عمومیمجله کسب و کار

بهترین اسپری دو فاز مو کدام است؟ | چند نکته برای استفاده از اسپری دو فاز

اسپری موی دو فاز چیست؟

استفاده از سشوار یا اتوی مو و یا فر دهنده های خانگی اگرچه ابتدا موها را زیبا و خوش حالت می کند. ولی استفاده از آن در طولانی مدت اثرات جبران ناپذیری بر روی موهای شما می گذارد، مانند خشکی و شکنندگی، زبری و موخوره و در بعضی از مواقع هم ریزش موها را به دنبال دارد. برای از بین بردن این اثرات ناک تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با مجوز وزارت بهداشت و درمان در حال تلاش بوده تا محصولی به بازار عرضه کند که کمترین اثر تخریبی را با بیشترین بازده تولید کنند.

خواص اسپری دوفاز

از خواص اسپری دوفاز می توان گفت که یک محصول تقویت کننده مو است و در دو نوع ترمیم کننده و اسپری مو دوفاز نرم کننده در بازار وجود دارد. اسپری مو دوفاز از موادی تشکیل شده است که مانند یک باند ظریف موهای آسیب دیده را در برمی گیرد و باعث ترمیم آن می شود. این اسپری از عصاره گیاهان دریایی تهیه شده است که البته خواص این گیاهان بر هیچکس پوشیده نیست.

برای انتخاب بهترین موارد در میان گزینه‌های موجود در بازار سرم موی دوفاز به سراغ معیارهایی رفتیم که کار معرفی را راحت‌تر و دقیق‌تر می‌کنند. در این مقاله، سرم‌هایی معرفی شده‌اند و معیارهای زیر را درباره‌شان بررسی کرده‌ایم:

  • سرعت تأثیرگذاری
  • کیفیت ساخت
  • سهولت استفاده
  • نظرات کاربران
  • ارزش خرید نسبت به قیمت

در ادامه مقاله بهترین سرم‌های دوفاز در بازار ایران معرفی شده و ویژگی‌های بالا را درباره آنها بررسی کرده‌ایم. ترتیب سرم‌ها براساس بیشترین قیمت به کمترین قیمت مرتب شده است.

اسپری دوفاز ترمیم‌کننده یانسی محصولی اسپانیایی است. کیفیت بالای این محصول توانسته مشتریان ایرانی را از خود راضی نگه دارد. این محصول هم مانند اسپری‌های دوفاز دیگر موها را تقویت می‌کند و تاحدی باعث ترمیم آنها می‌شود. در واقع، اسپری موی یانسی و موارد دیگر مانند باندی مراقبتی دور مو پیچیده می‌شوند و آن را از وضعیت بد نجات می‌دهند.

خریداران قبلی این محصول در سایت‌های مختلف از جمله دیجی‌کالا به کیفیت آن اشاره کرده‌اند. برخی در طول چندماه، با استفاده از این روغن، موهایی نرم و بهبودیافته پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد سرعت تأثیرگذاری اسپری یانسی بالاست.

 

اسپری یانسی هم موها را نرم و ابریشمی می‌کند و هم از طریق آب‌رسانی مواد مغذی را هم به موها می‌رساند. البته باید بدانید که محصولات مراقبتی پوست و مو که غیرخوراکی هستند از درون بدن تغییری روی وضعیت اعضا نمی‌گذارند اما می‌توانند از بیرون و به طور موضعی به بهبود اوضاع کمک کنند. یانسی هم همین‌طور است و از بیرون می‌تواند موها را حالت بدهد و نرم کند.

نحوه استفاده از اسپری مو دوفاز

اسپری مو دوفاز را می توان قبل از استفاده از سشوار یا هر حالت دهنده حرارتی بر روی موهای خود استفاده کنید. این اسپری به خاطر مواد به کار رفته در آن باعث نرمی و افزایش حالت شدن در موها می شود. همچنین استفاده از این محصول به خاطر داشتن فاز آبرسان و مغذی بودن و همچنین فاز سیلیکون، مواد مغذی را به سمت ریشه موهای آسیب دیده سوق می دهد و از مو در برابر گرمای این وسایل محافظت می کند.

طرز استفاده از اسپری مو چگونه است؟

اگر می خواهید با طرز استفاده از اسپری مو آشنا شوید، توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از اسپری مو، حتماً موهایتان تمیز باشد و پیش از آن از ژل یا موس مو، استفاده نکرده باشید. اگر پیش از استفاده از اسپری مو، سر را با شامپوی مناسب جنس موهایتان بشویید، پس از استفاده از اسپری مو، موهایتان براق و زیبا خواهد شد.

نکته دیگری که باید به یاد داشته باشید، خشک بودن موها پیش از استفاده از اسپری مو است. در صورت که موهایتان مرطوب یا خیس باشد، احتمالاً به نتیجه چندان دلخواهی پس از استفاده از این محصول زیبایی مو نخواهید رسید. چرا که اگر موها خیس یا مرطوب باشد، پس از استفاده از اسپری، دوباره حالت جدیدی پیدا می‌کند.

همچنین توصیه می‌کنیم موهایتان را محکم با حوله خشک نکنید. بهتر است حوله را دور موهایتان بپیچید و صبر کنید تا موها خشک شود. بنابراین این روش کمک می‌کند تا موهایتان وز نکند. همان طور که می‌دانید انواع اسپری مو در بازار زیاد است. از این جهت توصیه می‌کنیم اسپری مویی که مناسب جنس موهایتان است را انتخاب کنید. برای مثال برخی از برندهای این محصول، درخشش بیشتری به موها می‌بخشد و برخی دیگر قدرت بیشتری برای فرم دهی و ثابت کردن موها دارد.

برای استفاده از اسپری مو حتما آن را با فاصله از موهایتان قرار دهید. این فاصله باید از ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر باشد. در صورتی که اسپری مو را نزدیک موهایتان قرار دهید، ممکن است موها به هم بچسبند و حالت جذابی پیدا نکنند. همچنین اسپری را فقط به یک قسمت از موها نزنید و آن را به همه بخش‌های سر اسپری کنید.

توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از این محصول، آن را به خوبی تکان دهید تا ترکیباتش به خوبی اسپری شود. همچنین پس از اسپری به موها، چند ثانیه صبر کنید، نتیجه را ببینید و در صورتی که باز هم موها نیاز به اسپری داشت، دوباره از این محصول آرایشی مو استفاده کنید.

اسپری دو فاز برای موهای فر | اسپری دوفاز کراتینه | بهترین مارک اسپری دوفاز مو خارجی

سرم دو فاز موهای نازک و کم حجم سریتا

درخشندگی و افزایش حجم موهای خود را با سرم دوفاز موهای نازک و کم حجم سریتا تجربه کنید. موهای خود را کمی مرطوب کنید و بعد این اسپری را بزنید تا اثرات آن به خوبی نمایان شود. از پروتئین جوانه گندم که ترکیبی مغذی برای مو به حساب می‌آید در این محصول استفاده شده است. کراتین و سیلیکون نیز دیگر ترکیبات موجود در این سرم هستند که رطوبت‌رسانی موثری را برای موها فراهم می‌کنند. با استفاده از این سرم شانه پذیری موها بهتر خواهد شد.

موارد هشدار در مورد استفاده از اسپری دو فاز

در این مقاله برایتان شرح دادیم که اسپری دو فاز مو چیست؟ در استفاده از این محصول برخی نکات را هم باید مد نظر قرار دهید:

  • از تماس این اسپری با چشم و دهان بپرهیزید.
  • محصول را در دمای معمولی اتاق نگهداری کنید.
  • دور از تابش مستقیم آفتاب و همچنین دسترس اطفال این اسپری را نگه دارید.
  • در صورت تماس با چشم و پوست آسیب دیده این اسپری را با آب فراوان شستشو دهید.

برای خرید اسپری دو فاز اصل مو می‌توانید به داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه کنید. قیمت اسپری دو فاز بسته به حجم و برند آن متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید سوالات یا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها درج نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا