عمومیمجله کسب و کار

آیا واقعا ساعت های جی شاک آسیب ناپذیرند؟!

۸ دلیل برای اینکه چرا ساعت جی شاک بخریم؟

ساعت جی شاک دارای تنوع های مدل بسیاری در رنج های قیمتی مختلف است که فرایند تصمیم گیری برای همه خریداران را سخت میکند. مجموعه ساعت جیشاک کاسیو، گسترده، پیچیده، بسیار زیاد و دائما در حال تغییر است. کاسیو برای افرادی که نیاز به ساعت های غیرقابل تخریب، پرسنل نظامی، ورزشکارانی که برای ورزش خود نیازمند ساعت مچی هستند و یا حتی افرادی که به طور روزمره از ساعت مچی استفاده میکنند، ساعت تولید میکند.

در ابتدا قصد داشتیم تعدادی از افراد مشهور را برای شما فهرست کنیم، وقتی کسی میتواند به راحتی رولکس و یا امگا را روی مچ دست خود تکان دهد، ساعتی انتخاب میکند که همه کاره انتخاب میکند که اکثر افراد دنیا میتوانند بخرند. در اینجا میخواهیم به دلایلی اشاره کنیم که چرا باید حداقل یک جی شاک G-shock در کمد خود داشته باشید.

بررسی ساعت های جی شاک | ساعت جی شاک ۲۰۲۲ | ساعت جی شاک ۲۰۲۳

۱. ساعت جی شاک (G-SHOCK) مانند سنگ مقاوم است!

مطمئنا ساعت های سوئیسی به ظرافتشان شهرت دارند، اما اگر به دنبال ساعت تخریب ناپذیر هستید، جیشاک ساعتی برای شماست و شاید تنها ساعتی در جهان باشد که به شما گارانتی Triple-10 میدهد؛ یعنی ده میله یا صد متر مقاومت در برابر فشار آب، عمر باتری ۱۰ ساله و قابلیت تحمل افتادن از ساختمان ده متری. اگر میخواهید بدانید تا به حال چه آزمایش هایی بر روی ساعت جی شاک برای تست مقاومت آن انجام شده است و چه نتیجه ای داشته است، ویدئوی زیر را از دست ندهید.

۲. همه مدل های ساعت جی شاک (G-SHOCK) ضد آب هستند!

علاوه بر ضد ضربه (شوک) بودن، همه مدل‌های ساعت جی شاک تا عمق ۲۰۰ متر ضد آب هستند!بله! حتی ارزان ترین مدل های جی شاک هم از مقاومت در برابر آب مانند ساعت‌های غواصی حرفه ای برخوردار هستند. ناگفته نماند که توان تحمل فشار آب جی شاک بیش از اندازه کافی است، زیرا شما به عنوان یک غواص تفریحی عمیق تر از ۷۰ متر نخواهید رفت. بسیاری از مربیان غواصی از ساعت جی شاک ارزان قیمت به عنوان پشتیبان غواصی خود استفاده می کنند و از امکانات آن استفاده می‌کنند.

۳. ساعت های جی شاک (G-SHOCK) مقرون به صرفه هستند.

وقتی صحبت از ساعت مچی می‌شود، معمولاً به هر مقداری که پول می‌دهید عملکرد دریافت می کنید! (هر چقد پول بدی آش میخوری!). اگر زمان برای شما سرمایه است، پس قطعا بیشتر از آن چیزی که پرداخت کرده اید دریافت میکنید. مجموعه G این ساعت ها با ویژگی های هیجان انگیزی مانند ارتفاع سنج داخلی، قطب نما، بلوتوث و تایمر جهانی با دقت ۱ تا ۲ ثانیه در ماه ارائه میشود و ماندگاری آن ها به حدی است که جیشاک برای چندین نسل دوام میاورد.

۴. ساعت جی شاک (G-SHOCK) دارای فناوری پیشرفته

وقتی صحبت از ویژگی‌های پیشرفته با مقاومت بالا می‌شود، ساعت جی‌شاک در درجه اول قرار می‌گیرد! مطمئناً، اپل واچ شما ممکن است تمام قابلیت‌های موجود در جهان را داشته باشد، اما با افتادن از ارتفاع نیم متری زنده نخواهد ماند! همچنین وقتی در طبیعت باشید، باتری آن یک روز بیشتر دوام نخواهد داشت.

از طرف دیگر جی شاک برای فضای باز ساخته شده است. این ساعت عالی برای ماجراجویی است که دارای ویژگی‌هایی از جمله: باتری خورشیدی که هیچگاه نیاز به تعویض نخواهد داشت، ساعت اتمی( ساعت به طور خودکار هرروز ساعت ۰۰:۰۰ را از طریق سیگنال رادیویی تنظیم میکند) ، قطب نما، دماسنج، ارتفاع سنج، هشدار لرزش و نور پس زمینه است.

۵. ساعت (G-SHOCK) مورد علاقه افراد مشهور جهان

امینم، فارل ویلیامز، کریس مارتین، جاستین بیبر، ریحانا و بردلی کوپر سال هاست که جیشاک را دوست داشته و میپرستند. البته این افراد هرموقع که بخواهند میتوانند ساعت های لوکس خود را رخ بکشند اما درباره ابراز عشق خود نسبت به این ساعت هم خجالتی نیستند.

۶. یار بقای شما!

چقدر سریع؟ چقدر گرم؟ تا چه اندازه عمیق است؟ اگر میخواهید جواب این سوالاتتان را بدانید، جیشاک این را به شما میگوید. ابزارها و ویژگی هایی که در این ساعت ها ارائه میشوند بسیار زیاد و البته دقیق هستند. تنها با لمس یک دکمه میتوانید اطلاعاتی که موردنیازتان هست را به دست بیاورید؛ خواه در مسیر درست حرکت کنید، موسیقی خود را کنترل کنید، در سرتاسر جهان سفر کنید و مناطق زمانی را تغییر دهید یا حتی از یک کوه بالا بروید. ساعت های جیشاک با ارتفاع سنج میتوانند ارتفاع بین ۷۰۰ متر تا ۱۰۰۰۰ متر را بخوانند ( قله اورست ۸۸۴۸ متر است) .

۷. مناسب ورزش ( همه کاره)

گل و لای و خاک ممکن است در لیست مشکلات شما قرار نگیرند، اما همین سوال را از یک ورزشکار بپرسید تا به شما بگوید که ساعت شما پس از دویدن یا ورزش تنیس و فوتبال چقدر کثیف میشود. کثیفی ناشی از بازی اگر وارد صفحه ساعت بشود، میتواند مشکل ساز بشود. اینجاست که جیشاک ‌ فکری به حال این مشکل کرده است. بدنه لاستیکی برای مقاومت در برابر هرگونه هجوم گرد و غبار، شن یا ذرات آب مهر و موم شده است و ماژول شناور منحصر به فردی را درون خودش جای داده است که مکانیزم کوارتز ساعت آزادانه در درون ساعت شناور میشود. این امر به ساعت اجازه میدهد تا در برابر همه اشکال مقاومت کند.

۸. ساعت جی شاک (G-SHOCK)، یک ساعت مچی بدون نکته منفی

اگر به این موضوع  فکر کنید، میبینید G-Shock واقعاً هیچ نکته منفی برای گفتن ندارد. مطمئناً ممکن است از نگاه به صفحه ساعت که به سختی خوانده می شود یا یک کیس بیش از حد کوچک، فکر کنید که غیر معمول است و یا مشکل است. اما با وجود همه مدل‌های مختلف موجود، شما مطمئن هستید که چیزی را انتخاب می‌کنید که متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد.

ساعت جی شاک فیک

ساعت های اولیه جی شاک تنها به صورت ساده و برای مشاهده وقت و زمان استفاده میشد ولی این ساعت ها به مرور پیشرفت زیادی کرد. امروزه ساعت های این کمپانی دارای قابلیت هایی از جمله فشار سنج، تقویم دیجیتال و قابلیت اتصال به بلوتوث و … نیز می باشد. ساعت های این کمپانی دارای سبک های مختلفی است و برای اهداف های خاصی تولید می شود.

ساعت جی شاک اسپرت یکی از پرفروش ترین ساعت های این کمپانی است که تنوع بسیار بالایی در طرح و مدل دارد. این ساعت ها باکیفیت ترین ساعت های موجود در بازار هستند که به صورت بی نظیری عمل می کنند و ظاهر آن ها بسیار لوکس و سلطنتی می باشد. ساعت های جی شاپ فیک تمامی این قابلیت ها را دارند ولی کارکردی کندتر دارند و پس از مدتی کارکرد قابلیت های خود را از دست می دهند و دیگر قابل استفاده نیستند.

خرید ساعت جی شاک ارزان

حتما توجه داشته باشید که برای کاهش هزینه های خرید جی شاک g shock در دام کلاهبرداران نیافتید و ساعت فیک را به جای ساعت اصل خریداری نکنید. ساعت های جی شاک با توجه به ساختار بسیار استاندارد و قوی و همچنین اصالت بسیار چشم نواز دارای قیمت مناسبی هستند. ساعت خانه ساعت یکی از نمایندگی های رسمی فروش انواع ساعت های جی شاک در ایران است که به دلیل ارسال مستقیم و بدون واسطه این ساعت ها، هزینه ای پایین تر از سایر فروشگاه ها را دارد. شما می توانید قیمت ساعت جی شاک موجود در فروشگاه خانه ساعت را با سایر فروشگاه های مقایسه کرده و از قیمت استثنایی این فروشگاه شگفت زده شوید. جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا