بین المللمجله کسب و کار

قانون جدید مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

قانون جدید کانادا برای ایرانیان و شرایط آن

کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در سطح جهان و کشورمان ایران است. سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان تقاضای مهاجرت به کانادا را دارند. در این مقاله، می خواهیم موضوع قوانین جدید مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما بمانید. کانادا یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی در سطح جهان و کشورمان ایران است. سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان تقاضای مهاجرت به کانادا را دارند. سطح بالای رفاهی کانادا و شرایط خیلی خوب این کشور از نظر استانداردهای زندگی، باعث شده است که متقاضیان زیادی درخواست مهاجرت به این کشور پیشرفته را داشته باشند.

به دلیل سطح بالای درخواست های مهاجرت به این کشور، مهاجرت به کشور کانادا جنبه رقابتی بسیار شدیدی پیدا کرده است. به گونه ای که عملا اقدام مهاجرت به کانادا به تنهایی و بدون استفاده از خدمات ارائه شده توسط شرکت های مهاجرتی معتبر امکانپذیر نمی باشد. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی به ویژه در زمینه مهاجرت به کانادا موسسه مهاجرتی ملک پور می باشد. در واقع شرکت مهاجرتی ملک پور با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و کارکنان، ضمن آشنایی کامل با قوانین جدید مهاجرت به کانادا، امکان یک مهاجرت مطمئن و بدون دغدغه برای کسانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند، فراهم می آورد.

یکی از بزرگترین چالش هایی که در زمینه مهاجرت به کانادا معمولا برای افراد پیش می آید، عدم آشنایی کافی با قوانین مهاجرت به خصوص قوانین جدید مهاجرت به کانادا می باشد. چرا که این قوانین مهاجرتی همواره مورد تجدید و ارزیابی قرار می گیرند و مرتبا به روز می شوند. موسسه مهاجرتی ملک پور به عنوان یکی از بهترین گروه های مهاجرتی با بهره گیری از زبده ترین کارشناسان و آگاهی و تسلط بسیار بالای آنان، با جدیدترین و به روزترین قوانین، آماده انجام مشاوره های مهاجرتی به کلیه افرادی می باشد که قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

در مقاله قوانین جدید مهاجرت به کانادا، در تلاشیم تا توضیحات مختصری پیرامون قوانین جدید مهاجرت به کانادا ارائه نمائیم. آگاهی از قوانین جدید مهاجرت به کانادا در واقع به شما کمک می کند که با یک دید بازتر و روشن تر، برنامه مهاجرتی خود را دنبال کنید. آشنایی با قوانین جدید مهاجرت به کانادا در کنار دریافت مشاوره از شرکت مهاجرتی ملک پور به عنوان یکی از برجسته ترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، کمک می کند که مهاجرت بدون دغدغه و کم ریسکی را به یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی دنیا داشته باشند.

جالب توجه این که بر اساس برآوردها، میزان تمایل افراد برای مهاجرت به کانادا نسبت به سایر کشورهای پیشرفته و مهاجر پذیر در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، چرا که کشور کانادا نسبت به سایر کشورهای مهاجر پذیر به لحاظ امکانت زندگی، اشتغال مناسب، فرهنگ مهاجر پذیری، امنیت، جذابیت های سرمایه گذاری و سایر موارد دیگر، برتری محسوسی دارد.

در بین ایرانیان نیز میزان گرایش به مهاجرت به کانادا به خاطر پتانسیل های بالای این کشور همه ساله در حال افزایش است. توجه به این نکته ضروری می باشد که بهترین روش و امن ترین روش مهاجرت به کانادا اقدام از طریق شرکت مهاجرتی ملک پور به عنوان بهترین گروه مهاجرتی است. تجربه ارزنده کارشناسان و کارکنان شرکت مهاجرتی ملک پور در زمینه مهاجرت به کشور کانادا می تواند به شما کمک کند که در سریعترین زمان ممکن و با فراغ بال و آسودگی خاطر، برنامه مهاجرتی خود را دنبال نمائید.

قانون جدید کانادا برای ایرانیان موجب سرازیر شدن ازاطلاعات ضد و نقیض و بعضا غلطی درباره این قانون شد. در این مقاله که زیر نظر مشاور رسمی اداره مهاجرت نوشته شده است به سوالات رایج پیرامون این قانون پاسخ می دهیم و نیز بررسی می کنیم قانون جدید کانادا برای چه گروهی از مهاجران بیشترین نفع را خواهد داشت…

پشیمانی از مهاجرت به کانادا | تجربه مهاجرت به کانادا | سایت مهاجرت به کانادا

شرایط کلی قانون جدید کانادا برای ایرانیان

هموطنان عزیز به این نکته دقت داشته باشید که این قانون صرفا برای افرادی است که در حال حاضر با یک نوع از انواع ویزای موقت (توریستی، تحصیلی، و…) در خاک کانادا حضور دارند و تمایل دارند ویزای خود را به ویزای کار تبدیل نمایندو همچنین، این قانون تاثیری بر روند رسیدگی پرونده ایرانیان در اداره مهاجرت کانادا برای انواع ویزاهای موقت و دائم نخواهد داشت و این ادعا که روند صدور ویزا برای ایرانیان خارج از کانادا تسهیل شده است، در کمال تاسف کذب محض است و تنها ایرانیان دو تابعیتی که در گذشته مقیم کانادا بوده اند و اقامت دائم کانادا را از دست داده می توانند تحت شرایطی از برخی امتیازات ویژه استفاده نمایند.

قانون جدید کانادا برای ایرانیان برای چه افرادی مناسب است؟

والدین افرادی که ویزای دانش آموزی دارند

به موجب این قانون پدر، مادر و یا هر دو والد با دارا بودن ویزای توریستی و شرط حضور در خاک کانادا می توانند ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و با ورک پرمیت نامحدود بخش اعظمی از هزینه ها را پوشش دهند. و یا حتی در صورت داشتن امتیاز مناسب اکسپرس اینتری می توانند با سابقه تجربه کار کانادایی امتیاز خود را افزایش داده و واجد شرایط برای دریافت اقامت دائم شوند.

دانشجویانی که با سابقه کار می توانند امتیاز لازم برای اقامت دائم را بدست آورند

بسیاری از دانشجویان ایرانی خصوصا دانشجویانی که به صورت سلف فاند در کانادا تحصیل می نمایند. به علت نوسان بازار ارز در تامین هزینه های تحصیل خود با مشکل مواجه شده اند. قانون جدید کانادا برای ایرانیان، به دانشجویانی که دارای تحصیلات عالیه هستند و در مقاطع عالی مانند کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می نمایند و با این اجازه کار می توانند امتیاز لازم در اکسپرس اینتری و یا سایر برنامه های مهاجرتی را بدست آورند، فرصت فوق العاده است.

افرادی که با ویزای IMP وارد کانادا شده اند

بسیاری از افرادی که از طریق ویزای IMP وارد کانادا می شوند تمایل دارند تا ویزای کار کانادا را دریافت نمایند و در نهایت با افزایش سابقه کار، اقامت دائم این کشور را بدست آورن قانون جدید کانادا به این افراد این امکان را می دهد که ویزای کار خود را همچنان تمدید نمایند و با افزایش تعداد سال های کار در کانادا شانس خود را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش دهند.

چه روش هایی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد؟

یکی از مواردی که باعث شده است که کشور کانادا تبدیل به یک مقصد مهاجرتی محبوب برای مهاجران باشد، تنوع در شیوه های مهاجرت به این کشور می باشد. کانادا طیف وسیعی از انواع مهاجرت را پیش روی کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، قرار می دهد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری (مهاجرت از طریق  سرمایه گذاری به کشور کانادا به دلیل خدماتی که دولت کانادا و ایالت های مختلف کاناد به مهاجرینی که تقاضای این نوع مهاجرت را می دهد، جزء  پر استقبال ترین روش های مهاجرتی به این کشور می باشد)، مهاجرت از طریق برنامه استارت آپی (روش به نسبت جدیدی از مهاجرت است که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.)، مهاجرت از طریق تحصیل در این کشور (کشور کانادا یکی از بهترین نظام های آموزشی در سطح جهان را دارا می باشد و دانشگاه های این کشور دارای امکانات بسیار بالا و سطح کیفی عالی می باشند.

در این نوع مهاجرت، فرد امکان اشتغال در کشور کانادا و همچنین اقامت در این کشور را دارد.)، تا مهاجرت از طریق جاب آفر، بخشی از روش های متنوع مهاجرت به کانادا می باشد. البته همه این روش ها، قوانین، شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد که برای انتخاب بهترین روش مهاجرتی برای خودتان می توانید از مشاوره های گروه مهاجرتی ملک پور به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های مهاجرتی در سطح کشور استفاده نمائید.

نکته حائز اهمیت در مورد انواع روش های مهاجرتی به کشور کانادا که باید به آن اشاره گردد، این است که قوانین مربوط به مهاجرت از طریق هر یک از این روش ها به طور پیاپی در حال به روز شدن و جدیدتر شدن می باشد. بنابراین لازم است که برای مهاجرت بهتر و مطمئن تر، حتما با قوانین جدید مهاجرتی به کشور کانادا آشنایی داشته باشید. شرکت مهاجرتی ملک پور با بهره گیری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان و مشاوران در زمینه انواع مهاجرت به کانادا، می تواند در این زمینه کمک شایان توجهی به افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، داشته باشد. برخی از انواع روش های مهاجرتی به کشور کانادا عبارتند از:

·         مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا:

مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا یکی از مطمئن ترین و در عین حال جدیدترین روش های ممکن برای مهاجرت به کانادا می باشد. امروزه کشور کانادا مانند سایر کشورهای توسعه یافته و دارای اقتصاد پویا، پذیرای مهاجران از طریق کار استارت آپی می باشد و از آن استقبال می نماید.

امروزه در واقع استارت آپ ها یکی از بهترین روش ها برای رشد، توسه و بالندگی اقتصادی محسوب می گردند. به همین دلیل کشورهای پیشرفته برای توسعه اقتصادی به دنبال بسط و توسعه این نوع کسب و کارها می باشند و به صاحبان این نوع کسب و کارها خدمات بسیار متنوع و مناسب تشویقی ارائه می نمایند. استارت آپ ها عبارتند از کسب و کارهای نوپا و خلاقانه ای که بیشتر در زمینه تکنولوژی های جدید فعالیت می کنند.

با وجود این که مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی بسیار مورد توجه کشور کانادا می باشد، با این وجود به دلیل حجم بالای درخواست های مهاجرتی از طریق این روش در سال های اخیر، سختگیری ها در خصوص پذیرش برنامه استارت آپی بسیار بیشتر شده است. بنابراین هر ساله قوانین جدید مهاجرتی در مورد این روش مهاجرتی اجرا می گردد. خوشبختانه موسسه مهاجرتی ملک پور یکی از با تجربه ترین شرکت های مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای استارت آپی می باشد که افراد می توانند با استفاده از مشاوره های کارکنان این شرکت به شکل کاملا مطمئن و در آرامش خاطر کامل، ویزای استارت آپی کشور کانادا را دریافت نمایند.

قوانین جدید وضع شده در زمینه مهاجرت از طریق کسب و کار استارت آپی به حدی پیچیده و سختگیرانه می باشد که بدون کمک گرفتن از شرکت های مهاجرتی معتبری مانند موسسه مهاجرتی ملک پور، عملا امکان اخذ ویزا از طریق این روش مهاجرتی تقریبا ناممکن است. مزیت بزرگ شرکت مهاجرتی ملک پور به عنوان یکی از برترین شرکت های مهاجرتی، این است که در تمامی مراحل اخذ ویزای استارت آپی تا دریافت اقامت کشور کانادا و اخذ شهروندی آن در کنار شما خواهد بود.

·         مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا:

استانداردهای آموزشی بسیار بالای کشور کانادا این کشور را به یک مقصد مهاجرتی بسیار جذاب برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند، مبدل نموده است. دانشگاه های بسیار معتبری در کشور کانادا وجود دارند که سطح کیفی آن ها شهرت جهانی دارد و در زمره برترین دانشگاه های جهان قرار می گیرند. از جمله دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مونترال در این دسته قرار دارند. با توجه به سطح کیفی بالای دانشگاه های کشور کانادا، استقبال فراوانی از سوی مهاجران برای مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا وجود دارد. برای دریافت ویزای دانشجویی کشور کانادا، سن متقاضی باید حداقل 18 سال باشد.

همچنین تسلط و مهارت کافی به زبان انگلیسی، شانس فرد برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا را بسیار بالاتر می برد. یکی دیگر از موارد مهمی که می تواند اثر مثبتی در موفقیت فرد برای دریافت ویزای دانشجویی داشته باشد، کسب نمره های بالا در تمامی دروس تخصصی آخرین مقطع تحصیلی می باشد. موسسه مهاجرتی ملک پور به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی، می تواند راهنما و مشاور امین شما در مسیر مهاجرت به کانادا باشد. شما با گرفتن مشاوره از کارشناسان مجرب شرکت مهاجرتی ملک پور می توانید با قوانین جدید مهاجرت به کانادا به طور کامل آگاهی پیدا کنید و با دیدی کاملا باز، متناسب ترین روش مهاجرت را با توجه به شرایط و ویژگی های خود انتخاب کنید.

·         مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

کانادا یکی از بهترین و مطمئن ترین کشورهایی است که سرمایه گذاری در آن بازدهی مطلوبی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد. کشور کانادا برای کسانی که به منظور سرمایه گذاری قصد مهاجرت به این کشو را دارند، طرح های تشویقی بسیار خوبی در نظر گرفته است.

طیف وسیعی از سرمایه گذاری ها با بازدهی متفاوت وجود دارد که می توان در کشور کانادا صورت پذیرد. به دلیل گستردگی و تنوع بالای انواع سرمایه گذاری در کشور کانادا، انتخاب زمینه سرمایه گذاری که بهترین نتیجه را برای فرد در بر داشته باشد مسئله بسیار مهمی است. شرکت مهاجرتی ملک پور بی تردید یکی از باتجربه ترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. کارشناسان خبره شرکت مهاجرتی ملک پور با در نظر گرفتن میزان سرمایه شما، میزان ریسک پذیری و سایر ویژگی های شما و همچنین بررسی و تحلیل قوانین جدید مهاجرت به کانادا، بهترین راهکار و زمینه را برای سرمایه گذاری شما پیشنهاد می دهند.

ویژگی شاخص ملک پور به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های مهاجرتی این است که از لحظه ای که شما تصمیم به مهاجرت به کشور کانادا را می گیرید، تا زمان اخد ویزا، اقامت، اخذ شهروندی و اقامت دائم، در کنار شما خواهد بود. از جمله دلایلی که می توان از آن ها به عنوان مزیت های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا دانست، می توان به ثبات اقتصادی در کشور کانادا اشاره کرد.

میزان تورم به عنوان یکی از شاخص های اصلی ثبات اقتصادی همواره در کشور کانادا حتی نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته پایین تر است، به همین دلیل سرمایه گذاری در کشور کانادا به دلیل تورم پایین آن قابل توجیه است. مسئله دیگری که باعث جذابیت سرمایه گذاری در کشور کانادا شده است، وجود امکانات رفاهی و شغلی بسیار مطلوب است. شما زمانی که بخواهید بیزینس و شغل مورد نظر خود را در این کشور با سرمایه خود پیاده سازی کنید، روند راه اندازی کسب و کار برای شما تسهیل می گردد و حتی امتیازهایی نیز برای شما در نظر گرفته می شود.

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا