اقتصادی

پروازها به فرودگاه دبی، به‌دلیل سیل متوقف شد

به‌دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه، پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی (ره) متوقف شد.

به گزارش مجله ایرانی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با توجه به مشکلات پیش‌آمده به‌دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره‌برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی تلکسی از سویACC فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام خمینی (ره) متوقف شده است.

در این تلکس فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی، بغداد و اربیل علاوه بر فرودگاه امام (ره) ذکر شده است. طبق آخرین تماس مرکز کنترل، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دوبی را دارند.

بدیهی است به محض دریافت تلکس رفع مشکل اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مسافران امارات (دبی) قبل از عزیمت به فرودگاه برای دریافت اطلاعات در مورد پروازها می‌توانند از طریق مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت  کسب اطلاع کنند.

مسافران همچنین جهت اطلاع از وضعیت پروازهای دبی امارات میًتوانند از سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن‌های اطلاعات پرواز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه‌روز  به شماره‌های  0215100118 , 0215100111, 096330  کسب اطلاعات کنند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا