اجتماعمجله کسب و کار

معرفی بهترین استخرهای روباز و سرپوشیده در تهران

استخرها همیشه یکی از بهترین مکان ها برای استراحت در جهان بوده اند. مردم از زمان های قدیم حتی زمانی که مکان خاصی به نام استخر وجود نداشت در رودخانه ها و برکه ها آب تنی می کردند و به این ترتیب لحظات جالبی را برای خود رقم می زدند. امروزه در شهرها و مراکز منطقه ای می توان انواع مختلف استخرهای روباز و سرپوشیده را مشاهده کرد که هر کدام دارای قابلیت ها و سطوح کیفی متفاوتی هستند برای راه اندازی استخر وسایل و تجهیزات خاصی لازم است تا به بهترین نحو استخر آماده استفاده برای عموم باشد؛ دیگ بخار استخر یکی از تجهیزاتی است که برای متعادل سازی دمای آب استخر کاربرد دارد. این مقاله برای معرفی انواع استخر روباز و سرپوشیده در تهران نوشته شده است تا آخر همراه ما باشید تا با این استخرها آشنا شوید.

دیگ آبگرم استخر | دیگ برقی استخر | قیمت دیگ بخار استخر

معرفی استخرهای سرباز تهران

استخرهای روباز در پایتخت ایران به قدری زیاد است که نمی‌توان همه آنها را در یک مقاله کوتاه به همراه اطلاعات تماس، آدرس، جلسات، امکانات و … معرفی کرد، اما سعی شده است مهم‌ترین آنها را فهرست کنیم. و بهترین استخرهای روباز تهران را به شما معرفی کند. استخرهایی مانند استخر چهار فصل باشگاه انقلاب، استخر روباز ارم از محبوب ترین استخرهایی هستند که به دلیل امکانات رفاهی فراوان و محیط مدرن و جادار بسیار محبوب هستند.

دیگ آبگرم استخر | دیگ برقی استخر | قیمت دیگ بخار استخر

استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب

این استخر یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است. دسترسی به استخر در تمام فصول سال، فضای بی نظیر، کیفیت بالای آب استخر و خدمات عالی استخر روباز چهار فصل باشگاه انقلاب، این مجموعه را به یکی از بهترین و مجهزترین ها تبدیل کرده است. استخرهای شنا در ایران سیستم نظافت استخرهای چهارفصل باشگاه «انقلاب» مجهز به گاز کلر و ازن است و تست کیفی هر فصل در چند مرحله توسط تیم مربوطه انجام می شود.

از دیگر مزایای این استخر این است که به غیر از شنا می توانید از سایر امکانات مجموعه ورزشی انقلاب مانند پیست بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، مراکز ماساژ و … نیز استفاده کنید.

قیمت بلیط استخر روباز باشگاه انقلاب در روزهای پایانی هفته گرانتر بوده و دسترسی به مجموعه تنها با خرید بلیط از قبل امکان پذیر است.

آدرس: تهران، منطقه 3

تلفن: 02126216356

استخر روباز ارم

استخر روباز ارم یا استخر بانوان ارم با مساحتی بیش از 4000 متر مربع هر ساله پذیرای هزاران ایرانی به ویژه بانوان است. این استخر یکی از بهترین مکان های مجاز در کشور برای آفتاب گرفتن بانوان است. همچنین این استخر یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است.

این مجموعه علاوه بر تجهیزات اصلی شامل امکانات مختلفی مانند ماساژ درمانی، آب درمانی، حمام سنتی، سرسره های مفرح و استخر کودکان می باشد. یک قانون شخصی که در این مجموعه وجود دارد و قبل از خرید بلیط باید بدانید این است که نمی توان غذا وارد مجموعه کرد و فقط از رستوران های مناسب می توان غذا تهیه کرد.

آدرس: تهران، بزرگراه شیخ فضل الله، بعد از پل ستاری، نزدیک خروجی بزرگراه باکری، پارک ارم

تلفن: 02144113078

دیگ آبگرم استخر | دیگ برقی استخر | قیمت دیگ بخار استخر

استخر روباز بعث

این استخر یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است که مخصوص آقایان طراحی شده است و به دلیل قیمت ارزانتر می تواند انتخاب خوبی برای افراد کم درآمد باشد. جلسات این استخر 120 دقیقه است و اجاره استخر خصوصی نیز در دسترس است. استخر بساط بر اساس گزینه های موجود قیمت قابل قبولی را برای خرید بلیط تعیین کرده است. می توانید لحظات مفرحی را با دوستان صمیمی یا اعضای خانواده خود در این مجموعه بدون صرف هزینه زیاد سپری کنید.

آدرس: تهران، خیابان الهیه، روبروی دادگاه شمیران، خیابان شریعتی، نزدیک پل صدر

تلفن: 0226601270

استخر روباز هودین و هورام

این مجموعه تفریحی یکی از متنوع ترین مجموعه های تهران و حتی کل ایران است. استخر روباز هودین و هورام یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است که به استخر و سونا چهار فصل نیز معروف است. از جمله این امکانات می توان به غار مخصوص آب درمانی، حمام نمک و تی آر ایکس اشاره کرد.

این مجموعه بسیار مدرن و شیک به نظر می رسد. صبح به زنان و عصر به مردان سلام می کند. بلیط هودین و استخر هورام با توجه به ظاهر کلی مجموعه و امکانات موجود بسیار مقرون به صرفه است و این مجموعه را در غرب تهران محبوب کرده است.

آدرس: تهرانسر، بلوار گلها، چهارراه یاس، مجتمع توریستی ورزشی هودین و هورام

تلفن: 02144523001

استخر روباز درخت بلوط

این استخر با نام های دیگری مانند استخر بلوط چهار فصل یا استخر بلوط ولنجک نیز شناخته می شود. در طول سال ها رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورده است. این استخر نیز مخصوص آقایان طراحی شده و خدمات مناسبی را برای آنها ارائه می کند. مهم ترین مشکل این اقامتگاه کمبود پارکینگ یا جای پارک مناسب است. اما به نظر می رسد در صورت وجود پارکینگ ویژه در مجموعه مورد نظر، بسیاری از اقشار جامعه امکان خرید بلیت را ندارند.

آدرس: تهران، خیابان ولنجک، خیابان یامان، بالاتر از چهارراه قدس اردبیلی، به سمت چپ، پارک کشاورزی

تلفن: 02126802285

استخر روباز طلوع آفتاب

اگر شما به عنوان یک بانوی ایرانی به دنبال اقامتگاهی با امکانات روزتر و مدرن تر هستید پیشنهاد ما به شما استخر روباز Sunrise است. این استخر در بین ثروتمندان یکی از بهترین استخرهای روباز تهران محسوب می شود اما قیمت بلیط این مجموعه نسبت به امکانات و فضای موجود مناسب است. استخر روباز سان رایز در چهار فصل فعال است و به دلیل اینکه مختص بانوان است با استخرهای بزرگ و پیشرفته مانند استخر باشگاه انقلاب مقایسه می شود. در این استخر تمامی امکاناتی که در مجموعه های دیگر موجود است را با کیفیت بهتر و البته قیمت بالاتر دریافت می کنید.

آدرس: تهران، اتوبان چمران شمالی، جنب نمایشگاه بین المللی

 تلفن: 02126217470

استخر روباز بهشت مادر

همانطور که از نام این استخر پیداست فقط برای بانوان در نظر گرفته شده است و آقایان شیفت مقابل اجازه استفاده از امکانات مجموعه را ندارند. این استخر یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است که کیفیت متوسطی در تهران دارد و قیمت بلیت آن نصف قیمت بلیط استخرهای گران قیمت تهران است. این مجموعه در هر چهار فصل فعالیت می کند و خدمات اولیه معقولی دارد. حمام آفتاب، استخر کودکان، دستگاه های حمل و نقل داخل مجموعه، ماساژ، ماساژ لاغری، پاکسازی پوست، ویتامینه سازی پوست، حمام ترکی و حمام سنتی از مهمترین امکانات این مجموعه است.

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، بزرگراه حقانی، خیابان کاویانی غربی، بوستون بهشت مادران

تلفن: 02122881115

استخر روباز زمزم

اگر به دنبال حمام در مجموعه ای مجلل و مدرن هستید، استخر روباز زمزم را به شما معرفی می کنیم که یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است. این استخر با مساحت بیش از 600 متر مربع در شرق تهران واقع شده و مخصوص بانوان طراحی شده است. در اطراف این استخر تخت های چوبی باکیفیت تعبیه شده است تا از نور خورشید بهره ببرید. تراس آفتابگیر بسیار بزرگ و جادار با مساحتی بیش از 2000 متر مربع، این مجموعه را به مکانی خاص برای بانوان تبدیل کرده است. امکانات رفاهی این مجموعه عالی است و استخر روباز زمزم یکی از بهترین استخرهای روباز تهران است.

آدرس: تهران، شهرک زمزم، ضلع شرقی دانشگاه آزاد، خروجی حکیمیه، بزرگراه بابایی

تلفن: 02177106195

استخر روباز حس خوب زندگی

البته یکی از مجلل ترین و بهترین استخرهای روباز تهران، استخر هس گود لایف است. شفافیت و کیفیت آب این استخر در نوع خود بی نظیر است و نکته جالب این است که بوی کلر یا مواد نامطبوع دیگر هرگز در این استخر احساس نمی شود و شاخص های فیزیکی و شیمیایی آن به طور مداوم توسط کادر فنی رصد می شود. از مجتمع . یکی دیگر از جنبه های جالب این مجموعه این است که تجربه شنا در باران در نوع خود بی نظیر است.

علاوه بر شنا در این استخر، می توانید از دیگر امکانات مجموعه مانند آب درمانی، سونا، جکوزی، آبشار، حمام سنتی، ماساژ و تناسب اندام نیز بهره مند شوید.

آدرس: تهران، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی

تلفن: 02188507080

استخرهای سرپوشیده تهران

استخر سرپوشیده زیتون میدان فتح

آدرس: میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، ضلع شرقی میدان فتح

تلفن: 66681911 021

استخر زیتون 140 نفر را در خود جای می دهد، استخر سرپوشیده و پارکینگ اختصاصی زیتون با ظرفیت 140 نفر یکی از بهترین استخرهای شنای بانوان و آقایان در مرکز تهران می باشد. استخر بزرگسالان، استخر کودکان به ارتفاع بیش از 90 سانتی متر، استخر آب سرد، سونای خشک، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، اتاق سرد سرد، سالن بدنسازی، حمام سنتی، بوفه، پانسمان مجزا اتاق و کمد شخصی از امکانات این مجموعه است. طول حوض اصلی زیتون 25 متر و عرض 12 متر، استخر دوم 12 متر طول و 6 متر عرض دارد. نوع تصفیه آب در استخر زیتون کلر با نمک است.

استخر دانشگاه شریف

مجموعه ورزش های آبی سرپوشیده دانشگاه صنعتی شریف در سال 1388 افتتاح شد و از سال 1390 از سوی فدراسیون شنا و نجات غریق به عنوان استخر نمونه قهرمانی کشور انتخاب شد. استخر دانشگاه شریف دارای دو ست مجزا برای بانوان و آقایان می باشد. از این رو به استخرهای دوقلو شریف نیز معروف است. ورود کودکان زیر هشت سال به این استخر ممنوع است.

بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی و آب درمانی، آموزش شنا، غواصی، واترپلو و شنای موزون از مبتدی تا پیشرفته، سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر آب سرد، حمام ترکی، تناسب اندام، ماساژ، فست فود، بوفه، پارکینگ رایگان، سرسره بین امکانات استخر دوقلو شریف و موارد دیگر. استخر با آب زلال و محیطی بهداشتی با بازدیدکنندگان زیاد. ابعاد استخر مردانه 50 در 21 متر، عمق آن از 1.6 تا 5.8 متر است. طول استخر بانوان 25 متر، عرض 16 متر و عمق آن 1.3 تا 4.5 متر است. با توجه به عمق زیاد استخرهای شریف، بازدید از افرادی که شنا بلد هستند توصیه می شود.

آدرس: خيابان آزادی، مسير شرق به غرب بعد از دانشگاه صنعتی شريف، بلوار شهيد جواد اكبری، بلوار صالحی، كوچه گلستان

تلفن: ۶۶۰۶۹۶۴۷ ۰۲۱

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا