اقتصادیمجله کسب و کار

احراز هویت آلپاری با گوشی

بروکر آلپاری، حساب کاربران ایرانی را، به راحتی تایید می کند. برای احراز هویت در ، کافیست عکس یکی از مدارک شناسایی خود [پاسپورت، شناسنامه، گواهینامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت]، را در حساب کاربری، بارگزاری نمایید. تایید محل اقامت نیز، به سادگی و با استفاده از یک مدرک اقامتی [قبض آب، برق، گاز یا تلفن، سند ملکی، اجاره نامه] یا هر مدرک دیگری که نشان دهنده آدرس محل اقامت شما باشد، قابل انجام است.

شما می توانید به راحتی و در سه گام، اطلاعات خود را، تکمیل نمایید.

  • گام اول، ورود به حساب کاربری
  • گام دوم، ورود به بخش پروفایل
  • گام سوم، تکمیل مشخصات فردی

ورود به کابین شخصی

شما می توانید از بخش ورود در صفحه اصلی و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود که در هنگام ثبت نام دریافت نمودید، وارد حساب شخصی خود شوید.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله اول – گام اول، ورود به کابین شخصی

رفتن به بخش “حساب من”

روی گزینه «حساب من» در منوی بالا و سمت راست صفحه، کلیک نمایید. سپس در پنجره باز شده، روی گزینه «پروفایلتان را تکمیل نمایید» کلیک کنید.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله اول – گام دوم، رفتن به بخش حساب من

تکمیل اطلاعات شخصی

حال، مشخصات خود را بررسی کرده و هر کدام که پر نشده یا با مشخصات شما، مغایرت دارد را، اصلاح نمایید. دقت داشته باشید که اطلاعات را دقیقا مانند مدارک شناسایی خود، وارد کنید.

به عنوان مثال، نام و نام خانوادگی را به صورت کامل [با پیشوند و پسوند]، و تاریخ تولد را به صورت دقیق بر اساس شناسنامه خود وارد کنید.

پس از تکمیل فرم درخواست، روی دکمه «ارسال» کلیک نمایید.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله اول – گام سوم، تکمیل اطلاعات شخصی

مرحله دوم، بارگزاری مدارک شخصی

پس از تکمیل فرم اطلاعات شخصی، می بایست یک مدرک شناسایی را در بخش مدارک آپلود نمایید. این کار در چهار گام به راحتی انجام می شود.

  • گام اول، ورود به بخش ارسال مدرک
  • گام دوم، انتخاب نوع مدرک ارسالی
  • گام سوم، بارگزاری مدرک مورد نظر
  • گام چهارم، پایان بارگزاری مدرک شخصی

ورود به قسمت بارگزاری مدارک

با کلیک روی منوی حساب من و انتخاب گزینه ارسال مدارک، به راحتی وارد این قسمت می شوید.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله دوم – گام اول، ورود به قسمت بارگزاری مدارک

تعیین نوع مدرک شناسایی

در پایین صفحه و در بخش «کدام مدرک را ارسال می کنیم؟ »، گزینه گذرنامه یا کارت ملی را انتخاب نمایید.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله دوم – گام دوم، تعیین نوع مدرک شناسایی

آپلود مدرک شناسایی

در پنجره باز شده، عکس پشت و تصویر روی یکی از مدارک زیر را، بارگزاری نمایید. دقت داشته باشید که مدرکی که در سایت قرار می دهید، منقضی نشده باشد.

  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • گواهینامه رانندگی
  • کارت ملی
  • کارت پایان خدمت
  • کارت اقامت (برای اتباع خارجی)

این نکته قابل ذکر است که نیازی به ترجمه مدارک ندارد. ارسال نسحه فارسی جهت احراز هویت آلپاری، کفایت می کند.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله دوم – گام سوم، آپلود مدارک

پایان مراحل بارگزاری

در پایان، پیامی با مزمون دریافت مدرک شناسایی، برای شما نمایش داده می شود. با دیدن این پیام، متوجه می شوید که مدارک ارسالی، توسط بروکر آلپاری دریافت شده و می بایست منتظر تایید آنها از طرف بروکر، باشید.

پس از تایید مدارک از طرف بروکر، ایمیلی برای شما ارسال می شود. از طریق این ایمیل، تایید یا عدم تایید مدرک شناسایی شما، به اطلاعتان می رسد.

مرحله سوم، تایید آدرس محل اقامت

در این بخش، نیاز هست تا مدرک مربوط به تایید آدرس را ارسال نمایید. یکی از اشناد مربوط به آدرس را جهت تایید، ارسال کنید. برای این منظور، گام های زیر را، انجام دهید.

گام اول، ورود به بخش ارسال مدرک

گام دوم، بارگزاری مدرک مربوطه

ورود به قسمت احراز آدرس

در بخش ارسال مدارک، گزینه دوم که مربوط به «گواهی اقامت» را، انتخاب نمایید.

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله سوم – گام اول، ورود به قسمت احراز آدرس

آپلود مدرک اقامت

در ابتدا، دکمه «انتخاب فایل برای ارسال» را کلیک کنید. سپس، یکی از مدارک زیر را انتخاب و بارگزاری نمایید. در انتها روی دکمه «ارسال»، کلیک کنید.

  • قبض آب، برق، گاز یا تلفن (شش ماه بیشتر از تاریخ آنها نگذشته باشد)
  • سند ملکی
  • اجاره نامه
  • مبایعه نامه
  • وکالتنامه

مراحل احراز هویت در آلپاری، مرحله سوم – گام دوم، آپلود مدرک اقامت

احراز هویت آلپاری با گوشی

مراحل احراز هویت آلپاری با گوشی نیز، مانند دسکتاپ هست. شما پس از ورود به حساب کاربری، در منوی حساب من (در سمت راست و بالای صفحه نمایش)، کلیک کنید. سپس مراحل اخراز هویت را مانند گام های بالا، انجام دهید.

احراز هویت آلپاری با گوشی

چرا احراز هویت آلپاری، لازم است؟

شاید این سوال، برای خیلی از کاربران پیش بیاید که دلیل احراز هویت در آلپاری چیست؟

مهمترین دلیل آن، به رگوله بروکر آلپاری برمی گردد. این کارگزاری، جهت انجام فعالیت قانونی، نیاز به تایید مشخصات کاربران خود، دارد. این احراز هویت، برای جلوگیری از ساخت حساب های تقلبی با مدارک و مشخصات جعلی شکل می گیرد تا از مواردی مانند پولشویی یا سوء استفاده از هویت دیگران را جلوگیری نماید.

بکی دیگر از دلایل آن، دانستن مشخصات تریدرها توسط بروکر هست. در تمامی فعالیت های مالی، برای بالابردن امنیت و امکان پیگیری در زمان بروز مشکل، هویت هر شخص می بایست تایید شود.

این احراز هویت، برای کاربران نیز، مزایایی دارد. اگر در زمانی، مشکلی برای هر کاربر پیش بیاید، به عنوان مثال کلیه اطلاعات حساب خود را فراموش کند، می تواند با استفاده از مدرک شناسایی، از بروکر جهت بازیابی اطلاعات حسابش، در خواست نماید.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری به صورت گام به گام

احراز هویت در بروکر الپاری بسیار ساده بوده و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام می باشد. برای این کار کاربران مراحل زیر را باید به صورت قدم به قدم پیش ببرند.

در ابتدا اگر کاربر باید در وب سایت بروکر ثبت نام خود را تکمیل کند که در مقاله جامع بررسی مراحل آن آموزش داده شده است.

بعد از تکمیل ثبت نام کاربر باید از طریق نام کاربری و پسورد خود وارد کابین شخصی خود شود و مطابق تصویر از طریق منوی حساب من بر روی بخش ارسال مدارک کلیک کند.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

در این صفحه کاربر در ابتدا اطلاعات شخصی خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز به ویرایش آنها را اصلاح نماید. در انتهای این بخش، قسمت مربوط به ارسال مدارک قرار داده شده که کاربران ساکن در ایران باید بر روی بخش گذرنامه یا کارت ملی کلیک کنند.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

در این بخش کاربر می تواند یکی از مدارک هویتی خود مانند پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه و یا شناسنامه خود را اپلود نماید.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

کاربر در هر قسمت با انتخاب نوع مدرک باید با کلیک بر روی گزینه انتخاب برای ارسال فایل، فایل مربوطه را آپلود کرده و سپس با انتخاب گزینه بعدی مدارک مربوطه را از همین طریق در سایت بروکر بارگذاری نماید.

آموزش احراز هویت در بروکر الپاری

همانطور که در تصویر مشخص است، راه دیگر ارسال مدارک، فرستادن اسکن یا عکس مدارک کاربر از طریق ایمیل اعلام شده توسط بروکر به همراه شماره کابین شخصی کاربر می باشد که این شماره باید در موضوع ایمیل حتما عنوان شود.

 نحوه ارسال و شرایط ارسال مدارک احراز هویت الپاری

کاربران باید دقت داشته باشند که طبق گفته بروکر در صورتی که عکس و اسکن های مدارک ارسالی کاربر ناخوانا باشد، این مدارک توسط بروکر بررسی نشده و باطبع آن تایید نیز نخواهد شد.

دیگر مورد مهم در زمان ارسال فایل کاربر باید در نظر داشته باشد که حجم فایل ارسالی نباید بیش از 5 مگا بایت باشد و تنها فرمت های عکس مورد قبول در بروکر تنها شامل پسوندهای زیر می باشد.

  • پسوند jpg
  • پسوند png
  • پسوند doc
  • پسوند docx
  • پسوند pdf
  • پسوند gif
  • پسوند tiff

توصیه کارشناسان اف ایکس ماکسی درباره احراز هویت آلپاری

احراز هویت در بروکر alpari بسیار ساده و سریع انجام می شود. با اینکه شما می توانید بدون احراز هویت، اقدام به شارژ حساب آلپاری و انجام ترید در این بروکر نمایید، توصیه می کنیم درابتدا مراحل تایید حساب خود را، تکمیل کنید.زیرا در زمان برداشت، نیاز به احراز هویت دارید و اگر در مراخل تایید حساب به مشکلی برخورد کنید، نمی توانید موجودی حساب خود را برداشت نمایید.

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا