اقتصادی

تعیین تکلیف ۳۰۰۰ پرونده در اموال تملیکی استان بوشهر

مجله ایرانی/بوشهر  مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: بیش از ۳۰۰۰ پرونده در سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شده است.

سیدعلی عسکری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار مجله ایرانی در بوشهر افزود: این اداره کل با حمایت و توجه ویژه مدیران سازمان، موفق به خرید انبار بزرگ مرکزی به متراژ ۱۷۰۰۰ متر مربع شد و با تجهیز و انتقال کالاهای در اختیار به انبار ملکی، از پرداخت هزینه جهت اجاره انبار جلوگیری کرد.

وی از فروش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال، ۷۶۰۰ میلیارد ریال استرداد و ۱۲۸۰ میلیارد ریال اعاده کالا و امحا بیش از ۶۲۷ میلیارد ریال کالاهای فاقد مجوز مصرف، تاریخ گذشته و غیر مجاز با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، غذا و دارو و دادستانی در سال گذشته خبر داد.

مدیرکل اموال تملیکی استان در ادامه با اشاره به بازدیدهای مداوم و موثر مسئولان قضایی، دادستانی و بازرسی استان، مسئولان قوه قضاییه و دادستانی کشور و همچنین سفرهای پی در پی مدیر عامل، معاونین و مسئولان سازمان اموال تملیکی در کنار زحمات کارکنان این اداره کل در سال گذشته را از عوامل مهم موفقیت و عملکرد فوق‌العاده این اداره کل دانست و از زحمات مسئولان مربوطه در همراهی، رفع موانع و پیگیری‌های مربوطه در روند تعیین تکلیف پرونده‌های در اختیار تقدیر کرد.

به گفته وی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر  با شرکت در طرح‌های محرومیت‌زدایی سراسری از جمله دو دوره طرح نسیم مهربانی آموزش و پرورش و تمامی مزایده های سراسری و فوق العاده سازمان اموال تملیکی از رکوردداران میزان تعیین تکلیف کالا و پرونده‌های در اختیار در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با آغاز سال ۱۴۰۳ با راه‌اندازی حراج خورده فروشی مطابق دستورالعمل سازمان، به منظور مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا از این سازمان و همچنین تکمیل روند تجهیز انبارها از جمله بخش سردخانه به منظور نگهداری کالاهای سریع الفساد و قفسه‌بندی جهت نگهداری اصولی کالا، کلیه اهداف پیش‌بینی شده توسط اموال تملیکی بوشهر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا