دانش و سلامت

سوابق “مظنون به تاج” در سیستم های بیمارستانی به عنوان “مشکوک به پنومونی کرونا”

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی پس از انتشار مطالب غیرقابل اعتماد و تحریف صوتی ، مکاتبات معاون وزیر بهداشت راجع به گزارش آنلاین پنومونی (مشکوک به تاج) توضیح داد.

به گزارش مجله ایرانیدر این رابطه ، دکتر. کاسم جان بابایی اظهار داشت: “همانطور که از عنوان نامه مشخص است ، این مکاتبات برای گزارش فوری و آنلاین از موارد مشکوک تاج کرونا بوده است و از آنجا که این موارد در سیستم های بیمارستانی به عنوان” کرونا با پنومونی مشکوک “ثبت شده است. تأکید بر ارسال به موقع داده ها است.

وی همچنین گفت: “در نامه فوق بر مسئولیت سرپرستان بیمارستان مبنی بر ورود دقیق داده ها برای تصمیم گیری براساس داده های واقعی تأکید شده است.”

به گفته وزارت روابط عمومی ، وزارت بهداشت ، وزیر بهداشت تأکید کرد: از آنجا که بیماران مرخص می شوند یا بیماران می میرند و سیستم بیمارستان MCMC فوراً ثبت نمی شود ، بیمار با ثبت نام فوری ، دقت کمتری دارد. تأکید بر آمار است. ” این امر باید از داده های بستری موجود در سیستم خلاصه شود و بر این اساس ، نیاز به مصرف کننده و تجهیزات محافظتی و سایر اقدامات حمایتی برای بیماران در بیمارستان ها فراهم شود و از جمله مرگ و میرهای بستری قطعی یا غیرقانونی باشد. بیماری مشکوک به کرونا قلب ، بر اساس سوابق بیمار و بطور جداگانه از طریق سوابق پزشکی ب. اطلاعات بیمارستان دریافت می شود

جان بابایی ادامه داد: در پاراگراف آخر مکاتبات تأکید می شود که نتایج آزمایشات بیماران باید به کلیه پرونده ها مرتبط باشد تا داده پنومونی مثبت و منفی از دیدگاه تاج قابل تشخیص باشد. “

وی با ابراز تأسف و تعجب از چنین اقدامات غیراخلاقی و غیرحرفه ای که با انتشار انتخابی متن مکاتبات انجام می شود ، افزود: اعلام پیگیری موضوع از طریق مأمورین قضایی و پلیس فتا تا نتیجه و برخورد قاطع با افراد بدون مسئولیت اجتماعی. ما از تلاشهای روزمره کارکنان پزشکی و مسئولان بیمارستان ، که باعث نگرانی عموم می شود ، قدردانی می کنیم.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا