کرم یا سرم ضد جوش

پوست انسان به عنوان گسترده‌ترین و یکی از مهمترین اندام‌های بدن شناخته شده و در عین حال از حساسیت بالایی برخوردار است و در اثر عوامل مختلف دچار عوارض گوناگون خواهد شد. یکی از عارضه‌های ناخوشایند، بروز جوش و آکنه بر روی پوست می‌باشد که علل مختلفی چون: تجمع باکتری‌ها، چربی، سلول های مرده و آلودگی‌ها در منافذ پوست، استرس، مشکلات هورمونی و… دارد.

اما خوشبختانه امروزه با تولید محصولات موثر و خلاقانه در زمینه‌ی درمان جوش و آکنه مانند بهترین کرم، محلول و سرم ضدجوش و ضد آکنه با قدرت و تاثیرگذاری فوق‌العاده جای هیچگونه نگرانی نیست. ما نیز در تیم تاچ هلث با تدوین لیستی جامع و قابل اطمینان از پرفروش‌ترین محصولات نامبرده، شما را در درمان و رفع سریع انواع جوش و آکنه یاری می‌رسانیم.

کرم ضد جوش بایو آکوا مدل pure skin حجم 30 میلی لیتر

کرم ضد جوش بایو آکوا مدل pure skin محصولی بسیار ملایم و سبک و با فرمولاسیونی کاملا گیاهی و منحصربفرد بوده که در کوتاهترین زمان سبب دستیابی به پوستی عاری از جوش و آکنه و شفاف خواهد شد. این محصول بر پایه‌ی عصاره‌های گیاهی موثر در رفع جوش و پیشگیری از آن تهیه شده و بدون باقی گذاشتن عوارض ناخوشایند به شما در درمان جوش کمک خواهد کرد. همچنین در رفع لک و جای جوش نیز موثر بوده و پس از استفاده پوستی صاف و یکدست را به ارمغان خواهد آورد.

ترکیبات گیاهی و سبک این کرم سبب شده که بدون ایجاد هیچگونه حساسیت و التهاب، برای پوست‌های حساس و ملتهب و جوشدار نیز مناسب بوده و از بروز لک پوستی نیز پیشگیری خواهد کرد. بافت خاص و مخملی این فرآورده با قابلیت جذب سریع و آسان، موجب رسیدن به پوستی با کشسانی بالا و روشن و درخشان خواهد شد. این ویژگی سبب شده تا بدون ذره‌ای ایجاد چسبندگی و حس نامطلوب اثرات ویژه‌ی خود را روی پوست اعمال و مناسب استفاده‌ی انواع پوست باشد.

Acne cream or serum

سرم ضد جوش کوین مدل Anti Acne حجم 30 میلی لیتر

سرم ضد جوش کوین مدل Anti Acne محصولی بسیار سبک و زودجذب است که تاثیر فوق‌العاده ای در رفع انواع جوش و آکنه داشته و در پیشگیری از بروز آن‌ها نیز موثر است. این محصول با بهره‌گیری از مواد موثری چون پروبیوتیک، سالیسیلیک اسید، آزلئیک اسید، رتینول پالمینات، بوتیل رزورسینول، نیاسینامید، TCC و… علاوه بر رفع جوش به جوانسازی و احیاء پوست نیز کمک می‌نماید. همچنین با اثر ضد لک خود، هر گونه جای جوش و لکه‌های پوستی را از بین خواهد برد.

این محصول با عملکرد چندگانه‌ی خود و با از بین بردن آلودگی‌ها و سلول‌های مرده‌ی پوست، آنه و جوش عفونی و سرسیاه را بر طرف خواهد کرد. همچنین ترکیبات این سرم بگونه‌ای است که از قرمزی و التهاب ناشی از جوش کاسته و پوستی شفاف و یکدست را به شما هدیه می‌کند. به علاوه سبب افزایش قوام پوست و کوچک شدن منافذ آن شده که این عملکرد سبب پیشگیری از بروز مجدد جوش و التهاب و رفع تیرگی پوست خواهد شد.

پن مایع ضد جوش دئودراگ مدل Benzoyl Proxide 0605 حجم ۱۵۰

پن مایع ضد جوش دئودراگ مدل Benzoyl Proxide حاوی بنزیل پروکساید و اسید سالیسیلیک محصولی بسیار موثر و مناسب جهت کنترل و درمان انواع جوش و آکنه بوده و علاوه بر این سبب التیام بخشی به التهابات پوستی و نرم و مرطوب شدن پوست خواهد شد. در ترکیبات این پن از عصاره گیاهانی چون مورد، بابونه و رزماری نیز استفاده شده که هر یک از این مواد با دارا بودن خواص ضدجوش، آنتی اکسیدان و التیام بخش به پوست طراوت و تازگی می‌بخشد.

رزماری نیز نقش بسزایی در پاکسازی و سم‌زدایی پوست‌های چرب و مستعد آکنه را داشته و از بروز جوش پیشگیری می‌کند و منافذ را کوچک خواهد کرد. بنزوئیل پراکسید نیز که عنصر اصلی این محصول است در درمان موضعی آکنه ولگاریس خفیف تا متوسط و عفونت‌ های قارچی پوست به ویژه تینه‌ آپدیس بسیار موثر است. این فرآورده می‌تواند در روند درمانی آکنه‌های شدید به عنوان درمان کمکی همراه با آنتی‌ بیوتیک‌ های خوراکی و موضعی، فرآورده‌‌های اسید رتینوئیک و فرآورده‌‌های حاوی گوگرد اسیدسالیسیلیک استفاده گردد. این محصول مناسب مصرف در نواحی صورت و بدن می‌باشد.

سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین یک محصول مراقبت از پوست است که برای آبرسانی و صاف کردن پوست طراحی شده است. این محصول حاوی هیالورونیک اسید است که یک ماده طبیعی است که به جذب و حفظ رطوبت در پوست کمک می کند. این سرم همچنین حاوی سایر مواد مغذی مانند ویتامین C و E است که به محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی کمک می کند.

سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین برای استفاده روی صورت طراحی شده است. برای استفاده، صبح و عصر مقدار کمی از سرم را روی پوست تمیز بمالید.برخی از بررسی های سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین مثبت بوده است. کاربران گزارش می دهند که این سرم پوست آنها را آبرسانی و صاف می کند و ظاهری درخشان به آن می دهد. با این حال، برخی از کاربران نیز گزارش کرده اند که این سرم باعث تحریک پوست آنها می شود.

در اینجا چند نکته برای استفاده از سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین آورده شده است:

  • اگر پوست حساسی دارید، ابتدا سرم را روی قسمت کوچکی از پوست خود آزمایش کنید.
  • از مرطوب کننده استفاده کنید. زیرا اسید هیالورونیک می تواند پوست را خشک کند.
  • از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر در طول روز استفاده کنید. زیرا اسید هیالورونیک می تواند پوست شما را نسبت به خورشید حساس تر کند.

اسپری ضد جوش آردن سبوما مدل SALICYL2 حجم 250 میلی لیتر

اسپری ضد جوش آردن سبوما مدل SALICYL یکی از بهترین محصولات ضدجوش و آکنه پوست می‌باشد که با فرمولاسیونی خلاقانه حاوی اسید سالیسیلیک ۲%، اسید گلیکولیک، پیروکتون اولامین، نیاسینامید، عصاره لیکوریس، عصاره چای سبز، عصاره بورداک، عصاره بابونه، عصاره spiraea ulmaria، بوتیلن گلیکول، گلیسرین، پلی سوربات-۲۰، آلانتوئن، پانتنول، دی سدیم ا د ت آ، سدیم بنزوآت، توکوفریل استات، هیدروکسی اتیل سلولز، ایمیدازولیدینیل اوره، پتاسیم سوربات به خوبی سبب درمان انواع جوش و آکنه سطح پوست بدن خواهد شد.

پیروکتون اولامین و عصاره جای سبز بوده و موجب تنظیم ترشح چربی و رفع سبوم اضافی پوست می‌شود. وجود مواد موثری چون سالیسیلیک اسید و گلایکولیک اسید سبب لایه برداری قوی و از بین بردن لایه‌ی شاخی و مرده پوست شده و در نتیجه موجب افزایش شفافیت و صاف و یکدست شدن پوست می‌شود. همچنین به رفع تیرگی و لکه‌های ناشی از جای جوش‌ها می‌پردازد. این محصول با شکل اسپری تولید شده و کاربری بسیار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید از آن در نواحی بازو، پشت، شانه، قفسه سینه و گردن استفاده نمایید.

ترکیبات گیاهی و مغذی آن نیز از بروز خشکی، خارش، التهاب، حساسیت و چسبندگی پیشگیری خواهد کرد. به علاوه موجب افزایش رطوبت و نرم و جوان شدن پوست خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های منحصربفرد این محصول می‌توان به باز و پاکسازی کردن منافذ بسته پوست و کاهش کومدون‌های سرسیاه و سرسفید، تنظیم ترشح چربی و مهار رشد باکتری‌ها و پیشگیری از بروز مجدد جوش اشاره کرد.

ما در این مقاله تلاش کردیم با توضیح دادن درباره روش استفاده از سرم صورت و مقدار قابل مصرف آن در طی شبانه روز به به شما پوستی شاداب هدیه دهیم. همچنین با آوردن دقیق‌ترین مراحل روتین پوستی قصد داشتیم توجه شما را به این موضوع بالا ببریم تا با انجام آن پوستی سالم‌تر داشته باشید. به نظر شما سرم‌هایی که دارای قطره چکان بهتر هستند، یا بدون آن؟ نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

.1    مزیت سرم‌های حاوی قطره چکان چیست؟
⦁    وجود قطره چکان بر روی برخی از سرم‌های مراقبت از پوستی استفاده از سرم سیر سیاه دکتر بیز شما را فرآیندی آسان و بدون آشفتگی می کند و در عین حال سرم صورت را عاری از باکتری نگه می دارد. قطره چکان همچنین به شما کمک می کند تا میزان استفاده از محصول را کنترل کنید و از هدر رفتن آن جلوگیری نمایید.

  1.  چه مدت طول می‌کشد که سرم سیر سیاه دکتر بیز جذب پوست شود؟
    ⦁  پس از اینکه سرم خود را به طور کامل با نوک انگشت یا کف دست مالیدید، 5 دقیقه صبر کنید تا محصول کاملا جذب شود. سرم‌های صورت با فرمول خوب فوق العاده سریع جذب می شوند و به طور کامل در صورت و گردن ناپدید می شوند.
دکمه بازگشت به بالا