نایلون خیاری چیست و چه کاربردی دارد؟

تولیدکنندگان و فروشندگان از انواع نایلون‌ها در کسب و کار خود استفاده می‌کنند. یکی از انواع این نایلون‌ها، نایلون بسته بندی خیاری است که بسته به نوع محصول، وزن و کاربری آن، در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. نایلون‌های خیاری ابعاد بزرگ و ضخامت بالایی نسبت به نایلون‌های معمولی دارند و به راحتی پاره نمی شوند. در ادامه این مقاله از شرکت کیهان پلاستیک کیهان همراه ما باشید تا به بررسی جامع نایلون خیاری بپردازیم.

نایلون بسته‌بندی خیاری چیست ؟

نایلون خیاری به نایلون‌های بزرگی گفته می‌شود که دارای یک سری از ویژگی‌هایی مانند ضخامت مطلوب، عرض بسیار زیاد و دسته تقویت است. این نایلون جهت بسته بندی میوه، صیفی جات و… در میوه فروشی‌ها و بازارهای میدان تره بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از کیسه نایلون‌ها در اوایل با هدف بسته بندی خیار به منظور تر و تازه نگه داشتن آن تولید شد؛ ولی بعدها به دلیل ویژگی‌های مثبتی که داشت، به یکی از نایلون‌های پرمصرف و پرکاربرد در بازار پلاستیک تبدیل شد. امروزه نایلون بسته بندی خیاری علاوه بر بسته بندی خیار و سایر اقلام تره بار و میوه فروشی‌، کاربردهای دیگری هم پیدا کرده‌اند که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. یکی از مهم‌ترین‌ نکته‌ها در تولید نایلون خیاری مقاومت بالای آن در برابر وزن‌های سنگین است که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد. یکی از مصرفی ترین موارد برای این نوع پلاستیک استفاده به عنوان نایلون یخ است .

کاربرد نایلون خیاری

با وجود اینکه که پلاستیک خیاری بیشتر در میادین تره بار و یا در میوه فروشی ها برای بسته بندی میوه و صیفی جات استفاده می‌شود اما به دلیل دو ویژگی بارزی که دارد برای بسته بندی بسیا ی از محصولات دیگر نیز مناسب است. ویژگی اول اینکه گنجایش زیادی دارد و حجم زیادی از محصولات را در خود جای می‌دهد؛ و دوم اینکه مقاومت بالایی داشته و به راحتی پاره نمی‌شود. همین دو ویژگی باعث می‌شود که بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان برای بسته بندی تولیدات و محصولاتشان از این نوع پلاستیک ها استفاده کنند. برخی از کاربردهای این محصول عبارتند از

بسته بندی صیفی جاتی مانند هویج، کدو، کلم و بادمجان
بسته بندی و حمل و نقل یخ
حمل پوشال، علوفه و غذای دام و طیور
نگهداری کتاب های کهنه و قدیمی در کتاب فروشی ها، اداره ها و منازل
بسته بندی لوازم منزل هنگام اسباب کشی
بسته بندی فرش و قالیچه های شسته شده در قالیشویی ها
بسته بندی قند و شکر و نان خشک

ویژگی‌های نایلون خیاری کیهان پلاستیک

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است تا عده زیادی از نایلون خیاری استفاده کنند و آن را به محصولات دیگر ترجیح دهند، مقاومت بسیار بالای آن است که قابل مقایسه با هیچ محصول دیگری نیست. در تولید نایلون خیاری، تمامی استاندارد های لازم رعایت شده تا محصولی که به دست مصرف کننده میرسد کیفیت بالا با ویژگی‌های قابلیت انعطاف و کشش بالا بدون پاره شدن و درخشندگی و شفافیت بالا را داشته باشد. از ویژگی‌های نایلون خیاری کیهان پلاستیک می‌توان به موارد استفاده از مواد درجه یک پتروشیمی در تولید نایلون، قابلیت تولید در رنگ‌های دلخواه، قابلیت تولید در حجم مورد سفارش مشتری، قابلیت تولید در حجم مورد سفارش مشتری و قابلیت چاپ اختصاصی انواع طرح و لوگو بر روی نایلون های خیاری اشاره کرد.

تولید نایلون خیاری

پلاستیک خیاری در سایزهای مختلفی تولید می شود تا خریداران متناسب با نیاز خود سایز مورد دلخواه را سفارش دهند. ابعادی که به طور معمول برای این محصول در نظر گرفته می شود سایز ۹۰×۴۵ می باشد که در کیسه‌های ۲۵ کیلو‌گرمی جهت ارائه به بازار عرضه می گردد. این نایلون ها از نظر ضخامت شبیه نایلون های گلخانه ای هستند و به راحتی پاره نمی شوند. در استفاده از نایلون های دیگر همیشه درگیر استرس پاره شدن آن هستیم ولی در این نوع محصول چنین نگرانی وجود ندارد و به راحتی می توان گفت که این نایلون ها را فقط با چاقو می توان پاره کرد. لازم به ذکر است که ضخامت و ابعاد این محصول قابل سفارشی سازی بوده و این کارخانه این آمادگی را دارد تا سفارش مشتریان خود را در هر سایز و ضخامتی تولید نماید.این نایلون ها به دو صورت کیلویی و رولی تولید می شوند که کیفیت یکسانی دارند. تنها تفاوت پلاستیک خیاری رولی و کیلویی در نوع استفاده از آن هاست که در نوع رولی برگه ها به وسیله پرفراژ از یکدیگر جدا می شوند اما در نوع کیلویی برگه ها از یکدیگر جدا هستند و نیازی به پرفراژ ندارند.

مرکز فروش نایلون خیاری

مراکز فروش زیادی برای تهیه نایلون خیاری وجود دارد، اما خرید از مراکز اینترنتی، که با چندین سال سابقه فروش توانسته اند رضایت مشتریان را به دست آورند، مزیت بیشتری دارد. از مزیت های خرید از مراکز آنلاین می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد. همچنین با خرید از سایت‌های فروش اینترنتی می‌توانید از مزایای خدمات پس از فروش نیز بهره بگیرید. کیهان پلاستیک با تکیه بر دانش و آگاهی خود توانسته مرغوب ترین نایلون‌های خیاری را تولید و به بازار عرضه کند. جهت سفارش از سایت کیهان پلاستیک، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

نایلون خیاری، نایلون‌های بزرگی هستند که یک سری از ویژگی‌هایی مانند ضخامت مطلوب، عرض بسیار زیاد و دسته تقویت را دارند. همانطور که اشاره شد،  تولیدکنندگان در کسب و کارهای خود از انواع نایلون‌های خیاری استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد معرفی کامل نایلون خیاری را داشتیم تا شما عزیزان خریدی باکیفیت را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا