عمومیمجله کسب و کار

معرفی 1+7 مدل کلید و پریز دکوراتیو خاص و زیبا برای خانه شما

کلید و پریز یکی از اجزای مهم دکوراسیون هر خانه‌ای است که علاوه بر کاربرد زیادی که هر روز دارد، ظاهری زیبا و متفاوت می‌تواند به خانه ببخشد. کلید و پریز باید با دیگر اجزای خانه از جمله رنگ درب‌ها، پوشش دیوار و سایر وسایل هماهنگی داشته باشد. استفاده از کلید و پریز زیبا و متناسب با سایر اجزای خانه، یکی از اصول طراحی دکوراسیون است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کلید و پریز دکوراتیو انواعی از کلید پریزها هستند که علاوه بر کارآیی معمول خود، به عنوان دکور و یا عنصر دکوراتیو خانه هم بکار می‌رود. این نوع کلید و پریز، به دلیل طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و جذابی که دارد، به عنوان یکی از محبوب‌ترین وسایل دکوراتیو در طراحی داخلی شناخته شده‌ است. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

پرفروش ترین کلید و پریز | قیمت کلید و پریز ارزان | قیمت کلید و پریز لوکس

انواع کلید و پریز دکوراتیو

کلید و پریز دکوراتیو با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارد، از جمله طرح‌های کلاسیک و قدیمی، طرح‌های مدرن و جدید و…. همچنین، برخی از آنها با استفاده از موادی مانند چوب، سنگ، فلز و… تولید می‌شوند که بسیار متنوع و جذاب هستند. می‌توانید از تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها بهره ببرید و دکوراسیون داخلی هر قسمت از خانه را به شیوه‌ای خلاقانه و زیبا طراحی کنید.

انواع طرح‌های کلید و پریز دکوراتیو متنوعی وجود دارند که مهم ترین و پرطرفدارترین آنها در ادامه برای شما آورده شده است که عبارتند از:

کلید و پریز دکوراتیو با طرح کلاسیک

این نوع کلید و پریز دکوراتیو شامل طرح‌های با انحنای شیب دار، مجموعه‌ای از خطوط آرمانیک، پایه‌های تزئینی، الگوهای متقارن و دارای جزئیات ظریف و چشم‌نواز هستند. این طرح‌ها عموما از جنس برنز یا طلا ساخته می‌شوند و با تزییناتی همچون الگوهای سفید و سیاه یا سنگ‌های قیمتی مانند مرجان، عقیق و… تزئین می‌شوند.

کلید و پریز دکوراتیو با طرح مدرن

 این نوع کلید و پریز دکوراتیو شامل طرح‌هایی با خطوط روان و فضایی، شکل‌های هندسی، رویه‌های متناوب و رنگ‌های درجه‌بندی شده است که معمولا از جنس فلز ساخته شده‌اند. این طرح‌ها به دلیل طراحی ساده و کلاسیک‌شان برای انواع سبک‌های دکوراسیونی مناسب هستند.

کلید و پریز طرح چوب

این نوع طرح‌ها الهام گرفته از طبیعت و چوب هستند و شامل طرح‌های دست ساز، طرح‌های خراطی و طرح‌های قدیمی می‌باشند.

کلید و پریز دکوراتیو با طرح طبیعت

 این نوع کلید و پریز دکوراتیو از طرح‌هایی با الگوهای گیاهی مانند برگ، شاخه، گل، حیوانات و مناظر طبیعی ساخته شده است. این طرح‌ها برای اتاق‌هایی با تم مرتبط با طبیعت مناسب هستند.

کلید و پریز طرح کودکانه

این دسته از کلید و پریز دکوراتیو با الهام از اشیاء و شخصیت‌های کودکانه مانند حیوانات، شخصیت‌های کارتونی و شکل‌های طرح دار ساخته شده‌اند.

کلید و پریز طرح مینیمال

این نوع طرح‌ها شامل خطوط ساده و شیب‌دار، رنگ‌های خنثی و جزئیات بسیار ساده هستند که مناسب با سلیقه مینیمالیست‌ها می‌باشد. این سبک در سالهای اخیر بسیار رواج پیدا کرده و پرطرفدار است.

با توجه به نوع دکوراسیون داخلی، می‌توانید کلید و پریز دکوراتیو مناسب را انتخاب کرده و از آنها به عنوان یکی از عناصر زیبایی‌بخش در دکوراسیون خانه خود استفاده کرد.

معرفی چند مدل کلید پریز دکوراتیو ایران الکتریک

در اینجا چند مدل از پرطرفدارترین کلید و پریز دکوراتیو شرکت ایران الکتریک را به شما معرفی می‌کنیم که با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون خود می‌توانید بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. این کلید و پریز‌ها عبارتند از:

  • کلید و پریز برلیان کلاسیک طرح فلورا
  • کلید و پریز برلیان کلاسیک طرح آرکا
  • کلید و پریز برلیان کلاسیک طرح پارما
  • کلید و پریز پلکسی بژ
  • کلید پریز ارس طلایی بژ
  • کلید پریز ارس طلایی مشکی
  • کلید پریز ارس طلایی سفید
  • کلید و پریز ایران طرح چوب

ایران الکتریک بهترین انتخاب برای خرید کلید و پریز

اگر به دنبال پیدا کردن فروشگاهی هستید که در آن انواع مدل‌های کلید و پریز  با کیفیت و زیبا از جمله کلید و پریز دکوراتیو وجود داشته باشد، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک مراجعه کنید. این برند دارای تنوع زیادی در زمینه انواع کلید و پریز است که می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون خانه‌تان، بهترین را انتخاب کنید. برای مشاهده انواع کلید و پریز ایران الکتریک به سایت  https: //iranelectric. com  سری بزنید و در کنار دیدن همه محصولات و اطلاع از قیمت آنها، به آسانی خرید خود را انجام دهید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا