دانش و سلامت

راه‌اندازی سامانه سراسری کنترل صحت رأی در انتخابات نظام پرستاری

رئیس هیأت نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام پرستاری گفت: بر حسب وظیفه و قانون، به منظور تأمین حقوق یکایک افراد در انتخابات سازمان نظام پرستاری که امروز برگزار می‌شود، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش مجله ایرانی، دکتر علیرضا رحیم‌نیا با بیان اینکه جامعه پرستاری افراد فرهیخته و قانون‌مداری هستند، اظهارکرد: بر حسب وظیفه و قانون، جهت جلوگیری از پایمال شدن حق و حقوق تک تک افراد در انتخابات امروز تمهیداتی در نظر گرفته‌ایم. بر همین اساس با همکاری مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، سامانه کنترل صحت رأی به صورت کشوری راه‌اندازی شده أست و در تمامی شعبه‌های سیار و ثابت، افراد بر اساس کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن می‌توانند رأی دهند و مشخصات آنها حین رأی گیری بررسی و هر فردی در هر نقطه از کشور رأی داده باشد مشخصات وی به صورت کامل نمایش داده خواهد شد. با همین تمهید و پیش‌بینی، هیچ فردی نمی‌تواند دوبار رأی دهد.

رئیس هیأت نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری افزود: سازمان نظام پرستاری اطلاعاتی را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده أست و در صورت عدم تطابق مشخصات، بر اساس شماره کارت نظام پرستاری و فرم تعهدی که از فرد گرفته خواهد شد، رأی گیری از وی انجام خواهد شد تا مشکلی پیش نیاید.

ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، امروز جمعه هفتم مهرماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا