ورزش

پرسپولیس دنبال دروازه‌بان دوم جدید نیست

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از پنج گلی که امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس مقابل شباب الاهلی امارات خورد در فضای هواداری موجی به راه افتاده که باشگاه پرسپولیس باید در نقل و انتقالات دنبال جذب دروازه‌بانی برای جانشینی بیرانوند در روز‌های نیاز باشد، اما مدیران پرسپولیس به هیچ وجه دنبال جذب گزینه جدیدی در این پست نیستند.

امیررضا رفیعی در این بازی نمایش ضعیفی داشت و روی برخی از گل‌های خورده مقصر بود، اما او در نیم فصل نخست و تمام بازی‌های تدارکاتی قبلی نمایشی فراتر از انتظار ارائه کرده بود و دیدار با شباب الاهلی تجربه مفیدی برایش بود تا آبدیده شود.

در ابتدای فصل جاری نیز این بحث آنقدر پررنگ شده بود که یحیی گل‌محمدی به صرافت جذب یک دروازه‌بان جوان برزیلی افتاد و نزدیک بود هزینه سنگینی از این بابت برای یک دروازه‌بان ذخیره خارجی به باشگاه تحمیل شود که فشار رسانه‌ها و البته صحبت‌های بیرانوند در حمایت ار دروازه بان‌های جوان حاضر در پرسپولیس باعث شد گل‌محمدی از تصمیمش عقب‌نشینی کند و دروازه‌بان برزیلی به ایران نیاید.

در حال حاضر نیز باشگاه پرسپولیس دنبال جذب دروازه‌بان نیست، چرا که مدیران باشگاه اطمینان دارند با اعتماد به رفیعی و تجربه‌اندوزی او می‌توانند روی این دروازه‌بان حساب باز کنند، کما اینکه در طول فصل شاید در نهایت یکی دو بازی به او برسد و چنانچه اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد. تعداد بازی‌هایی که قرار است در صورت لزوم از گلر ذخیره استفاده شود بسیار بسیار کم خواهد بود و نیازی به جذب دروازه‌بان دوم در این بازار مکاره و پرهیاهو نیست.

بدون شک پیدا کردن دروازه‌بان ایرانی که برای نیمکت پرسپولیس کاندیدا شود و حاضر به نیمکت نشینی طولانی و انتظار یکی دو بازی در فصل آن هم در شرایط بسیار خاص را داشته باشد دشوار خواهد بود و در این شرایط باشگاه باید دنبال جذب دروازه‌بان جوان یا خارجی باشد که هر گلر جوانی وارد این تیم شود کار سخت‌تری نسبت به رفیعی برای آداپته شدن با شرایط پرسپولیس دارد. از طرفی جذب گلر خارجی برای این تعداد بازی نیز یک هزینه اضافی و بیخودی است. کما اینکه باشگاه پرسپولیس همچنان تاوان جذب بوژیدار رادوشوویچ را می‌دهد و پنجره باشگاه به خاطر مالیات قرارداد او بسته است.

گفتنی است پرسپولیس در حال حاضر دروازه‌بان جوان دیگری به نام مهرشاد اسدی نیز در اختیار دارد که در بازی‌های تدارکاتی کیفیت خوبی از خود ارائه داده ضمن اینکه همین حالا دو دروازه‌بان از آکادمی باشگاه نیز همراه تیم به اردو رفته‌اند.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا