چه زمانی برای انتقال وجه یا خرید ارز مناسب است؟

بازارهای ارز دیجیتال هرگز واقعا قابل پیش بینی نیستند. هیچ اطمینانی برای خرید یا فروش این سکه ها وجود ندارد. اما با یک سری تحلیل ها و تکنیک ها می توان پیش بینی نامطمئنی از این بازارها داشت. اگر پیش بینی شما درست باشد و به موقع سرمایه گذاری کنید، می توانید سود زیادی کسب کنید. ویژگی های ارزهای دیجیتال پیش بینی آنها را دشوارتر می کند. ارزهای دیجیتال بازار 24 ساعته دارند و بسته شدن این بازارها به معنای بسته شدن آن نیست. به همین دلیل می خواهیم در این مقاله صرافی تورنتو کارتخوان و ارز دیجیتال My Wallet تعدادی از استراتژی ها را برای تعیین بهترین زمان خرید ارز دیجیتال بررسی کنیم.

ارزهای دیجیتال و پیش بینی آنها

بر خلاف بورس، ارزهای دیجیتال دارای بازار دائمی هستند و همیشه نمی توان بازار این ارزها را پیش بینی کرد. نوسانات شدید این ارزها بسیاری از مردم را نگران از دست دادن سرمایه خود کرده است. اگر منطقی به موضوع نگاه کنیم، قطعا بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال پایین ترین قیمت آن است. اما همانطور که گفته شد در بازار ارزهای دیجیتال هیچ قطعیتی وجود ندارد و نمی توان پیش بینی کرد که قیمت ارز مورد نظر کاهش پیدا نکند. مانند همه بازارهای مالی، اتکای کامل به پیش بینی ها و تعیین بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال، اصلا منطقی نیست. بهترین کاری که می توانید در این مواقع انجام دهید این است که از ترفندها و تکنیک هایی استفاده کنید که کار را برای شما آسان تر کند.

به نصف ارزش اصلی خود رسید. افرادی که در ماه‌های اخیر با پیش‌بینی‌های اشتباه بیت‌کوین را خریداری کرده‌اند، اکنون متحمل ضررهای زیادی شده‌اند. در جبهه مقابل، افرادی هستند که در حال خرید بیت کوین هستند. در هفته گذشته که قیمت بیت کوین به کمترین مقدار خود رسید، بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال برای افراد فعال در این زمینه است. اما هیچ تضمینی برای کاهش قیمت این سکه وجود ندارد. توجه داشته باشید که خرید تنها یکی از جنبه های کسب درآمد و بهره مندی از ارزهای دیجیتال است و روی دیگر سکه مربوط به فروش است. به همین دلیل بهتر است در نظر بگیرید که بهترین زمان برای فروش ارز دیجیتال چه زمانی است.

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه | بهترین ساعت خرید ارز دیجیتال در ایران

سرمایه گذاری بلند مدت در ارزهای دیجیتال

در یک بازار پر نوسان، جایی که قیمت ها می توانند در عرض چند دقیقه افزایش یا کاهش پیدا کنند، سرمایه گذاری کوتاه مدت ریسک زیادی را به همراه دارد.سرمایه گذاری بلند مدت نیز می تواند این عواقب را داشته باشد. اما رویکردی که می توان در هنگام ورود به بازار ارزهای دیجیتال در پیش گرفت، بررسی ارز دیجیتال از همه دیدگاه هاست. در این صورت بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال تحلیل نمی شود. اگر یک سکه را به دقت بررسی کنید و آن را به عنوان سکه مورد نظر برای آینده انتخاب کنید، قطعا آرامش بیشتری خواهید داشت. افرادی که به آینده یک ارز اعتماد دارند و معتقدند ارز مورد نظرشان می تواند در آینده به موفقیت های خوبی دست یابد، نوسانات کوتاه مدت آن را در نظر نمی گیرند.

برای این افراد فرقی نمی کند که ارز مورد نظر را با کمترین یا بالاترین قیمت در ماه های اخیر خریداری کرده اند. زیرا معتقدند در آینده ارز مورد نظر قیمتی بسیار بالاتر از الان خواهد داشت. لطفا توجه داشته باشید که حتی عملکرد و روش این افراد دارای ریسک های زیادی است. احتمال شکست چنین افرادی در ارز مورد نظر و از دست دادن سرمایه نیز چندان قابل انتظار نیست.

استراتژی خرید و نوسان ارز دیجیتال

استراتژی نوسان ارز دیجیتال یکی از روش های مختلف معاملاتی است. این روش برای کوتاه مدت استفاده می شود.حرفه ای هایی که از این استراتژی استفاده می کنند عقب می نشینند و وقتی بازار پایین می آید خرید و فروش را متوقف می کنند. نکته ای که در این بین بهتر است به آن اشاره شود توجه به نوسانات و سیر ارز دیجیتال بیت کوین است. تعداد زیادی ارز دیجیتال در اختیار بیت کوین است. در واقع در چنین شرایطی بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال به بیت کوین بستگی دارد.

بنابراین، نوسانات بیت کوین تاثیر زیادی بر روند این ارزها خواهد داشت. همانند هفته های اخیر که قیمت بیت کوین کاهش یافت، بسیاری از ارزهای دیجیتال با افت بسیار شدیدی مواجه شدند. به گفته کارشناسان این حوزه بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال زمانی است که بازار صعودی است و در آن زمان باید خرید و فروش کرد. در چنین مواقعی اگر به روند صعودی و پیش بینی خود اطمینان دارید، بهترین زمان برای یادگیری خرید ارز دیجیتال کف حمایتی و بهترین زمان برای فروش سقف مقاومتی است. کف حمایتی کمترین قیمت مورد انتظار و سقف حمایتی حداکثر قیمت مورد انتظار بازار است.

اسکناس های دلاری

بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال را با استفاده از میانگین ارزش دلار تعیین کنید. میانگین گیری دلار یا DVA یکی از بهترین راه ها برای پیش بینی بازار و کسب درآمد یا سود است.این روش هنگام سرمایه گذاری در اکثر بازارهای مالی مانند بورس و ارزهای دیجیتال استفاده می شود. این روش چندین مزیت دارد و در صورت نادرست بودن پیش بینی بهترین زمان خرید ارز دیجیتال، برای کاهش ضرر استفاده می شود. استفاده از روش DVA تأثیر نوسانات را بر دارایی ها و خریدهای شما کاهش می دهد. به این ترتیب ارز مورد نظر خود را در زمان بهینه و مناسب خریداری می کنید.

در این روش به جای خرید با استفاده از تمام سرمایه، فرآیند خرید را به بازه های زمانی مشخصی تقسیم می کنیم. به عنوان مثال، به جای اینکه 10000 دلار در جایی برای خرید یک سکه هزینه کنیم، خرید را به فواصل زمانی مشخص تقسیم می کنیم. خرید 100 دلار در فواصل زمانی هفتگی می تواند شما را از ضرر در صورت نوسانات محافظت کند. به این ترتیب باید دید نسبتا بلندمدتی به سرمایه گذاری داشته باشید. یکی از ایرادات این روش را می توان در زمانی مشاهده کرد که بازار کاملاً صعودی باشد. در چنین شرایطی، اگر قرار بود با تمام سرمایه خود خرید کنید، در نهایت می توانید سود بیشتری کسب کنید.

بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال را با استفاده از میانگین

میانگین گیری قیمت دلار یا DCA یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری است.در هر دو روش DCA و DVA انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر به عهده خریدار است و باید از روش ها و تحلیل های مختلفی برای انتخاب آن استفاده کند. یکی از ویژگی های مثبت روش میانگین گیری هزینه دلار، اجتناب از تصمیمات هیجانی و کاهش ریسک از دست دادن سرمایه در صورت نوسانات است. اگر سکه یا بازار مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و فقط در یافتن بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال یا ورود به بازار مردد هستید، بهتر است از روش DCA استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید برای هر دوره خرید یک مدت یا قیمت مشخص کنید. در نهایت طی نوسانات مختلف، میزان هزینه شده برای هر واحد ارز دیجیتال کمتر از میانگین هزینه شده برای خرید تمامی واحدها است. به عنوان مثال، فرض کنید با هزار دلار در دست می توانید 10 بار با تقسیم آن بر 100 دلار خرید کنید. در صورت کاهش قیمت ارز مورد نظر مقدار زیادی و در صورت افزایش قیمت ارز مقدار کمتری می خرد. بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال از این طریق خیلی مهم نیست.

امکان خرید دوره ای خودکار به روش قیمت متوسط ​​دلاری

برای راحتی کاربران چندین صرافی تورنتو کارتخوان و ارز دیجیتال امکان خرید خودکار را با این روش فراهم کرده اند.به این صورت که پس از بارگذاری حساب و تعیین ارز مورد نظر، باید فواصل خرید و میزان هزینه صرف شده برای خرید هر ارز را مشخص کرد. این صرافی در زمان های مشخصی با هزینه ای خاص اقدام به خرید ارز دیجیتال می کند و نیازی به خرید دستی نیست. امکان تنظیم فواصل خرید در این روش به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد. مراحل خرید تا پایان دوره ادامه دارد. مگر اینکه این روند را لغو یا متوقف کنید.

اخبار را بررسی کنید تا بهترین زمان خرید ارز دیجیتال را مشخص کنید. همانطور که گفتیم بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال یا سهام با کمترین قیمت آنهاست. اگر پیش‌بینی می‌کنید که قیمت ارز دیجیتالی که در نظر دارید در آینده افزایش می‌یابد، بهتر است آن را خریداری کنید. پس از انتخاب ارز برای سرمایه گذاری، برای کسب سود بیشتر، بهتر است تمامی اخبار مرتبط با آن را دنبال کنید. اگر اتفاقی بیفتد یا خبر خوبی در مورد ارز دیجیتال مورد نظر منتشر شود، نشان دهنده فرصت خوبی برای خرید است. اگر این خبر را به سرعت یاد بگیرید، می توانید با خرید ارز دیجیتال بیشتری که می خواهید، سود زیادی به دست آورید. بنابراین با بررسی اخبار می توانید بهترین زمان خرید ارز دیجیتال را پیش بینی کنید.

به عنوان مثال، در سال گذشته، ارز دیجیتال مورد استفاده در پلتفرم ادیوس رشد فوق العاده ای داشته است. این پلتفرم یک اپلیکیشن غیرمتمرکز برای پخش آنلاین موسیقی است و به عنوان رقیب خوبی برای پلتفرم های Spotify و Apple Music شناخته می شود. با انتشار خبر همکاری ادیوس با پلتفرم تیک توک، ارز دیجیتال این برنامه رشد فوق العاده ای را تجربه کرد. البته به خاطر داشته باشید که تاثیر این نوع اخبار همیشه مثبت نخواهد بود. ممکن است با انجام یک کار، رشد پیش بینی شده توسط افراد مختلف رخ ندهد. مثال دیگری که در این مورد می توان ذکر کرد، امکان درج سکه یا توکن در معتبرترین صرافی تورنتو کارتخوان جهان است. به عنوان مثال اگر یک سکه یا توکن در صرافی بزرگ بایننس ظاهر شود، قطعاً شاهد افزایش قیمت این سکه خواهیم بود. یکی از مهم ترین سیگنال های ارز دیجیتال برای دانستن اینکه بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال چه زمانی است، قیمت ارز در صرافی های اصلی است.

بهترین زمان برای خرید چندین ارز دیجیتال

حالت فوق، یعنی بررسی اخبار برای یافتن بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال، برای چندین ارز مختلف قابل استفاده است. اگر رویداد یا خبری حوزه خاصی را تحت تاثیر قرار دهد، ارزهای دیجیتال مربوط به این حوزه افزایش یا کاهش قیمت خواهند داشت.با بررسی این خبر می توانید بهترین زمان خرید سکه های مختلف و کسب سود بیشتر را پیش بینی کنید.

دکمه بازگشت به بالا