عمومیمجله کسب و کار

تغییر زبان اینستاگرام (انگلیسی به فارسی و برعکس)

یکی از مشکلات اپلیکیشن اینستاگرام زبان آن است که به‌صورت پیش‌فرض روی انگلیسی تنظیم‌شده است و کاربران غیر انگلیسی قادر به استفاده از آن در حد توان خود نخواهند بود؛ اما اینستاگرام نیز مانند سایر برنامه‌ها قابلیت تغییر زبان را دارد تا کاربرانش بتوانند به بهترین شکل ممکن از این برنامه استفاده کنند. به همین منظور در ادامه این گزارش از قسمت فناوری مرطوب قصد داریم شمارا با روشی آسان برای تغییر و تغییر زبان فارسی در اینستاگرام (تغییر زبان اینستاگرام) آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

خرید لایک ارزان و باکیفیت در دیجی فالوور

مراحل تغییر زبان اینستاگرام

در مرحله اول توصیه می‌شود آخرین نسخه اینستاگرام را درگوشی اندروید یا آیفون خود دانلود کرده و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله دو؛ اکنون وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و سپس از گزینه‌های پایین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب کنید تا وارد پروفایل واکانت اینستاگرام خود شوید. در گوشه سمت راست‌بالا گزینه «3 خط افقی» را انتخاب کنید و درنهایت مطابق شکل زیر گزینه «تنظیمات» را انتخاب کنید.

مرحله سوم؛ در این مرحله وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شده‌اید؛ بنابراین برای تغییر زبان اینستاگرام ابتدا باید گزینه «اکانت» را انتخاب کنید.

مرحله چهارم؛ در این قسمت باید گزینه “Language” را انتخاب کنید.

مرحله پنجم؛ اکنون به لیست زبان‌هایی که اینستاگرام پشتیبانی می‌کند دسترسی دارید که با انتخاب هر یک از آن‌ها زبان اینستاگرام شما تغییر می‌کند لازم به ذکر است که خوشبختانه فارسی توسط اپلیکیشن اینستاگرام پشتیبانی می‌شود؛ بنابراین اگر تصمیم دارید زبان خود را به فارسی تغییر دهید، می‌توانید زبان فارسی را از این لیست انتخاب کنید.

اکنون با انتخاب یک‌زبان جدید، زبان اینستاگرام شما از زبان پیش‌فرض تغییر می‌کند.

یادداشت مهم: برنامه اینستاگرام با زبان پیش‌فرض گوشی سازگار است. برای مثال اگر زبان گوشی انگلیسی است، وقتی اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود نصب می‌کنید، اینستاگرام قطعاً به زبان انگلیسی برای شما کار خواهد کرد؛ بنابراین، یکی از راه‌های اصلی تغییر زبان اینستاگرام این است که قبل از نصب اینستاگرام، زبان گوشی خود را به زبانی که قصد دارید در اینستاگرام استفاده کنید، تغییر دهید.

نکته دوم: اگر از زبان فارسی استفاده می‌کنید، تمام نظرسنجی‌های تاریخچه کاربران به ترتیب معکوس نمایش داده می‌شوند و ممکن است برخی از قسمت‌های اینستاگرام به‌درستی کار نکنند، به‌عنوان‌مثال: ممکن است هنگام تغییر عکس پروفایل یا پست‌ها دچار مشکل شوید. درست منتشر کنید برای رفع این مشکلات کافی است زبان اینستاگرام را به انگلیسی تغییر دهید.

خرید فالوور اینستاگرام

حل مشکلات تغییر زبان اینستاگرام به فارسی

وقتی زبان اینستاگرام را به فارسی تغییر می‌دهید، این برنامه باید اطلاعاتی را از دیتابیس فیس‌بوک برای نمایش آیکون‌ها و عبارات به زبان فارسی دریافت کند. به دلیل مسدود شدن اپلیکیشن و وب‌سایت فیس‌بوک در ایران، این روند دشوار است. وقتی این کار را با یک آدرس IP متعلق به ایران انجام می‌دهید، اینستاگرام قادر به دریافت اطلاعات از فیس‌بوک نخواهد بود. به همین دلیل ترجمه فارسی کامل نخواهد بود.

برای حل این مشکل باید از آدرس‌های IP خارج از ایران استفاده کنید. اگر در ایران هستید، می‌توانید از ابزارهای تغییر IP برای تغییر آدرس IP خود استفاده کنید. برای این کار ابتدا زبان اینستاگرام خود را طبق راهنمای بالا فارسی کنید. از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید و به یک آدرس IP غیر ایرانی متصل شوید. سپس دوباره وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. به‌احتمال‌زیاد تمامی آیکون‌ها و عبارات اپلیکیشن به زبان فارسی خواهد بود.

چگونه این زبان را فارسی کنیم؟

برای فارسی سازی این اینستاگرام در قسمت تنظیمات اینستاگرام به قسمت «اکانت» رفته و در قسمت «زبان» زبان فارسی را انتخاب کنید.

چگونه اینستاگرام را به انگلیسی ترجمه کنیم؟

تغییر برای تغییر زبان اینستا به انگلیسی، روش ترجمه اینستا به فارسی را دنبال کنید. در قسمت تنظیمات اینستاگرام وارد «اکانت» شوید و در قسمت «زبان» «English» را انتخاب کنید.

چگونه خطا را برطرف کنیم مشکلی پیش‌آمده است؟

، ممکن است هنگام ترجمه به فارسی با این خطا مواجه شوید. برای حل این مشکل از ابزار تغییر IP استفاده کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا