اقتصادی

درد دل کارفرمایان هم شنیده شود

مجله ایرانی/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری مدیران دلسوز در همه بخش‌ها گفت: مدیرانی که دلسوز بازنشستگان و اهل عمل جهادی هستند باید به‌کارگیری شوند و درد دل کارفرمایان هم شنیده شود.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز ۱۲ تیر در دیدار با مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان گیلان، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را بزرگترین وزارتخانه از جهت داشتن شعب گوناگون و سازمان‌های تابعه دانست و اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی یکی از همین نهادهاست که در حال فعالیت می باشد.

وی با اشاره به تاثیرات منفی سوء مدیریت برای کارخانجاتی مانند چوکا گفت: متاسفانه کارخانه چوکا که روزی جزو اولین‌ها در کشور و دارای قدمت بسیار بود، به دلیل سیاسی‌کاری و سوء مدیریت‌ها آسیب دیده است اما هنوز جای ترمیم و بازسازی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان به برخی اجتماعات کارگری، بازنشستگان و مطالبات آنها اشاره و بیان کرد: جمعیت زیادی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و لذا هرکسی در هر جای این سازمان زحمت می‌کشد بداند که نفعش به همه توده‌ها می‌رسد زیرا یک نظامی، کارگر و کارمند بازنشسته که سال‌های سال زحمت کشیده انتظار دارد بعد از بازنشستگی آثار تلاش‌های خود را ببیند؛ در سال‌های اخیر نیز تلاش‌های خوبی برای رفع بعضی موانع و ایجاد زمینه پیشرفت در این حوزه انجام شده، اما هنوز ناکافی است.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری مدیران دلسوز در همه بخش‌ها خاطرنشان کرد: مدیرانی که دلسوز بازنشستگان و اهل عمل جهادی هستند، به‌کارگیری شوند  زیرا مدیر تا دلسوز نباشد نمی‌تواند کاری انجام دهد و جهادی عمل کردن نیز یعنی زود نرنجد، زیرا با جامعه‌ای در ارتباط است که یک عمر کار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پاکدستی در سازمان اضافه کرد: مسئله بعدی پایبندی به ارزش‌های نظام است زیرا در دنیا و مدیریت‌های امروز، ایمان به خدا و نیروی ارزشی بسیار اهمیت دارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه درد دل کارفرمایان که حلقه ارتباط هستند باید شنیده شود، افزود: در زمینه توجه به کسانی که دارای معوقات بانکی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ هستند، باید محتاطانه عمل شود زیرا در میان آنها ممکن است افرادی قدرتمند و توانمندی باشند که قوانین را رعایت نمی‌کنند، بنابراین همه چیز باید رصد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بعضا به فکر بهره‌وری هستند؛ نه بهره‌دهی متذکر شد: تولیدکننده علاوه بر بهره‌وری باید به فکر بهره‌دهی هم باشد.

امام جمعه رشت خطاب به کارکنان و مدیران سازمان تامین اجتماعی گفت: به قشر کارگر خیلی توجه کنید زیرا بیشترین سختی‌ها بر دوش آنان است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا