ورزش

بازگشت طارمی دستِ قلعه‌نویی را باز می‌کند

ناصر ابراهیمی، در خصوص برد ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: ژاپن در این تورنمنت شرایط خوبی نداشت و همه از نوع بازی‌های این تیم تعجب کرده بودند، چون ژاپن در دیدار‌های دوستانه، بهترین تیم‌های اروپا را برده بود و همه انتظار داشتند ژاپن قهرمان آسیا شود. خوشبختانه در تیم ملی ایران بازیکنانی وجود دارند که تجربه بازی در جام‌جهانی را داشته و این تجارب در بازی مقابل ژاپن به کارمان آمد و خداراشکر که توانستیم بازی را با اقتدار ببریم. با برد مقابل ژاپن شک ندارم ایران می‌تواند قهرمان آسیا شود.

ابراهیمی: بازگشت طارمی دستِ قلعه‌نویی را باز می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

وی در مورد اینکه چرا سرمربی تیم ملی در بازی مقابل ژاپن تا دقایق پایانی تعویض نکرد، گفت: همه در بازی مقابل ژاپن فکر می‌کردند مهدی قایدی در ترکیب اصلی تیم قرار دارد ولی محمد محبی جایگزین او شد. خیلی‌ها از ترکیب اولیه تیم ناراضی بودند که چرا از بازیکن‌های دیگر استفاده نکرده‌اند. قطعا سرمربی می‌داند از چه کسی در زمین استفاده کند، چون او در کنار بازیکن‌ها حضور داشته و شرایط را می‌داند.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره بازگشت مهدی طارمی به ترکیب اصلی تیم و اینکه او جایگزین کدام بازیکن می‌شود؟ یادآور شد:‌ خوشحالم از اینکه دست قلعه‌نویی در خط حمله باز است و می‌تواند بهترین‌ها را جایگزین کند. خوشبختانه سردار آزمون و مهدی طارمی در بهترین کیفیت خود قرار دارند و می‌توانند مدافعین تیم حریف را به چالش بکشند. طارمی سابقه بازی در تیم‌های قطری را دارد و با نوع بازی کردن آن‌ها هم آشنا است و قطعا حضور او در ترکیب تیم ملی می‌تواند به ما کمک کند. البته ۱۱ نفر اصلی در داخل زمین بستگی به نظر سرمربی دارد.

ابراهیمی در خصوص تغییر موضع منتقدان پس از بازی مقابل ژاپن، خاطرنشان کرد: وقتی از تیم ملی حمایت می‌کردم برخی به حرف‌های من واکنش نشان داده و معتقد بودند تیم ما شانسی مقابل ژاپن ندارد. از اینکه با نمایشی عالی برابر ژاپن به برتری رسیدیم، خوشحال هستم. پیش‌بینی من فینال بین ایران و کره‌جنوبی است و امیدوارم ایران در آن بازی هم پیروز شود تا دل مرد شاد شود.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: با تیم میزبان بازی داریم و قطعا کارمان سخت است. امیدوار هستم بازیکنان بعد از برد مقابل ژاپن مغرور نشود و با تمام توان وارد زمین شده و بهترین کیفیت خودشان را نشان دهند.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا