عمومیمجله کسب و کار

کاربرد سقف شیروانی دوشیب

همان طور که در جریان هستید از مهم ترین قسمت ها یک خانه می توان به سقف آن اشاره کرد که نقش بسیارمهمی در امنیت و زیبایی آن بر عهده دارد.مدل های مختلفی از سقف شیروانی وجود دارد که در میان آن ها سقف شیروانی شیبدار دوشیب با توجه به مزایاییکه دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و فروش آن در مقایسه با دیگر مدل های سقف شیروانی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با سقف شیروانی دو شیب در چه مواردی کاربرد دارد باشما در میان بگذاریم. اگر تمایل به خرید سقف شیروانی دارید این مقاله را از دست ندهید.سقف شیروانی دوشیب با توجه به کیفیت بالایی که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و در روند تولید آن از متریال های مختلفی استفاده شده که سبب تمایز آن از دیگر سقف های شیروانی شده است.

Application of sloping gable roof

متریال های به کار رفته در سقف شیبدار دوشیب

با توجه به محبوبیت بالایی این مدل از سقف شیروانی، متریال های مختلفی نظیر کامپوزیت، فلز، سفال و غیره را برای تولید این نوع سقف استفاده می کنند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد و در زمان خرید آن بهتر است به نکات بسیاری توجه داشته باشید.

نکات مهم در زمان خرید سقف شیروانی دوشیب

از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید سقف شیروانی دوشیب باید به آن توجه داشته باشید می توان به شرایط جوی اشاره  کرد که در دوام و طول عمر و متریال های به کار رفته در آن تاثیر گذار است.از دیگر نکات مهم در زمان انتخاب می توان به شیب این تجهیزات ساختمانی اشاره کرد که باید بین 15 الی 70 درجه باشد، ( برای نمونه برای مناطقی که میزان بارش برف و باران بیشتر از دیگر مناطق است هرچه شیب سقف بیشتر باشد به طبع مزایای بیشتری را برای شما به همراه دارد. )

در  گذشته های نه چندان دور از سقف شیروانی تنها برای مناطفی با آب و هوا شرجی و پر بارش استفاده می شد این در حالی است که این روزها با توجه به متریال های مختلف و زاویه شیب مناسبی که این مدل از سقف ها دارند افراد بدون محدودیت می توانند از این سقف ها برای ساحتمان خود استفاده کنند و راهکاری بسیار مناسب برای تهویه مناسب هوا، عدم ورود رطوبت به داخل ساختمان و زیبایی بخشیدن به ساختمان می باشد.

موارد استفاده سقف شیروانی دوشیب

سقف های شیروانی دوشیب با توجه به تنوع بالای طرح و رنگی که دارد توانسته است به راحتی میان بسیاری از افراد محبوبیت بسیاری را از آن خود کند و با توجه به شکل مهندسی و نوع ساخت آن می توانید برای مناطق مختلفی از آن استفاده کرد اما در این میان به شیب آن باید توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

با توجه به این که برای این سقف ها از دو لایه متصل به همدیگر استفاده شده است و از همددیگر مجزا هستند معمولا سقف آن ها بیشتر از 25 درجه می باشد و برای افرادی که تمایل دارند سقفی با شیب تند را خریداری کنند بسیار ایده آل و مناسب است.

پوشش مناسب برای سقف شیروانی دوشیب

برای سقف شیروانی دوشیب معمولا از از پوشش های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آن ها با توجه بهمزایایی که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و در میان آن ها شینگل نمونه ای از برترین پوشش

ها برای این سقف به شمار می آید که کاربردهای بسیاری دارد و می توان از آن برای موارد مختلفی از قبیل موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش سقف شیروانی
  • سقف های منحنی و گنبدی
  • پوشش سقف ویلاها
  • سقف آلاچیق
  • سردرب و پیشانی ساختمان
  • و غیره

سخن پایانی

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید سقف شیروانی دوشیب و اطلاع از مدل های متنوع آن با کارشناسان ما در مجموعه بام ساز در ارتباط باشید.سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید. کاربرد سقف شیروانی دوشیب: سقف از مهم ترین قسمت های یک ساختمان به حساب می آید که می تواند امنیت را برای ساختمان به وجود آورد، مدل های مختلفی از سقف وجود دارد که در میان آن ها می توان گفت که سقف شیبدار دوشیب با توجه به مزایای بیشماری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است و همین امر سبب شده است که فروش آن در مقایسه با دیگر مدل های سقف افزایش قابل توجهی پیدا کند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با کاربرد سقف شیروانی دوشیب با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.سقف های شیروانی دوشیب از جمله تجهیزات مهم و پرکاربردی هستند که می توان از آن برای سقف ساختماندر مناطق پر بارش استفاده کرد و مدل های مختلفی از آن در بازار وجود دارد که توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است.که در مجموعه بام ساز تولید و به بازار عرضه می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و در روند تولید آن از متریال های مختلفی استفاده شده است که همین تنوع سبب برتری آن در مقایسه با دیگر سقف های مشابه شده است.

سقف های شیروانی دوشیب برای چه مناطقی مناسب هستند

سقف های شیروانی دو شیب علاوه بر تنوع در متریال های ساخت در رنگ های متفاوتی تولید و به بازارعرضه می شوند که شما با توجه به عناصر ظاهری محیط خود می تواند آن ها را استفاده نمایید.بنابراین می توان نتیجه گرفت که کاربرد سقف های شیروانی دوشیب بیشتر برای مناطقی می باشد که میزانبارش در آن بسیار است زیرا این سقف ها با توجه به شیب مناسب و متریال های مصرفی که در روند تولیدآن استفاده شده است تجمع آب ناشی از بارندگی و ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می کند که این امر

می تواند طول عمر سقف شما را به همراه داشته باشد و دیرتر از سقف های معمولی خراب شود که همین امرکمک می کند که شما هزینه نگهداری و بازسازی کمتری را متحمل شوید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.در زمان بارش برف های سنگین شما دیگر نگرانی بابت برف روبی سقف خود نخواهید داشت.در سقف های شیروانی دو شیب با توجه به این که دو سقف به هم دیگر متصل شده اند و مجزا از همدیگر هستندمزایای بیشتری را برای شما به همراه دارد و معمولا زاویه شیب در این سقف ها بالاتر از 25 درجه است.این سقف ها مدل های مختلفی از قبیل شیروانی دو شیب طرح شاه نشین، دوشیب طرح فرانسوی و دوشیب ساده دارد که ظاهر آن ها کاملا با همدیگر متفاوت است.

سخن پایانی

شما کاربران عزیز جهت اطلاع از قیمت یا خرید سقف شیروانی دوشیب می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه بام ساز ارتباط برقرار کنید.سقف های شیروانی شیبدار باتوجه به احتیاج شما می توانند به انواع گوناگونی تقسیم شوند.بر این اساس قادر خواهید بود تا شکل و نوع سقف خود را به درستی برگزینید. این واقعیت را نیز باید پذیرفت که همه سقف های شیروانی شکل لزوما به صورت قرینه شده نیستند،بلکه برخی می توانند فقط در یک سمت خود دارای شیب باشند. سقف های شیروانی یک طرفه برای نواحی ای مناسبند که شدت وزش باد در آنجا زیاد گزارش نشده است.

این در صورتی است که سقف های شیروانی یک طرفه عموما برای مناطقی که باد در آن با شدت ادامه دارد اصلا توصیه نمی شود. نصب این محصول در محل بسیار آسان است و در تولید خود از مصالح نه چندان زیادی بهره می برند. در تولید سقف های شیروانی یک طرفه اگر شیب زیاد باشد طبیعی است که باران و برف خیلی کمتری بر روی آن قرار خواهد گرفت و این هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از سقف های شیروانی یک طرفه محسوب می شود.

کاربرد سقف شیروانی یک طرفه

اگر زیبایی هم چیزی است که نمی توانید از آن به سادگی بگذرید ما به شما توصیه می کنیم که از سقف های شیروانی یک طرفه بهره ببرید، زیرا این سقف ها طوری طراحی شده اند که جلوه بی نظیری به محیط می بخشند.در صورتیکه شما شیفته معماری های قدیمی تر هستید این سقف ها می توانند حس گذشته را برای تان به ارمغان بیاورند.

این حرف مسئله را نیز بهتر است درک کنید که شما می توانید از سقف های شیروانی یک طرفه در قسمت های گوناگون خانه خود استفاده کنید.برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.برای مثال بخش گاراژ منزل می تواند سقف موردنیاز خود را داشته باشد. برای نصب و اجرای سقف شیروانی در ابتدا ارزیابی اندازه و همچنین علامت گذاری های واضح می تواند کارساز به نظر برسد.

توضیح :ما سقف های بسیار متنوعی داریم مانند آردواز،کاذب،شیبدارو… اما برای نصب این سقف ها باید متخصص و نصاب ماهر پیدا کنید که نصاب ماهر باید دارای خصوصیاتی باشد که بتواند کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد چون سقف آردواز یکی از سقف های بسیار پر زحمت است شما باید نصاب سقف آردواز، پیدا کنید که خیلی حرفه ای و کاربلد باشد.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا