عمومیمجله کسب و کار

چرا زمینه اینستاگرام سیاه شده؟

مشکل سیاه شدن تم اینستاگرام چیست؟

مشکل سیاه شدن اینستاگرام و smm panel twitter یکی از مشکلات شایع بسیاری از کاربران اینستاگرام است که در آن کاربران با سیاه شدن تم اینستاگرام و یا  سیاه شدن استوری روبرو میشوند. در اغلب موارد علت سیاه شدن صفحه اینستا به  این دلیل می باشد که اینستاگرام یک آپدیت جدید ارائه داده است که برای برخی از کاربران فعال شده و در نتیجه باعث شده صفحه اینستاگرام شما تم مشکی داشته باشد و به عبارتی صفحه اینستاگرام تیره شده باشد.

با توجه به این آپدیت که برای بسیاری از کاربران فعال شده است به احتمال زیاد اینستاگرام و cheapest smm panel در حال کار بر روی تم این نرم افزار محبوب است بنابراین نیازی به آپدیت و یا تغییر در تنظیمات اینستاگرام نیست. در ادامه برای رفع مشکل سیاه شدن پست اینستاگرام بیشتر توضیح خواهیم داد. اگه میخوای عکس پروفایل افراد رو در اینستاگرام ببینی مقاله بهترین روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت بهت راهکارهای خوبی گفته حتما بخون.

اینستاگرام سیاه رنگ | تغییر تم مشکی اینستاگرام به سفید | چرا صفحه اینستا بالا نمیاد

چرا اینستاگرام مشکی شده ؟

این سوالی است که از دیروز کاربران ما در حال پرسیدن هستند، برای اینکه اطمینان پیدا کنید که مشکل مشکی شدن صفحه اینستاگرام از گوشی و یا اینستاگرام شما نیست اولین کاری که انجام میدهید این است که فعال بودن و یا غیر فعال بودن حالت دارک مد dark mode گوشی خود را بررسی کنید، اگر  حالت دارک مود غیر فعال بود مشکل از گوشی شما نیست آپدیت جدید اینستاگرام منجر به این اتفاق شده است، اما اگر حالت dark mode گوشی شما فعال بود بهتر است آن را غیر فعال کنید و باز هم اینستاگرام خود را بررسی کنید که آیا همچنان صفحه اینستاگرام مشکی است یا خیر.

 برای بررسی کردن این تنظیمات در گوشی های آیفون و اندروید و همچنین تنظیمات دارک مود اینستاگرام ادامه مطلب را بخوانید. اگه میخوای درمورد اینستاگرام بیشتر بخونی مقاله قوانین اینستاگرام 2022 و محدودیت فالو، آنفالو و لایک رو از دست نده!

حالت شب و حالت dark mode در آیفون

برای بررسی کردن حالت دارک مد در گوشی های آیفون لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

✅ابتدا وارد تنظیمات setting گوشی خود شوید.

✅حالا صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و گزینه display & brightness را باز کنید.

✅در این صفحه دو گزینه داریم light  و dark زمانی که این قسمت را بر روی dark قرار میدهیم تمامی نرم افزار های داخل گوشی به صورت دارک مد dark mode نمایش داده میشوند بنابراین اینجا گزینه light را انتخاب کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل مشکی شدن صفحه اینستاگرام برطرف میشود یا خیر.

    تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام یکی از قابلیت های خوب این برنامه برای تامین امنیت کاربران می باشد. اگه میخوای بدونی چطوری فعالش کنی مقاله تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام رو بخون.

حالت دارک مود در گوشی های اندروید

برای بررسی حالت تم مشکی یا دارک مود در گوشی های اندرویدی باید مراحل زیر را انجام دهید:

✅ وارد تنظیمات گوشی شده از قسمت جستجوی بالای صفحه کلمه Dark را جست و جو کنید تا گزینه Dark mode برای شما نمایش داده شود .

✅ در این بخش بسته به نوع و مدل گوشی شما میتوانید این گزینه را خاموش کرده و یا از بین گزینه های مختلف تم های دیگری برای گوشی خود انتخاب کنید

✅ لازم به ذکر است که این قابلیت در نسخه های اندروید 6 به قبل وجود نداشته و باید نسخه اندروید شما به روز باشد.

بررسی تم مشکی در تنظیمات اینستاگرام

همچنین در تنظیمات برنامه اینستاگرام در گوشی های اندرویدی نیز گزینه تم به صورت مجزا وجود دارد که میتوانید از بین 3 حالت light   و dark و default یک گزینه را انتخاب کنید با انتخاب گزینه سوم تم برنامه بر اساس تم مشخص شده برای گوشی ست میشود.

سفید شدن صفحه اینستاگرام هنگام ورود به حساب

مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام هنگام ورود به حساب نیز می تواند به دلیل بروزرسانی های اخیر اینستاگرام باشد. برای حل مشکل نمایش صفحه خالی و سفید در اینستاگرام در صورتی که با راه حل های بالا نتوانید حل کنید لازم است یکبار گوشی خود را  ری استارت کنید و از طریق شبکه اینترنت دیگری مجدد امتحان کنید. اگر همچنان این مشکل وجود داشت. بهتر است تا زمانی که اینستاگرام آپدیت جدید را ارائه دهد، صبر کنید و در این مدت از نسخه وب اینستاگرام در مرورگر استفاده کنید.

رفع مشکل سفید یا سیاه شدن صفحه اینستاگرام با نصب نسخه قبلی آن

در صورتی که هر کدام از روش های حل مشکل سفید یا سیاه شدن صفحه اینستا را امتحان کردید، اما همچنان مشکل شما رفع نشده است، کارشناسان ما پیشنهاد میکنند نسخه قدیمی اینستاگرام را نصب کنید. زیرا در ورژن قدیمی اینستاگرام مشکل سیاه یا سفید شدن صفحه وجود ندارد و میتوان از آن استفاده کرد. خوشبختانه روی سایت سایت برنامه های کاربردی ما، نسخه قدیمی اینستاگرام برای دانلود قرار گرفته که مشکل سیاه شدن صفحه اینستا را ندارد و به سادگی میتوانید این مشکل را برطرف کنید.

البته با نصب نسخه قدیمی اینستاگرام، به برخی از امکانات جدید این برنامه دسترسی ندارید اما در صورتی که تمام ترفند های رفع مشکل سیاه شدن اینستاگرام را انجام دادید، ولی همچنان مشکل رفع نشده است، به عنوان آخرین راه اینستاگرام خود را پاک کرده و نسخه قدیمی آن را نصب کنید.

پاسخ به سوالات متداول کاربران در رابطه با مشکل سیاه شدن تم اینستاگرام

در این قسمت به تعدادی از سوالات کاربران در رابطه با مشکل سیاه شدن تم اینستاگرام پاسخ خواهیم داد. کارشناسان مجرب و متخصص ما برای ارائه خدمات کامپیوتری خود از طریق تماس تلفنی و پاسخگویی آنلاین به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

صفحه استوری اینستاگرام من سیاه می شود دلیلش چیه؟

– هنگامی که برنامه اینستاگرام ر ا باز می کنید و  صفحه استوری سیاه می شود در واقع استوری آپلود نمی شود به این معناست که مشکلی در اینستاگرام وجود دارد. و دلایل زیادی دارد. از جمله: اتصال شبکه یا پر بودن حافظه کش اینستاگرام که لازم است بررسی شود.

تم اینستاگرام من سیاه شده چکار کنم؟

در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد تحت عنوان dark mode که تم اینستاگرام شما را  به رنگ سیاه در می آورد. اگر به انتخاب شما این قابلیت فعال نشده  باشد در برخی مواقع آپدیت جدید اینستاگرام باعث بروز چنین مشکل می شود. بهتر است به تنظیمات dark mode بروید و فعال و فعال نبودن آن را بررسی کنید.

وقتی وارد حساب اینستاگرامم میشم  سفید میشه دلیلش چیه؟

– این مشکل سفید شدن حساب اینستاگرام  نیز می تواند به دلیل آپدیت های اخیر اینستاگرام باشد یا اینکه اتصال اینترنت شما دچار مشکل شده و برنامه لود نمی شود. برای رفع مشکل سفید شدن صفحه اینستاگرام می توانید راهکارهایی مانند پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام و نصب مجدد اینستاگرام را امتحان کنید . همچنین اتصال اینترنت قبل از هر اقدامی بررسی شود.

سخن پایانی حل مشکل سیاه شدن صفحه اینستاگرام

در این مقاله متوجه شدیم که سیاه شدن صفحه اینستاگرام جای نگرانی ندارد کسی اینستاگرام شما را هک نکرده و کسی به تنظیمات اینستاگرام شما دسترسی ندارد بلکه یا مشکل تنظیم کردن گوشی در حالت دارک مود است و یا آپدیت کردن اینستاگرام منجر به مشکی شدن صفحه اینستاگرام شما شده است که این مورد دوم بعد از ارائه کامل بروزرسانی های جدید اینستاگرام برطرف خواهد شد، همچنین برای حل مشکلات اینستاگرام خود فراموش نکنید که میتوانید از خدمات کارشناسان ما بهره مند شوید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا