ارور ماشین لباسشویی بهی

ماشین های لباسشویی یکی از پر اهمیت ترین لوازم خانگی به شمار خواهند آمد که امروزه از جایگاه ویژه ای در هر خانه برخوردار می باشند تا سهولت در شست و شو انواع پوشاک و لباس ها را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند، امروزه با پیشرفت در تکنولوژی ماشین های لباسشویی در ابعاد مختلف و با کارایی های شخصی سازی شده و امکانات جانبی گوناگون به بازار عرضه شده اند تا در نهایت طیف سلیقه کاربران با میزان بودجه متغییر آن ها بسته بو نوع نیازشان را پوشش دهند،

ارور e7 لباسشویی توشیبا | دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بهی | طرز کار ماشین لباسشویی بهی ایتالیا

 بی شک اگر شما یکی از افرادی هستید که قصد خرید یک ماشین لباسشویی را دارید یا این که از ماشین لباسشویی به منظور شست و شوی لباسهایتان استفاده می کنید، می بایست از اهمیت سرویس و پیشگیری از بروز عیب در دستگاه خود اطلاع داشته باشید، همواره ماشین های لباسشویی نیز ممکن است همانند لوازم خانگی برقی دیگر دچا انواع نقص فنی و یا خرابی بشوند، این مسئله موجب آن شده که شرکت های سازنده ماشین لباسشویی قسمتی را در هر دستگاه خود به منظور اطلاع رسانی از مشکل احتمالی پیش آمده به کاربر تعبیه کنند،

در ماشین های لباسشویی قدیمی انواع اعلان های وجود خرابی در ماشین های لباسشویی به صورت چراغ های چشمک زن نمایش داده می شد، اما در مدل های امروزی این مشکلات به صورت ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی با کد مشخص نشان داده می شود، هر یک از این ارور ها مشخصه وجود نقص فنی در بخش خاصی از ماشین لباسشویی می باشد که اختلال در کارکرد آن بخش را گزارش می دهد، بنابر این با دانستن معنی هر ارور در ماشین لباسشویی می توانیم در صدد رفع عیب و یا جلوگیری از خرابی های بعدی برای ماشین لباسشویی خود براییم.

ارور یا کد خطا E1 لباسشویی بهی :

شرح خطا : این کد خطا به عوامل مختلفی بسته گی دارد، وقتی با کد خطای E1 در ماشین لباسشویی بهی مواجه می شویم ممکن است : فشار آب کم باشد، هیدروستات معیوب باشد، ورودی آب با مشکل مواجه است، سیم کشی داخل مشکل دارد و…

علت ایجاد ارور : وقتی کد خطای فوق پیش می آید، عملکرد دستگاه در بخش های مذکور بهم می ریزد.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل با یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید، زیرا برطرف کردن مشکل فوق نیاز به دانش تخصصی و تجربه کافی می باشد.

ارور یا کد خطا E2 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی ماشین لباسشویی به درستی عمل تخلیه را انجام ندهد با کد خطای E2 مواجه خواهیم شد.

علت ایجاد ارور : وقتی پمپ تخلیه دستگاه معیوب باشد، مشکل فوق پیش خواهد آمد.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، شلنگ اتصال را به دقت بررسی و عیب یابی نمایید.

ارور یا کد خطا E3 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی آب ماشین لباسشویی بهی گرم نمی شود با کد خطای E3 مواجه خواهیم شد.

علت ایجاد ارور : معمولا معیوب شدن ترموستات باعث بروز ارور فوق می شود، در این هنگام ، آب ورودی به دستگاه دمای مناسبی نخواهد داشت.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل ترموستات دستگاه، پنل NTC، اتصالات و سیم کشی، ولتاژ ورودی برق به دستگاه را عیب یابی کنید، در نهایت با تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب مشکل مربوطه را برطرف کنید.

ارور یا کد خطا E4 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی با خطای سرریزشدن آب از ماشین لباسشویی بهی مواجه هستیم، کدخطای E4 بروی نمایشگر دستگاه نمایان خواهد شد.

علت ایجاد ارور : معمولا وقتی خطای سرریز شدن آب برای دستگاه پیش می آید، دستگاه روند شستشو را آغاز نمی کند، در مواقعی با نشت آب نیز روبرو خواهیم بود.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل لوله فاضلاب متصل به دستگاه، اتصالات ، شلنگ ورودی آب، سنسور سنجش سطح آب و برد الکترونیک دستگاه را به دقت بررسی و عیب یابی نمایید. (اگر دانش تخصصی و تجربه این کار را ندارید پیشنهاد میکنیم با یک تکنسین مجرب در زمینه تعمرات ماشین لباسشویی بهی تماس بگیرید.)

ارور یا کد خطا E6 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی ترموستات ماشین لباسشویی بهی معیوب شده باشد با ارور E6 مواجه خواهیم شد.

علت ایجاد ارور : وقتی ترموستات دستگاه معیوب است، آب ورودی به لباسشویی گرم نمی شود.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل خرابی و مقاومت پنل NTC، خرابی سیم کشی داخلی، برد الکترونیک مرکزی را به دقت عیب یابی و بررسی کنید، در نهایت پس از تشخیص قطعه معیوب را به تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان ببرید و یا تعویض نمایید.

ارور یا کد خطا E7 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی سنسور تشخیص دما، حرارت بالا را تشخیص دهد با کد خطای E7 در ماشین لباسشویی بهی مواجه هستیم.

علت ایجاد ارور : خرابی برد و سیم کشی داخلی می تواند باعث بروز ارور فوق شود.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل بردالکترونیک دستگاه، سیم کشی و اتصالات آن را به دقت عیب یابی کنید.

ارور یا کد خطا E8 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی دستگاه به درستی عمل آبگیری را انجام ندهد با کد خطایی فوق مواجه خواهیم شد.

علت ایجاد ارور : وقتی دستگاه آبگیری نکند، روند شستشو آغاز نخواهد شد و در مواقعی اگر دستگاه روند شستشو را آغاز کند بعد از دقایقی متوقف خواهد شد.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل شیر برقی، اتصالات ورودی آب، بخش فرمان دهی برد الکترونیک مرکزی ، سنسور سنجش سطح آب را به دقت عیب یابی و بررس کنید در نهایت قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض نمایید.

ارور یا کد خطا E9 لباسشویی بهی :

شرح خطا : وقتی دکمه را بیش از زمان مشخصی نگه دارید، و یا دکمه ای از پنل دستگاه به داخل گیر کرده باشد با کد خطای E9 مواجه خواهیم شد.

علت ایجاد ارور : فرسودگی پنل دکمه ای دستگاه، موجب پدید آمدن مشکل فوق خواهد شد.

راه حل : جهت برطرف کردن این مشکل ابتدا دستگاه را خاموش کنید، پنل دکمه ای دستگاه را با دقت باز کرده ،دکمه گیر کرده را آزاد کنید، در مواردی نیاز است ذغال پنل را تعویض نمایید.

دکمه بازگشت به بالا