح تخت نرم تر و لطیف تر شود .

می توان گفت بیشتر تخت خواب های بادی دارای پمپ باد سرخود می باشند که با استفاده از آن ها می توان در سریع ترین حالت ممکن تخت را باد کرد ، این پمپ ها که برقی هستند با اتصال به برق کار کرده و می توانند در مدت زمان ۲ الی ۵ دقیقه ( به نسبت یک نفره و دو نفره بودن تخت و ابعاد آن ها ) محصول را راه اندازی کنند ، همچنین این پمپ ها قادر به مکش و تخلیه آن نیز می باشند .

شما عزیزان می توانید این محصولات بی نظیر و محبوب را به صورت متنوع در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید و مشخصات هر یک از آن ها را مطالعه فرمایید ، فروشگاه اینتکس این محصولات را با قیمت مناسب و با گارانتی سلامت به فروش می رساند تا شما عزیزان بتوانید به سادگی محصول خود را از نمایندگی تخت خواب بادی اینتکس خریداری کنید . امیدواریم که در این مطلب همه چیز در رابطه با تخت خواب بادی را به شما عزیزان گفته باشیم .

د را برای تعمیرات به این مرکز ارسال نمایید .

دکمه بازگشت به بالا