عمومیمجله کسب و کار

شهرهای مهم قبرس شمالی

انتخاب شهر برای زندگی معمولاً به شرایط و ترجیحات افراد بستگی دارد، اما شهرهای فاماگوستا، گیرنه، اسکیله و لانگ بیچ در بین ایرانیان بسیار محبوب هستند.

کدام شهر در قبرس شمالی آینده سرمایه گذاری بهتری دارد؟

به طور کلی شهرها و مناطقی که در حال ساخت و ساز و نزدیک به دریا و ساحل هستند در آینده احتمالاً رشد خواهند کرد و برای سرمایه گذاری و زندگی مناسب هستند.

آیا آریایی یکی از شهرهای قبرس شمالی است؟

ارجان یا ارکان نام فرودگاهی در شمال قبرس است و شهری به نام ارجان وجود ندارد.

این سوالی است که بسیاری از هموطنان به صورت تلفنی از ما می پرسند. قبرس بهترین شهر برای زندگی است. برای پاسخ به این سوال، باید جزیره قبرس و تمام شهرهای آن را توضیح دهید. شرایط: شهری را انتخاب کنید که بتوانید در آن تنها زندگی کنید.

قبرس جزیره ای با تمدن بسیار باستانی در دل دریای مدیترانه است و تمدن کهن آن صحنه های تاریخی را به وجود آورده است و به لطف سواحل و آب و هوای مدیترانه ای خود مانند بهشت ​​است که به نام مروارید مدیترانه نیز شناخته می شود. .

این مزیت های قبرس شمالی  euromy نسبت به کشورهایی با هزینه های پایین زندگی در قبرس شمالی و دانشگاه های معتبر و نسبتا ارزان باعث شده است که ایرانیان و مردم بسیاری ازکشورهای دیگر قبرس شمالی را برای زندگی و یا تحصیل و مهاجرت به اینجا انتخاب کنند.

بله، اگر می توانید در قبرس شمالی زندگی کنید، می توانید از منابع رایگان آن مانند تحصیل رایگان برای کودکان تا دانشگاه و مراقبت های بهداشتی رایگان برای همه اعضای خانواده استفاده کنید. این آرامش برای افرادی که می خواهند از زندگی خود لذت ببرند عالی است. . سال های بازنشستگی پس از این مقدمه، می خواهیم شهرهای قبرس شمالی را که مناسب ترین شهرها برای زندگی هستند، شرح دهیم.

چند شهر در قبرس شمالی وجود دارد؟

قبل از کاوش در هر شهر در قبرس شمالی، ابتدا به این سوال پاسخ خواهیم داد که چند شهر در قبرس شمالی وجود دارد و  هزینه اقامت در قبرس شمالی چقدر است. شهرها در اینجا لیست خواهند شد. انتخاب شهر برای زندگی بستگی به انتظارات شما از آن شهر و ویژگی های آن دارد.

1- شهر فاماگوستا

2- شهر نیکوزیا (Lefkosa)

ξ- گیرنه گیتا

4 – شهر لفکا

5- شهر اسکله

6- منطقه کارپاز

7- شهر Gozlivert

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی

قبرس شمالی یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی برای ایرانیان است، این کشور به سرعت در حال نزدیک شدن به صدر جدول انتخاب برای ایرانیان و بسیاری از کشورهای دیگر است و در گذشته بسیار موفق بوده است، شاید بخواهید 6 سال پیش به قبرس سفر کنید. . به سمت شمال، مشکلات زیادی دارد، اما فعلاً از این مشکلات اطلاعی در دست نیست و اگر بخواهیم در این مورد مثال بزنیم، می توان گفت تبدیل آب شور دریا و آب شیرین به آب خانگی. سیستم ها و زیرساخت ها در حال توسعه هستند و بسیاری از این زیرساخت ها تا چند سال پیش ناشناخته بودند.

قبرس شمالی دارای 7 شهر است که هر شهر زیبایی و شخصیت خاص خود را دارد و با توجه به وضعیت مردم ، یک شهر ممکن است برای مردم بهتر از سایرین باشد. سرانجام انتخاب مناسبی ، مسکن و ساخت و ساز قبرس شمالی در شهرهای مختلف را انتخاب کنید و علاوه بر شغل ، اطلاعاتی در مورد شهر نیز مهم است.

اگر از من بپرسید که بهترین شهر برای زندگی در قبرس کدام است، پاسخ من شهر فاماگوستا و منطقه آن لانگ بیچ است، زیرا این شهرها می توانند آنچه را که من می خواهم پیدا کنند، اما دوست من شهر گیرنه را دوست دارد. من قبلا این سوال را پرسیده ام. در یک نظرسنجی از 100 ایرانی مقیم قبرس و درخواست اجازه انتخاب تنها یک شهر در پاسخ آنها که نتایج آن در نمودار زیر آمده است.

شهر فاماگوستا

Famagusta ، که به صورت محلی به عنوان Magusa شناخته می شود ، یکی از مهمترین شهرهای شمال قبرس است که تاریخ غنی قدمت آن به 300 سال قبل از میلاد با قدیمی ترین منطقه خود یعنی شهر واروشا باز می گردد. اگرچه فاماگوستا مشهور جهان است ، اما شهر فاماگوستا با بسیاری از وقایع تاریخی برکت دارد. این شهر در کلیساها ، مساجد ، کاخ های قدیمی با معماری منحصر به فرد قرار دارد و دارای قدرتهای جهانی است که بر جهان حاکم است. که هر کدام اثری از خود به جای گذاشتند.

سالامیس یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در قبرس شمالی است. در این شهر واقع شده است. خرابه های سالامیس قدمت این شهر را نشان می دهد. آمفی تئاتر سالامیس بسیار معروف است. شما سرمایه گذاری را انتخاب کرده اید، نگران نباشید. در مجموع می توانید در عرض چند ساعت با ماشین به این خرابه های دیدنی برسید. البته مسجد لالاپاشا که زمانی کلیسا بوده و بعداً به مسجد تبدیل شده است نیز در این شهر قرار دارد، اما هرگز دیوارهای فاماگوستا را به عنوان معروف ترین آثار تاریخی قبرس فراموش نکنید.

شهر نیکوزیا – نیکوزیا

پایتخت قبرس شمالی نیکوزیا یا لفکوشمی است که بهترین شهر قبرس شمالی از نظر استانداردهای جهانی است، اما این شهر به دلیل دور بودن و دوری از ساحل از جاذبه های ساحلی دور است. بیشتر ساختمان های دولتی در این شهر واقع شده اند که باعث می شود نیکوزیا در سطح سیاسی در بین شهرهای قبرس شمالی برجسته تر باشد.

سبک معماری آن شبیه شهرهای قدیمی اروپایی است، اما در سال های اخیر به دلیل مزیت پایتخت بودن، ساختمان های کم و بیش مدرنی در آن ساخته شده است و قبرس شمالی نیز چندین دانشگاه در این شهر دارد. تبدیل به یک شهر دانشجویی شده است، وقتی در خیابان های شهر قدم بزنید، می بینید که دانشجویان زیادی هستند و جشنواره های زیادی توسط این دانشجویان در دانشگاه ها برگزار می شود و بسیاری از هنرمندان مشهور نیز به دانشگاه ها دعوت می شوند.

ترافیک نیکوزیا نسبت به سایر شهرهای کشور بهتر است و مالیات نیز وضعیت بهتری دارد. در فصل تابستان هوا بسیار گرم است و این که مردم این شهر به زبان ترکی صحبت می کنند (در این شهر افراد بسیار کمی به زبان انگلیسی آشنایی دارند و این شما را مجبور می کند حتما ترکی یاد بگیرید) را می توان از نکات منفی نیکوزیا دانست. .

شهر گیرنه، گیرنه

شهر گیرنه یا گیرنه یکی دیگر از شهرهای این کشور است که شاید نام آن را برخی از دوستان شنیده باشند و طبیعت آن مانند شهرهای اروپایی با جنگل های سرسبز است که البته برخی شبیه به برخی از شهرهای شمال ایران است. . بله، تعداد مهاجران اروپایی از مهاجران ایرانی در این شهر بیشتر است.

جاذبه های تاریخی و طبیعی مانند بندر Kyrenia ، قلعه Kyrenia و قلعه Kyrenia در این شهر واقع شده اند و چندین دانشگاه مشهور قبرس از جمله دانشگاه اصلی Kyrenia ، دانشگاه آمریکا و دانشگاه علوم قبرس به راحتی واقع شده اند. سیتی ، آنها همچنین در کیرنیا هستند ، اگر قبرس شمالی باشد. اگر به دنبال هتل هایی با ستاره های بیشتر و لوکس هستید ، به شما پیشنهاد می کنم از هتل های این شهر بازدید کنید.

شهر LEFKE

یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی، لفکادا است و آب و هوای مطلوب از مزایای این شهر، حاصل قرار گرفتن آن در دامنه رشته کوه ترودوس است. لفکادا جاذبه های تاریخی و توریستی زیادی نیز دارد که معروف ترین آنها کاخ لیوونیا است که هر ساله پذیرای گردشگران خارجی زیادی است.

به دلیل سد موجود در این شهر ، کشاورزی در آن شکوفا شده است و شما شاهد حضور ابزارهای کشاورزی و ماشین آلات مانند تراکتور در این شهر خواهید بود و شهر دارای شخصیت روستایی و به نوعی است. ترکیبی از روستا و شهر. غذاهای دریایی Lefke و غذاهای ترکی نیز بسیار محبوب و خوشمزه هستند ، به همین دلیل این شهر هر سال میزبان مسابقات مختلف آشپزی و جشنواره های غذایی است.

شهر روی اسکله

سرانجام در لیست شهرهای قبرس شمالی به منطقه زیبای اسکله رسیدیم. منطقه بندرگاه و منطقه لانگ بیچ یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق این جزیره است، در اینجا و در مناطق با دید دریای اطراف آن فعالیت های ساختمانی زیادی صورت گرفته است و قطعا این منطقه برای چشم انداز دریا بسیار مناسب است. سرمایه گذاری.

این منطقه آرام که ساحلی نیز در فاصله ای نه چندان دور از فاماگوستا دارد، مکان خوبی برای غذا خوردن به حساب می آید.

اسکالا به خاطر جشنواره هایی که هر ساله برگزار می شود مانند جشنواره انگور که در هفته اول مرداد ماه برگزار می شود شهرت دارد و این جشنواره ها نیز تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی منطقه دارد.

شهر کارپاز – کارپاز

شبه جزیره و شهر کارپاز سرزمینی است که زمان در آن متوقف شده است، مایل ها سواحل شنی بدون دیدن کسی. این شبه جزیره شامل شهرهای باستانی، کلیساها، خرابه ها و مقبره ها است. کارپا منطقه ای پاک و مقدس در قبرس محسوب می شود.

در شمال شرقی قبرس شمالی، شبه جزیره کارپاز، معروف به کارپاز، یکی از چشمگیرترین و بکرترین مناطق دریای مدیترانه و زیستگاه گونه های پرندگان بسیاری قرار دارد، سواحل شمالی و شرقی از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند. این فردی است که از سایر مناطق متمایز است و الاغ معروف قبرس نیز در این جزیره در چشم ما ایرانیان یافت می شود.

آب شیرین زیرزمینی زیادی در این منطقه وجود دارد ، به این معنی که بسیاری از میوه ها ، دخانیات و زیتون ها در اینجا رشد می کنند و البته صنعت کشاورزی در این شهر و منطقه ای که هنوز بافت سنتی آن را حفظ می کند ، به وضوح قابل مشاهده است. و ابزارهای پیشرفته کشاورزی کمتر دیده می شوند.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا