کرم دور چشم ثمین نی نی سایت

ترکیبات کرم اوره 

پوسته پوسته شدن، ترک برداشتن، ایجاد احساس کشیدگی و … همگی از علائم خشکی پوست می باشند که ممکن است باعث آسیب های جدی به پوست گردند، استفاده از های بسیار قوی مانند  کرم روز و شب لاکچری کوین ۵ درصد راه حل مناسبی برای افرادی است که پوست خشکی دارند.

این  کرم دور چشم لاکچری کوین  بسیار قوی است که پوست شما را به طور کامل و عمیق آبرسانی کرده و از خشکی دهیدراته شدن پوست جلوگیری می نماید.

کرم اوره اوسرین نرم کننده و لطافت بخش پوست است. و علاوه بر آبرسانی از پوست، مانع خروج رطوبت پوست می گردد و به این ترتیب همواره پوستی شاداب خواهید داشت.

اوره ثمین ۵ درصد خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و این امر از پیری زود رس پوست و ایجاد چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند.

این کرم بر خلاف سایر محصولات مشابه در بازار، بافتی بسیار سبک و غیر چرب دارد و باعث ایجاد احساس سنگینی روی پوست نمی گردد.

این مرطوب کننده ایرانی برای افرادی که پوست خشک، خیلی خشک دارند مناسب است و کسانی که به مشکلاتی چون پسوریازیس، اگزمای سرشتی، ایکتیوز و اگزمای دست و پا مبتلا هستند بسیار مناسب است.

این کرم مرطوب کننده فاقد رنگ و اسانس است و همچنین در ترکیبات آن از پارابن و مواد آسیب رسان استفاده نشده است . به همین خاطر باعث بروز التهاب و یا حساسیت های پوستی نیز نخواهد شد.

کرم ثمین برای استفاده صورت و بدن مناسب بوده و از این  کرم پودر لاکچری کوین می توانید به عنوان پرایمر و برای زیر سازی آرایش خود نیز استفاده نماید.

ویژگی ها

  • مناسب پوست های خشک و خیلی خشک
  • آبرسانی عمقی و کامل به پوست
  • نرم کننده و لطافت بخش پوست
  • جلوگیری از خروج رطوبت پوست
  • حاوی اوره و اوسرین
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست
  • دارای بافت سبک و غیر چرب
  • جذب سریع توسط پوست
  • ضد التهاب و ضد حساسیت
  • مناسب جهت زیرسازی آرایش
  • فاقد پارابن و ترکیبات آسیب رسان
  • بدون رنگ و اسانس
  • مناسب استفاده صورت و بدن

اوسرین، اوره ۵%، پلی اکریلامید، C13 – ۱۴  ایزو پارافین، لورث – ۷، مخلوط استرهای بنزوئیک اسید، فنوکسی اتانول، آب دیونیزه.

ترکیبات موثر

اوره: یک مولکول مرطوب کننده (جاذب رطوبت) است که در لایه اپیدرم پوست وجود دارد. اوره برای یکپارچگی و هیدراتاسیون لایه شاخی پوست بسیار ضروری می باشد.

این مولکول با تولید پپتیدهای ضد میکروبی، سد دفاعی پوست را تقویت می کن. همچنین نقش اساسی در تنظیم کراتونیست ها (سلول های اصلی سازنده رو پوست) دارد.

اوره آنتی باکتریال بوده و دارای آنزیم های پروتئولیک است که نقش موثری در بهبود زخیم و ترمیم و بازسازی پوست دارند.

همچنین اوره خاصیت لایه برداری دارد و سلول های مرده روی پوست را از بین برده و به رفع پینه های پوستی نیز کمک بسیار زیادی می کند.

اوسرین: یا همان لانولین الکل!!! تسکین دهنده و التیام بخش پوست های خشک و حساس است. این ماده که از غدد موجود در پشم گوسفند ترشح می گردد قدرت نرم کنندگی فوق العاده ای دارد و استفاده ای بسیار گسترده در یونان باستان داشته است.

اوسرین  رطوبت را به دام می اندازد و مانع از خروج رطوبت پوست می گردد. همچنین از خارش های پوستی نیز جلوگیری می کند.

این ماده شگفت انگیز کاهش دهنده خطوط و چین و چروک های ریز پوستی است. همچنین نرم کننده و التیام بخش پوست لب ها نیز می باشد.


روش استفاده از کرم اوره اوسرین ثمین ۵ درصد

مقداری از کرم را روی پوست تمیز قرار دهید و سپس به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست گردد.

کرم های مرطوب کننده را باید بعد از هر بار استفاده از مواد و یا هر زمانی که احساس کردید پوست شما خشک است استفاده نمایید.

اما توصیه می گردد که مطابق با و حداقل دو بار در طول شبانه روز از کرم های رطوبت رسان استفاده کنید.

دقت داشته باشید از این محصول نباید روی زخم های باز استفاده کنید.


تفاوت کرم اوره ۵ درصد با کرم اوره ۱۰ درصد

این دو کرم هر دو برای پوست های خشک و خیلی خشک فرموله شده اند. و تنها تفاوت این محصول در میزان اوره می باشد که میزان اوره بیشتری از کرم ۵ درصد دارد. این امر باعث شده است که میزان و سرعت اثر گذاری این کرم بیشتر از کرم ۵ درصد باشد.

ایا کرم نرم کننده ثمین برای صورت خوبه؟

بله کرم ثمین ۵ درصد با توجه به دارا بودن اوره و اوسرین در ترکیبات خود ، گزینه ای ایده آل برای پوست های خشک و خیلی خشک می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا