اجتماعمجله کسب و کار

ارسال اس ام اس انبوه با گوشی + معرفی 30 اپلیکیشن رایگان

3 روش ارسال پیامک گروهی در گوشی اندروید

چگونه در گوشی اندروید و یا سامانه پیامکی خود پیامک گروهی ارسال کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 3 روش ارسال پیامک گروهی در گوشی اندروید بپردازیم. حتما بارها برای شما پیش آمده است که بخواهید یک پیامک یا اس ام اس (SMS)را برای تعداد زیادی از دوستان خود ارسال نمایید قطعا کپی پیست کردن و ارسال پیام به تک تک مخاطبین زمانی که تعداد آن ها زیاد باشد کاری خسته کننده و وقت گیر است.

ارسال پیامک انبوه و ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل معمولا توسط افرادی که دارای کسب و کاری هستند و می خواهند به مشتریان خوددر یک زمان پیامی ارسال نمایند انجام می شود یا زمانی که کاربر بخواهد برای گروهی از دوستان خود پیامکی به صورت همزمان ارسال کند کاربرد دارد. این روش که به آن ارسال اس ام اس گروهی در اندروید گفته می شود با روش های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه ی این مقاله به معرفی این روش ها خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مطلب با آموت پیامک همراه باشید.

بهترین سامانه پیامکی | پنل اس ام اس رایگان بدون ثبت نام | پنل پیامکی

ارسال اس ام اس انبوه در گوشی اندروید با انتخاب چند مخاطب

این روش ارسال پیامک به خطوط بلک‌ لیست با گوشی به عنوان ساده ترین راه برای ارسال پیامک به تعداد زیاد می باشد برای این کار کافی است به طریق ذیل عمل کنید:

برنامه یا اپلیکیشن ارسال پیامک را در گوشی اندرویدی خود باز نمایید.

بر روی آیکون “مداد” به جهت نوشتن پیامک جدید ضربه بزنید.

در صفحه ی بازشده از قسمت بالا باید نام مخاطبین مورد نظر خود را به ترتیب وارد نمایید.

لازم به ذکر است در صورتی که قصد ارسال پیامک به شخصی را دارید که شماره ی او در لیست مخاطبین شما ذخیره نشده است می توانید شماره ی وی را در این بخش وارد نمایید.

حال پیام موردنظر خود را در فیلد پایین صفحه تایپ کنید.

در آخر برای ارسال پیام به مخاطبین انتخاب شده باید آیکون “ارسال” را لمس کنید.

ارسال پیامک گروهی در گوشی اندروید از طریق ساخت گروه

اگر به هر دلیلی گوشی اندرویدی شما قادر به ارسال اس ام اس انبوه با گوشی از روش بالا نبود می توانید از این طریق برای ارسال پیامک استفاده نمایید. برای استفاده از این روش باید یک گروه در لیست مخاطبین خود ایجاد کنید برای این کار می توانید به صورت ذیل عمل کنید:

ابتدا باید به بخش لیست مخاطبین (Contacts) در گوشی اندرویدی خود وارد شوید.

در این بخش به سراغ تب (Groups) بروید و با توجه به نوع گوشی اندرویدی خودبه دنبال گزینه هایی مانند (Create a New Group)، (NewGroup) یاآیکون (+) باشید.

در این مرحله شما باید یک نام دلخواه برای گروه خود انتخاب نمایید.

حال اعضای گروه را از لیست مخاطبین خود مشخص کنید.

به دنبال گزینه ی (Send group message) باشید و آن را انتخاب نمایید.

در آخر با تایپ متن پیامک خود می توانید پیام مورد نظر را برای اعضای گروه خود ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه در گوشی اندروید از طریق پنل پیامکی

از دیگر روشهایی که می توان با کمک آن تعداد زیادی پیامک به مخاطبین ارسال کرد استفاده از پنل های پیامکی می باشد. همان طور که می دانید یکی از معروف ترین راه های بازاریابی ارسال پیامک انبوه است.

 قطعا شما هم در طول روز تعداد زیادی پیامک از مراکز مختلفی مانند آزمایشگاه، موسسات آموزشی، فروشگاه ها و… دریافت می کنید که قصد دارند شما را با خدمات جدید و تخفیفات خود آشنا کنند.

استفاده از پنل پیامکی روش مناسبی برای ارسال پیامک انبوه می باشد چرا که این امکان را می دهد که تعداد بسیار زیادی پیامک به مخاطبین خود ارسال نمایید علاوه بر این امکان فیلتر کردن مخاطب ها نیز در پنل های اس ام اسی وجود دارد، فیلترها معمولا بر اساس موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت و … انجام می شود. در ادامه به معرفی بهترین پنل های پیامکی خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک گروهی با کمک اپلیکیشن

یکی دیگر از روش های ارسال پیامک گروهی با گوشی با کمک اپلیکیشن هایی می باشد که برای  این کار تبیه شده اند. در این قسمت تعدادی از این برنامه ها را معرفی میکنیم.

اپلیکیشن Multi SMS Sender

این برنامه را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید. برای ارسال پیامک گروهی استفاده می شود. و پیام های شما را  بر اساس تاریخ و ساعت ارسال سازماندهی میکند. همچنین زمان مشخصی را که هر گیرنده پیامک شما را دریافت کرده است نشان می دهد این برنامه از ویژگی های شخصی سازی و امضا نیز برای سفارشی کردن متن بهره مند می باشد.

اپلیکیشن Bulk SMS

با کمک این برنامه می توانید تن سفارشی خود را تنها با یک ضربه برای حداکثر ۵۰۰۰ مخاطب ارسال کنید.برای گروه های مختلف مخاطبین الگوهای پیامکی متحرک ایجاد کنید. ارسال پیام به اتصال اینترنت وابسته است.

اپلیکیشن (BSS) Bulk SMS Sender

این برنامه دارای یک ردیاب پیامکی است که به شما اجازه می دهد پیامک های خود را در زمان واقعی کنترل کنید. حتی می توانید پیام های ناموفق و موفق را در  SMS history logمشاهده کنید.و  در صورتی که می خواهید متون خود را به طور مداوم به مخاطبین صفحه گسترده اکسل ارسال کنید بسیار عالی خواهد بود. همچنین  امکان فرستادن لیست مخاطبین خود به Dropbox برای استفاده های بعدی نیز وجود دارد. اگر نمی خواهید از طریق تلفن همراه پیامک خود را ارسال کنید، می توانید پیوندی تنظیم کنید که به شما امکان ارسال مستقیم متن از طریق رایانه شخصی را بدهد.

روش ارسال پیامک گروهی در گوشی اندروید به کمک نرم افزار Android Assistant

کاربران با کمک برنامه Coolmuster Android Assistant (برای همه نسخه های ویندوز) یا Coolmuster Android Assistant for Mac می توانند پیامک های گروهی را از طریق رایانه ارسال کنند.  شما همچنین می توانید Android SMS را از طریق آن ارسال و دریافت کنید و پیام های متنی را در تلفن اندروید خود حذف، ارسال، دریافت، تنظیم مجدد و کپی کنید.

کار کردن با این  برنامه آسان است و نیاز به آموزش های سخت وپیچیده ندارد و به  راحتی می توانید با کمک آن پیامک گروهی در گوشی اندروید را ارسال کنید.

ارسال پیام گروهی در واتساپ

از دیگر روش های ارسال پیامک گروهی در اندروید استفاده از برنامه های پیامرسان مثل واتساپ می باشد. که اتفاق این نوع ارسال گروهی یک نوع ارتباط مستقیم با مشتری و مخاطب است. برای  نحوه ارسال پیام گروهی در واتس اپ، کافی است یک پیام مناسب را آماده کنید و به لیستی که از قبل آماده کرده‌اید ارسال کنید. برای ارسال پیام گروهی در واتساپ راه‌های مختلفی و جود دارد. بهترین این روش‌ها ارسال پیام با استفاده از قابلیت broadcast (برادکست) است. برادکست یک روش ارسال پیام یک‌طرفه بدون ایجاد مزاحمت است. اگر شما بخواهید یک پیام واتساپ را برای تعدادی مخاطب ارسال کنید بدون اینکه آنها یکدیگر را ببینند می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

سخن آخر

ارسال پیامک گروهی در اندروید روشی است که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند در سریعترین زمان به تعدادی از مخاطبین خود به صورت همزمان پیام ارسال نمایند مادر این مقاله به معرفی 3 روش ارسال پیامک گروهی در گوشی اندروید پرداختیم. درصورتی که با کمک روش های بالا نتوانستید پیامک گروهی ارسال نمایید می توانید باکارشناسان ما تماس حاصل نمایید و از آن ها مشاوره تلفنی و اینترنتی ارزان دریافت نمایید.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا