عمومیمجله کسب و کار

شیر برقی هانتر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

شیر برقی یک وسیله آبی است که با خاموش و روشن کردن آن کار می کند. به طور کلی شیر الکترومغناطیسی یکی از با ارزش ترین و پرکاربردترین وسایلی است که در اتوماسیون صنعتی اخیر برای عبور مایع و هوا مورد استفاده قرار می گیرد. باز و بسته شدن این نوع شیرها بر خلاف محصولات مشابه عمدتا توسط برق انجام می شود. بنابراین می توان گفت که عملکرد آن بیشتر شبیه یک کنتاکتور است تا یک شیر ساده. از آنجایی که هم شیر برقی و هم کنتاکتور برای کارکرد صحیح و کارآمد نیاز به برق دارند و زمانی که برق وصل می شود فرآیند جداسازی و اتصال سیال اتفاق می افتد. شیر برقی هانتر یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت هانتر است که توانسته در زمینه های مختلف حرف اول را بزند و توانایی خود را در کنترل جریان های مختلف آب و یا انواع دیگر مایعات به اثبات برساند. هانتر که دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد، یکی از معتبرترین و مدرن ترین شرکت ها در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات در صنایع مختلف می باشد. با آب نیرو همراه باشید.

امروزه محصولات و سیستم های مختلفی برای کنترل و قطع و وصل جریان سیالات از جمله شیر برقی خودکار هانتر استفاده می شود. شیر برقی هانتر یک بدنه و سیم پیچ الکترومکانیکی فلزی با خواص مغناطیسی بالا است. این شیر با قابلیت خاص خود برای انواع مختلف جریان بسیار خوب عمل می کند. این قطعه پرکاربرد در اندازه های مختلف و با ولتاژهای کاری متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شود.

کاربردهای اصلی شیر برقی هانتر

از آنجایی که شیر برقی هانتر برای قطع و قطع جریان آب و سایر مایعات در طول اتصالات خط لوله اصلی و فرعی استفاده می شود، لازم است این قسمت توسط کنترلرهای قدرتمند و باکیفیت مانند کنترلر هانتر یا دیجیتال و مکانیکی کنترل شود. تایمرها کنترل و محافظت می شوند. شکل ظاهری این نوع شیر برقی به این صورت است که روی درب درب این شیر پیچی تعبیه شده است که از طریق آن می توان تمامی جریان های مایع را به صورت دستی قطع کرد. به طور کلی به دلیل سیستم ایمنی بالای این نوع شیر برقی در بسیاری از پروژه ها از آن استفاده می شود. زیرا این شیر می تواند نقش کنترلی خود را در جریان های مختلف به بهترین شکل ممکن ایفا کند. برخی از کاربردهای آشکار جرثقیل برقی هانتر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

استفاده از آن در پروژه های آبیاری سبز

سیستم آبیاری قطره ای هوشمند

آبیاری گلخانه

خطوط تامین آب

آبیاری چمن ها و زمین های فوتبال

و بسیاری از نوشیدنی های دیگر ذکر شده است.

نمایندگی هانتر یک شیر برقی 1 اینچی است


ویژگی های شیر برقی هانتر

در مورد مشخصات شیر ​​برقی باید توضیح داد که این قطعه در برابر انواع تشعشعات مقاوم بوده و پس از استفاده طولانی و طولانی مدت و همچنین نور خورشید شکسته و خراب نمی شود. اما در هنگام نصب و بهره برداری باید نکات لازم در خصوص شیر برقی هانتر رعایت شود. سایر ویژگی های این قطعه:

ساخته شده از پلیمر قوی و مقاوم و تحمل فشار و نیروی تا 5.10 بار

قابلیت باز کردن به صورت دستی

قابلیت تحمل دمای 66 درجه سانتیگراد

طراحی آب بندی دو طرفه مناسب برای این نوع شیر از نشتی جلوگیری می کند

حلقه نایلونی شیشه ای این شیر باعث می شود بدون ابزار به راحتی در دسترس باشد

آب بندی های این قسمت برای نگهداری شیر مناسب می باشد

دارای روکش کامل سوپاپ

با شماره گیری امنیتی

قطعات شیر ​​برقی هانتر

تست

مایع ورودی

زهکشی مایعات

ربوبنو

پنجره رول

کابل ها را وصل کنید

میله فلزی

بهار

دریچه خروجی

نحوه عملکرد شیر برقی کششی آب نیرو

اصولاً وقتی جریان الکترومغناطیسی وارد سیم پیچ شیر برقی هانتر می شود، میدان مغناطیسی در سیم پیچ ایجاد می شود که حالت مغناطیسی ایجاد می کند و میله محرک را می کشد. در هانتر، این موقعیت باعث می شود که دریچه آب باز شود و سیال جریان یابد. نقطه ضعف این فرآیند نیز این است که با قطع برق، حالت مغناطیسی و کشش سیم پیچ از بین می رود و فنر بالای میله آن را به سمت پایین می کشد. در نتیجه آب قطع شد.

بدین ترتیب با ظهور تجهیزات و ابزار در صنایع مختلف، شرایط لازم برای پیشرفت و بهینه سازی فرآیند فراهم شده است. یکی از بخش هایی که ارتباط نزدیکی با معیشت ما دارد، کشاورزی و باغداری است. که پیشرفت ها و تغییرات قابل توجهی را در این بخش به خود دیده است. زمان و نحوه آبیاری گیاهان یکی از مهمترین فاکتورهای توسعه باغ یا مزرعه است. بنابراین برای هر باغبان یا کشاورز مهم است که روی این مناطق تمرکز کند. برای این منظور سازندگان و طراحان صنعتی ابزارهایی را طراحی کرده اند که به دریچه های الکترومغناطیسی معروف هستند. که نقش موثری در تامین آبیاری مناسب و اساسی گیاهان و درختان دارد. ما به معرفی شیر برقی هانتر، یکی از بهترین برندها در این زمینه خواهیم پرداخت.

شیر برقی چیست؟

شاید در ابتدا تصور کنید که این دستگاه شبیه شیر آب است اما اینطور نیست و به دلیل عملکرد شیر برقی کارشناسان این موضوع را انتخاب کرده اند. معمولاً با باز کردن دستی دریچه به آب اجازه می دهیم جریان داشته باشد و با بستن آن جریان را متوقف می کنیم. با کمک یک شیر الکتریکی، روند بسیار متفاوت است. شیر برقی نوعی دستگاه الکترومکانیکی است که کنترل کاملی بر جریان آب دارد. یعنی باز و بسته شدن ورودی آب با نیروی برق انجام می شود. جریان آب داخل لوله یا کانال های آب توسط شیر برقی کنترل می شود و میزان آب مصرفی کاهش می یابد.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا