رویدادها

۱۷۸ فوتی و بیش از ۱۰۰۰ مصدوم در حوادث هفته آخر فروردین/ حوادث جوی ۱۳ قربانی گرفت

رئیس سازمان اورژانس کشور، از مرگ ۱۷۸ نفر و مصدومیت ۱۲۳۲ نفر در حوادث هفته گذشته خبر کرد.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با مجله ایرانی درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس کشور در هفته گذشته گفت: در هفته گذشته از ۲۵ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه، ۵۰۹ حادثه ویژه در سامانه ۱۱۵ به ثبت رسید که نسبت به هفته گذشته، شاهد کاهش ۲۱ درصدی این حوادث بودیم. همچنین در هفته گذشته، ۱۶۴حادثه ترافیکی و ۳۴۵ حادثه غیرترافیکی داشتیم که هرکدام نسبت به هفته گذشته کاهش ۳۸ و ۹ درصدی را نشان می‌دهد. طی این مدت در مجموع ۶۸ درصد حوادث از نوع غیرترافیکی بود.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به تعداد مصدومان حوادث نیز گفت: در این مدت، ۱۳۹۴ نفر نیز در حوادث مصدوم یا بیمار شده و ۱۷۸ نفر جان خود را از دست دادند. ۱۲۳۲ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند که ۶۸ درصد از آنان معادل ۸۳۷ تن در حوادث ترافیکی آسیب دیده بودند. همچنین ۱۶۲ نفر در محل حادثه، خدمات درمانی دریافت کرده‌اند که۱۱۰ نفر از آنان در تصادفات زخمی شده بودند.

وی همچنین با اشاره به حوادث جوی هفته گذشته گفت:‌متاسفانه درجریان حوادث جوی هفته گذشته، ۱۳ تن فوت شده و ۱۷ تن دیگر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا