اقتصادی

آغاز واریز وجه برای هایما S۷ با اولویت پاییز ۱۴۰۲

برای متقاضیان عادی محصول هایما S۷ گروه صنعتی ایران‌خودرو که در طرح فروش فوق‌العاده در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها، اسامی آن‌ها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برایشان پیامک ارسال شده است، امکان واریز وجه خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل ٩٠ روزه فراهم شده است.

به گزارش مجله ایرانی، در هجدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ عادی که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی هایما S۷ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، این امکان فراهم شده که برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

قیمت خودروها قطعی و موعد تحویل خودروها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

آغاز واریز وجه برای هایما S۷ با اولویت پاییز ۱۴۰۲

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا