مزایای فلش مموری تبلیغاتی

قطعاً تا به حال نام فلش مموری تبلیغاتی تک گیفت را شنیده‌اید و می دانید که خرید فلش مموری تبلیغاتی این روزها به دلیل گسترش استفاده از اینترنت و شبکه‌های مجازی اهمیت بسیاری در میان جوانان و افراد شاغل و حتی زنان خانه دار پیدا کرده است. به همین دلیل ما چندین مقاله را برای بررسی دقیق این کالای تبلیغاتی پر طرفدار اختصاص داده‌ایم و شما می‌توانید پس از مططالعهٔ این مقالات نسبت به خرید و سفارش این کالای مفید تبلیغاتی اقدام کنید.

در این مقالات شما همهٔ آنچه را که نیاز است در رابطه با فلش مموری تبلیغاتی خواهید آموخت که عبارتند از: انواع جنس بدنه فلش مموری، حافظه داخلی فلش مموری، اهمیت فلش مموری به عنوان یک کالای تبلیغاتی و چاپ به روی فلش مموری ها. پس برای کسب اطلاعات فوق در این سری از مقالات کالاهای تبلیغاتی با ما همراه شوید.

تبلیغات | تبلیغاتی | فلش

انواع جنس بدنه فلش مموری

در رابطه با بهترین جنس موجود برای بدنه فلش مموری تبلیغاتی سخنان بسیاری وجود دارد و هر فردی در این زمینه عقیده متفاوتی دارد. شما می‌توانید در بازار فلش مموری های تبلیغاتی فلش مموری با بدنه استیل را ببینید. این گونه از فلش مموری ها از آلیاژ های مختلفی ساخته می‌شوند و بسته به نوع آلیاژ ها وزن‌های متفاوتی دارند.

برخی معتقدند که برای آنکه فلش مموری تبلیغاتی را در مقابل ضربه استحکام بخشیم و کیفیت بهتری به آن ببخشیم باید از آلیاژهای سنگین‌تر استفاده کنیم. اما چنین چیزی حقیقت ندارد و امروزه با پیشرفت فناوری نانو و پلیمر شما می‌توانید سبک‌ترین و مستحکم‌ترین فلش مموری های تبلیغاتی را در اختیار داشته باشید.

فلش مموری چرمی یکی از لوکس‌ترین کالاهای تبلیغاتی به شمار می‌رود و اگر قصد دارید مخاطبان خود را با دادن هدیه‌ای ساده در قالبی متفاوت شگفت زده کنید ما پیشنهاد می‌کنیم که از فلش مموری تبلیغاتی چرمی غافل نشوید. چرم‌های گیاهی نیز بهترین انتخاب در میان دو نوع مصنوعی و گیاهی هستند چرا که به طبیعت و حیوانات آسیبی نخواهد رساند و با ذکر اینکه فلش مموری های چرمی شما گیاهی هستند می‌توانید نظر مثبت افراد زیادی را برای کسب و کار خود جلب کنید.

ظرفیت حافظه‌ فلش مموری ها چند گیگابایت است

فلش مموری برای افراد اهمیت زیادی دارد چرا که به کمک آن می‌توانند اسناد و مدارک خود را همواره به همراه داشته باشند. اما از نظر شما عاملی که می‌تواند یک فلش مموری تبلیغاتی را از سایر آن ها تمایز دهد چیست؟ بله ظرفیت فلش مموری. حافظه‌ای را که شما در اختیار مخاطبان خود می‌گذارید تا به کمک آن فایل‌ها و مدارک شخصی و کاری خود را جا به جا کنند از اهمیت بسیاری برخوردار است. هر چه فضایی که در اختیار افراد قرار می‌دهید بیشتر باشد آن ها راضی‌تر خواهند بود. ظرفیت‌هایی که اکنون برای فلش مموری تبلیغاتی در بازار وجود دارد عبارتند از:

2 گیگ، 6 گیگ، 8،12،24 و 32 که همهٔ آن ها در اکسون گیفت موجودند و شما می‌توانید طرح‌های مورد نظر خود را به روی آن‌ها اجرا کنید. لطفاً توجه داشته باشید که حجم حافظه داخلی شما هیچ تاثیری به روی اندازه فلش مموری تبلیغاتی ندارد و شما می‌توانید فارغ از اندازه و طرح فلش مموری حجم آن را انتخاب کنید. فلش مموری ها از اهمیت بسیاری برخوردارند و مخاطبان شما از آن ها برای جا به جایی اسناد و مدارک مهم، گوش دادن به موسیقی و ثبت خاطرات خود استفاده خواهند کرد.

سامسونگ و سن دیسک بهترین برندهای چیپست فلش مموری های تبلیغاتی

در بازار تبلیغات کالاهای فیک و نامعتبر بسیار زیاد اند و قطعاً تشخیص آن که کدام یک از این کالاها کیفیت بهتری دارند برای شما دشوار خواهد بود. در اکسون گیفت دیگر شما با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود چرا که برای ما مهم‌ترین مسئله رضایت مشتریان است و ما هیچ گاه با انتخاب کالاهای فیک و بی کیفیت به اعتبار و آبروی خود و مشتریانمان آسیبی وارد نخواهیم کرد.

برای آنکه این مدعا را اثبات کنیم در زمینه فلش مموری تبلیغاتی از جدیدترین دانش روز بهره برده‌ایم و اقدام به تهیه و تولید فلش مموری هایی کرده‌ایم که در بازار جهانی حرف اول را در زمینه تبلیغات می‌زنند. همچنین شما می‌توانید در میان نمونه‌های بسیاری از محبوب‌ترین فلش مموری ها که در بازار وجود دارند را از اکسون گیفت تهیه و خریداری کنید و تبلیغات خود را به روی آنها انجام دهید.

سایت logotech.com یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های فلش مموری های برند سان دیسک و سامسونگ می باشد و شما می‌توانید نمونه‌های فلش مموری اصل این دو برند را از ما بخواهید. پس از آن که موفق شدید میان نمونه های بی شمار فلش مموری تبلیغاتی در اکسون گیفت یکی را انتخاب کنید به مبحث با اهمیت چاپ به روی این فلش مموری های تبلیغاتی و دوست داشتنی می‌رسیم.

چاپ به روی فلش مموری های تبلیغاتی به چه روش هایی است

در رابطه با چاپ به روی فلش مموری حرف‌های بسیاری هست که می‌توان زد اما مهم‌ترین آنها این است که شما باید گونه ای از جوهرها را برای چاپ به روی فلش مموری تبلیغاتی خود را انتخاب کنید که در مقابل خط و خش مقاوم باشد و به هیچ عنوان از روی فلش مموری تبلیغاتی پاک نشود. اگر از پوشش چرمی به عنوان جنس بدنه برای فلش مموری های تبلیغاتی استفاده کنید قادر خواهید بود که از چاپ داغ استفاده کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ به روی چرم می‌توانید به سایر مقالات ما مراجعه کنید. تنها اشاره می‌کنیم چاپ داغ به روی چرم انقدر با کیفیت است که هیچگاه از بین نخواهد رفت مگر آنکه فلش مموری را دور بیندازید.

انواع دیگری از چاپ‌ها نیز وجود دارند به عنوان مثال می‌توان از حک با کمک لیزر نام برد. این نوع چاپ نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید هر عبارتی را که مد نظر دارید با بهترین کیفیت به روی این فلش مموری ها چاپ کنید. بهترین عباراتی که می‌توانید به روی فلش مموری تبلیغاتی خود چاپ کنید آدرس و اطلاعات تماس شرکت و یا کسب و کارتان است چرا که در موقعی که مشتریان به دنبال راهی برای برقراری تماس با شما باشند به یاد فلش مموری خواهند افتاد. لوگوی شرکت و یا شعار کسب و کارتان نیز یکی از بهترین موارد ممکن برای چاپ می‌باشد. می‌توانید نمونه‌های موجود در اکسون گیفت را در زمینه فلش مموری تبلیغاتی ببینید و سپس نسبت به تهیه و سفارشان تصمیم بگیرید.

دلیل استفاده از فلش تبلیغاتی

  • استفاده از فلش مموری تبلیغاتی در واقع یک راه بسیار موثر برای ارسال پیام تبلیغاتی است. چندین دلیل برای استفاده از این وسیله وجود دارد:
    کاربرد گسترده: فلش مموری یک وسیله چندمنظوره است که در بسیاری از زمینه‌ها استفاده می شود. افراد در سطوح مختلف از آن استفاده می کنند؛ کودکان برای دیدن انیمیشن، دانشجویان برای ذخیره کردن اطلاعات و مطالب درسی، رانندگان برای گوش کردن به موسیقی و بسیاری از افراد دیگر برای نگهداری و انتقال اطلاعات.
  • تبلیغات مستقل از زمان و مکان: یک فلش مموری تبلیغاتی بر روی آن پیام تبلیغاتی شما ذخیره می شود و می توانید آن را در هر زمان و در هر مکان به مخاطبان خود ارائه دهید. این به معنای تبلیغات دائمی و مستقل است.
  • کاربرد عملی و کارا: فلش تبلیغاتی یک وسیله قابل حمل و کوچک است که در جیب یا کیف قابل حمل است. این به مخاطبین امکان می دهد فلش را همیشه همراه خود داشته باشند و پیام شما را بارها و بارها مشاهده کنند.
  • ارزشگذاری برای مخاطب: فلش مموری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و مفید شناخته شده است. با ارائه یک فلش مموری با ظاهری جذاب و یا با ظرفیت ذخیره‌سازی بالا، شما به مخاطبان خود ارزش افزوده می‌دهید و احتمالاً آن را برای مدت طولانی استفاده خواهند کرد. این باعث ایجاد یک ارتباط مستقیم و مداوم با مخاطب می‌شود.

با توجه به این دلایل، استفاده از فلش تبلیغاتی به عنوان یک راه موثر برای انتقال پیام تبلیغاتی و ایجاد ارتباط با مخاطبان توصیه می‌شود. با انتخاب یک فلش مموری با کیفیت و طراحی مناسب، می‌توانید تاثیر بیشتری در تبلیغات خود داشته باشید و نتیجه‌ای موثر را به دست آورید.

ماندگاری در ذهن ها با انتخاب فلش تبلیغاتی

به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برندسازی و ارتباط مداوم با مخاطبان، فلش تبلیغاتی را میتوان نام برد. با چاپ لوگو و نام برند بر روی این فلش‌ها، می‌توانید برند خود را به صورت مستمر در ذهن مخاطبان نگه داشته و با ارائه محتوا، اشتراکگذاری اطلاعات مفید، رابطه عمیق‌تری را با مشتریان، شرکا و کارمندان برقرار کنید.

فلش تبلیغاتی، یک راه ساده و موثر برای بهبود دیده شدن و شناخت بیشتر برند شماست، همچنین نقش مهمی در ایجاد ارتباط مستقیم و مداوم با مخاطبان و تقویت هویت برند شما ایفا می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا