رویدادهامجله کسب و کار

لوستر مدرن چه لوستری است؟

لوستر مدرن چیست؟

به نقل از کارشناسان لوستر روژانو لوستر مدرن (Modern chandelier) نوع خاصی از انواع آویز و لوستر می باشد که برای نورپردازی در محیط هایی با دکوراسیون ساده و مدرن کاربرد دارد. برخلاف لوسترهای کلاسیک، در این گروه از آویزها شاخه های پر از حباب های مجلل وجود نداشته و سادگی در آن حرف اول را می زند. علاوه براین، استفاده از طرح های کاملا مدرن و صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه در این نوع لوستر به چشم میخورد. یکی از بزرگترین تصورات اشتباهی که اغلب افراد درباره آویزهای مدرن دارند، نورپردازی ضعیف آنها می باشد. لازم است بدانید که نورپردازی این نوع آویز با توجه به محیط نصب آنها و همچنین هدف از کاربرد این وسایل در دکوراسیون کاملا قابل تنظیم می باشد.

علاوه براین، تنوع در لوسترهای مدرن به اندازه ایست که می توان نمونه های کاملا مجلل و پرنور را در میان آنها مشاهده و انتخاب کرد. امروزه لوستر مدرن در میان خریداران طرفداران زیادی دارد چرا که فضای همه ی خانه ها مدرن شده و برای یک خانه ی مدرن، یک لوستر مدرن هم احتیاج است. لوستر مدرن به راحتی با فضای خانه های مدرن هماهنگ می شود. لوستر های مدرن قابل استفاده در هر فضایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن است.

آباژور | آباژور ایستاده | آباژور رومیزی

قیمت لوستر مدرن پذیرایی

لوستر مدرن پذیرایی معمولا با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب شده و بایستی با کلیه المان های به کار رفته در فضای پذیرایی هماهنگی داشته باشد. با توجه به اینکه طرح های و رنگ های مدرن، دارای تنوع بسیار زیادی است، بنابراین انتخاب یک لوستر متناسب با سبک دکوراسیون شما، راحت تر خواهد بود و در این میان علاوه بر طرح و شکل لوستر، قیمت لوستر مدرن پذیرایی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این قیمت معمولا تحت تاثیر چندین فاکتور تعیین خواهد شد که برخی از آنها عبارتند از:

  • اندازه و سایز: با توجه به سایز لوسترهای مدرن قیمت های آنها نیز متفاوت خواهد بود. مسلما هر چه قدر سایز و ابعاد لوستر بزرگتر باشد متریال به کار رفته در ساخت آن نیز بیشتر بوده و در نهایت قیمت بیشتری خواهند داشت.
  • طرح و شکل: از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در های مدرن طرح و شکل آنهاست. به این دلیل که در ساخت این نوع لوسترها ایده و طرح های ثابتی در نظر گرفته نمی‌شود؛ بنابراین تفاوت و تنوع زیادی در این نوع لوستر وجود دارد که موجب می‌شود تا با قیمت های مختلفی روبرو شوید.
  • جنس: در برخی از مدل های مدرن برای ترکیب سبک های مختلف با یکدیگر از کریستال استفاده می‌کنند. معمولا کریستال های به کار رفته در این لوسترها وارداتی بوده و همین دلیلی برای افزایش قیمت آنها خواهد بود.
  • نوع لامپ: در اکثر لوسترهای مدرن از لامپ های ال ای دی استفاده می‌شود. بنابراین توجه داشته باشید که نوع لامپ در قیمت لوستر اثر گذار بوده و تعیین کننده قیمت نهایی آنها خواهد بود.

 

انواع لوستر مدرن

لوسترها انواع و اقسام مختلفی دارد. لوسترها انقدر تنوع دارند که انتخاب میان آن ها کار راحتی نخواهد بود. اگر بخواهیم لوستر ها را دسته بندی کنیم می توانیم معیار های زیادی را برای این کار قرار بدهیم مانند شکل ظاهری، نوع لامپ، نور پردازی و … ولی لوستر های مدرن به دو دسته ی لوستر مدرن سقفی و لوستر مدرن آویزی قابل تنظیم، تقسیم می شوند. منظور از لوستر سقفی، لوستری است که به سقف می چسبند و چیزی شبیه آویز ندارند.

لوستر آویز، در مقابل لوستر سقفی قرار می گیرد که خود لوستر های آویز به لوستر آویز تک، آویز سه تایی تقسیم می شود؛ همان طوری که از اسم لوستر مدرن آویز تک و سه شاخه مشخص است دارای یک یا سه شعله هستند البته که بعضی از مدل ها بیش از سه شاخه دارند. لوستر کریستالی هم از قطعات کوچک کریستال تشکیل می می شود و در فضا های اتاق، آشپزخانه و راهرو و فضا های کاری قابل استفاده است.لوسترها انواع و اقسام مختلفی دارد. لوسترها انقدر تنوع دارند که انتخاب میان آن ها کار راحتی نخواهد بود. اگر بخواهیم لوستر ها را دسته بندی کنیم می توانیم معیار های زیادی را برای این کار قرار بدهیم مانند شکل ظاهری، نوع لامپ، نور پردازی و … ولی لوستر های مدرن به دو دسته ی لوستر مدرن سقفی و لوستر مدرن آویزی قابل تنظیم، تقسیم می شوند. منظور از لوستر سقفی، لوستری است که به سقف می چسبند و چیزی شبیه آویز ندارند.

 

انواع لوستر مدرن برای پذیرایی

در چیدمان منزل تمام سبک های دکوراسیون، بیشترین توجه به پذیرایی می باشد و تا حد امکان آن را مجلل طراحی می کنند. حتی اگر فضا مدرن باشد، تلاش میشود تا زیباترین جلوه در سالن پذیرایی به چشم بخورد. شاید به همین دلیل است که تنوع در انواع لوستر مدرن برای پذیرایی تا این اندازه زیاد بوده و متناسب با شرایط محیط می توان گزینه های متعددی را خریداری کرد.

از بهترین انواع لوستر مدرن برای پذیرایی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

لوستر مدرن فلزی از نمونه های بسیار جذاب و البته متنوع می باشد که نه تنها برای پذیرایی، بلکه برای اتاق خواب و آشپزخانه و محیط های کاری نیز می توان آنها را به کار برد. با مرور مدل های مختلف لوستر مدرن با بدنه تمام فلزی متوجه خواهید شد که اغلب آنها با اشکال هندسی طراحی شده اند. به عنوان مثال، مدل های خطی از گزینه هایی هستند که می توانند جلوه زیبا و البته مدرن را در اتاق پذیرایی ایجاد کنند.

لوستر مدرن فلزی برای پذیرایی نه تنها از نظر طرح و شکل متفاوت هستند، بلکه رنگ بندی بالایی دارند. از نمونه های بسیار پرطرفدار آنها می توان به لوستر مدرن فلزی سفید و سیاه و برنزی اشاره کرد. لوستر مدرن برای پذیرایی های بزرگ را اگر بخواهید در میان مدل های فلزی انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم به ترکیب سیاه و طلایی بیشتر توجه داشته باشید.لوسترهای مدرن فلزی سیاه و سفید و طلایی در کنار خطوط و اشکال هندسی و طرح های پیچیده جلوه بی نظیری پیدا می کنند که در لوسترهای کلاسیک به ندرت می توان آن را پیدا کرد. قیمت لوستر مدرن پذیرایی فلزی که بدنه برنز و استیل دارند گران می باشد و بهتر است در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید.

 

در طراحی لوستر مدرن در حالت کلی تمرکز زیادی بر روی سادگی و ترکیب آن بر زیبایی وجود دارد. به همین دلیل در لوستر مدرن اروپایی نیز می توان این ترکیب را براحتی احساس کرد و در عین حال لوکس و لاکچری بودن نیز در طرح قابل مشاهده است.

لوستر مدرن اروپایی برای پذیرایی بیشتر به صورت شاخه ای طراحی میشوند. اما با لوسترهای شاخه ای کلاسیک تفاوت زیادی دارد و تا حد امکان کریستال های آویز در کنار حباب ها در این لوسترها استفاده نمیشود. بدنه برنزی این لوسترها در کنار حباب های سفید و طلایی و انحناهای بسیار هنرمندانه در شاخه ها آن همگی باعث شده اند تا لوستر مدرن اروپایی به یکی از لوکس ترین مدل ها تبدیل شود.در واقع می توان گفت، لوستر مدرن اروپایی ترکیبی از لوسترهای مدرن و کلاسیک می باشد. چون بدنه داری انحنا و حباب را از هر یک از دو مدل مدرن و کلاسیک گرفته و با هم ترکیب نموده است. این لوسترهای مدرن برای پذیرایی های بزرگ و کوچک کاربرد دارند.

 

رنگ طلایی همیشه نشان دهنده لاکچری بودن محیط بوده و فضا را مجلل جلوه می دهد. به همین دلیل است که در تمام سبک ها می توان نقش بسیار مهم این رنگ را مشاهده کرد. به طوریکه یکی از بهترین انواع لوستر مدرن پذیرایی، مدل های طلایی می باشد. لوستر مدرن طلایی دارای انواع مختلف سقفی، ساده، شاخه ای، حبابی و آویز می باشد.

مساله بسیار مهم در انتخاب و خرید لوستر مدرن طلایی برای پذیرایی، توجه به ابعاد لوستر و تناسب آن با محیط است. دقت داشته باشید که لوسترهای بزرگ که بیش از اندازه در آنها رنگ طلایی به کار رفته باشد، برای سالن های پذیرایی کوچک و ساده نمی تواند جلوه خوبی داشته باشد. در این شرایط بهتر است مدل های ساده و کوچک تر را انتخاب کنید تا طلایی آن با مدرن بودن محیط نیز تناسب داشته باشد.اگر قیمت لوستر مدرن پذیرایی برایتان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می کنیم به جنس آنها دقت کنید. چون برخی از مدل های طلایی دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و فلزات به کار رفته در آنها ارزش مادی زیادی دارد. در مقابل، مدل های ساده با جنس های معمولی ارزان تر هستند.

 

از دیگر انواع لوستر مدرن می توان به مدل های سقفی اشاره کرد. این لوسترها به دلیل ارتفاع کم، در فضاهای کوچک کاربرد داشته و جلوه خوبی دارند. استفاده از لامپ های ال ای دی و کمی کریستال با انحناهای خلاقانه در بدنه همگی باعث شده اند تا لوستر مدرن سقفی فضا را بسیار زیبا کند.لوسترهای مدرن سقفی برای پذیرایی هایی که دارای سقف کاذب و دکوراتیو هستند نیز کاربرد دارند. چون وزن زیادی نداشته و براحتی روی سقف قابل نصب و اتصال هستند. کافیست کمی در انتخاب مدل آنها دقت داشته باشید تا جلوه بی نظیری را در سقف پذیرایی ایجاد نمایید.

قیمت لوستر مدرن پذیرایی به دلیل تنوع بسیار زیادی که در مدل های آن وجود دارد در بازه گسترده ای تغییر می کند.

بیشتر بخوانیم :

لوستر آویز مدرن

برای آن گروه از افرادی که زیبایی لوستر لوکس را در اولویت اول قرار می دهند و ترجیح می دهند محیطی ساده و زیبا و در عین حال مجلل داشته باشند، لوسترهای آویز مدرن می تواند از بهترین انتخاب ها به شمار رود. از مهم ترین ویژگی آنها می توان به آویز بودن رشته های بلند و پر از حباب و یا کریستال با طرح های پر از پیچ و خم اشاره کرد. البته با توجه به مدل آنها ممکن است نوارهای پر نور با طرح های هندسی نیز از سقف آویز بوده و فضایی کاملا مدرن را بوجود آورند.

مساله بسیار مهم در خرید لوستر آویز مدرن، توجه به محل نصب آنها می باشد. دقت داشته باشید که این نوع لوستر برای محیط هایی با سقف بلند کاربرد داشته و در فضاهای کوچک جلوه مناسبی نخواهند داشت. به عبارت دیگر می توان آنها را به عنوان لوستر مدرن برای راه پله، لابی و محیط های دوبلکس با سقف های بلند انتخاب کرد.

 

لوستر شاخه ای مدرن

زیبایی لوسترهای کلاسیک بر هیچکس پوشیده نیست و هنوز هم جایگاه خوبی در صنعت دکوراسیون داخلی دارند. اگر شما هم از این گروه افراد هستید و دوست دارید در محیط کاملا مدرن، آویزهایی مشابه با سبک کلاسیک نصب کنید، لوستر شاخه ای مدرن می تواند انتخاب خوبی باشد. لوسترهای مدرن شاخه ای نسبت به نوع کلاسیک خلوت تر بوده و شاخه های آنها اغلب به سبک های کاملا مدرن طراحی و رنگ آمیزی میشوند.

لوستر دیواری مدرن

شیوه های نورپردازی در محیط های مختلف با توجه به بزرگ و کوچکی فضا، نوع محیط (مسکونی یا اداری) و سبک دکوراسیون متفاوت است. به همین خاطر است که علاوه بر نورپردازی از سقف، در برخی از مواقع از دیوارها نیز برای منظور استفاده میشود. مدرن که در طرح های بسیار متنوع تولید میشوند برای این شرایط انتخاب خوبی خواهند بود.

 

لوستر چوبی مدرن

چوب با داشتن ویژگی های منحصر بفرد نظیر رنگ های متنوع و اشکال مختلف باعث ایجاد فضایی گرم و دلنشین به خصوص در دکوراسیون های داخلی می‌شود. به لحاظ بصری استفاده از چوب در فضای داخلی حس و حال طبیعت را ایجاد کرده و برای فضاهای آپارتمانی و محیط های اداری بسیار مناسب خواهد بود. در این میان با استفاده از لوستر چوبی به راحتی می‌توان این امکان را فراهم کرد. لوسترهای چوبی مدرن یکی از متریال هایی هستند که دارای انواع و شکل های بوده و فضای متفاوت، جذاب و دوست داشتنی را بوجود می ‌آورند. تنوع رنگ چوب و خاصیت شکل پذیری آن سبب شده تا لوسترهایی متناسب با فضاهای متفاوت و همچنین دکورهای مختلف ساخته شود.

لوستر برنزی مدرن

لوستر مدرن بیشتر دارای جنس برنز، نیکل یا کروم ساتن هستند. طراحی لوستر های برنزی برگرفته از سبک های سنتی و معاصر است. رنگ جذاب، خطوط تمیز و صاف، شکل های متنوع و حداقل تزئینات جانبی سبب شده تا مدرن به یکی از پرطرفدارترین آویزها مبدل گردد. این نوع لوستر با ظاهر جذاب خود، فضایی بی نظیر و متفاوت را به محیط اطراف خود می‌بخشد. به طوری که اغلب با ورود به هر مکانی، توجه به سمت لوسترهای برنزی جلب خواهد شد.

دلیل آن نیز رنگ جذاب و اشکال متفاوت لوستر های مدرن است. این نوع از لوسترها را می‌توان در مکان های تجاری، مغازه ها، گالری ها و مکان های مسکونی مورد استفاده قرار داد. لوسترهای برنزی مدرن با ظاهری که دارند به فضای اطراف خود جلوه و نمود بیشتری داده و می‌توان در بخش های مختلف ساختمان نظیر اتاق پذیرایی، راهروها، اتاق کار و خواب از آنها استفاده کرد. نکته ای که در مورد لوستر از جنس برنز اهمیت دارد؛ نحوه نگهداری آنهاست. توجه کنید در هنگام تمیز کردن آنها از مواد شیمیایی و شوینده های قوی و همچنین پارچه های با الیاف زبر استفاده نکنید.

 

مزایای خرید لوستر مدرن

همان طور که قبلا اشاره شد، لوسترها در انواع و سبک های بسیار زیادی تولید و در بازار موجود می باشند و هر یک ویژگی های خاصی دارند. در نوع مدرن این آویزها نیز ویژگی های زیادی به چشم میخورد که می توانند در انتخاب آنها موثر باشند. از مهم ترین مزایای خرید آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لوسترهای مدرن در مدل و طرح و رنگ های مختلفی تولید میشوند و دست طراحان آنها در استفاده از اشکال هندسی و چند بعدی کردن آنها کاملا باز است. به همین خاطر است که می توان برای  پذیرایی و آشپزخانه و حتی محیط های کاملا اداری و تجاری نیز انتخاب های خوبی از این گروه آویز داشت.

بیشتر بخوانیم :

سادگی به کار رفته در طراحی این گروه از لوسترها باعث شده است تا قیمت های بسیار متنوعی داشته باشند. به طوریکه برخی از آنها که دارای رشته های بلند و پر از کریستال هستند قیمت بالایی داشته و در مقابل، می توان برای لوستر مدرن آشپزخانه و اتاق خواب و سایر محیط ها نمونه های کاملا ارزانی را خریداری کرد.

 

در طراحی لوستر با سبک های امروزی خلاقیت حرف اول را می زند. علاوه براین، استفاده از ال ای دی و smd برای نورپردازی آنها و تلفیق طرح ها با کریستال های بسیار درخشان در نهایت منجر به طراحی خارق العاده و بسیار زیبا خواهد شد. اگر کمی در انتخابتان دقت داشته باشید، با هزینه بسیار کم می توان محیطی بسیار زیبا را طراحی کنید.

مزایای استفاده از لوستر مدرن نسبت به لوستر کلاسیک چیست؟

در مطالب بالا، درباره لوستر مدرن اطلاعاتی به دست آوردیم؛ در ادامه به توضیح درباره ی لوستر کلاسیک خواهیم پرداخت و آن ها را با هم مقایسه خواهیم کرد.

لوستر کلاسیک نوعی از لوستر در مقابل لوستر مدرن است. این نوع لوستر در خانه هایی استفاده می شود که دکوراسیون کلاسیک دارد. معمولا جنس لوستر از برنز یا برنج است که با حباب هایی که روی لامپ های آن می گیرد تزئین می شود. این نوع لوستر معمولا  چندین شاخه دارند و در دو مدل دیواری و سقفی تقسیم می شود.

امروزه، تمامی ابعاد زندگی و وسایل خانه مدرن شده است؛ از فرش ها با طرح های مدرن گرفته تا روشنایی و لوستر مدرن. لوستر مدرن به دلیل مدرن شدن اسباب و وسایل زندگی به راحتی با آن ها هماهنگ می شود و فضای یک دست و یک پارچه ای را به وجود می آورد در حالی که اگر از یک لوستر کلاسیک در وسط خانه ای پر شده از وسایل مدرن مثل چیز یک ناهماهنگ همیشه به چشم خواهد آمد و نا هماهنگی عجیبی را به وجود خواهد آورد. پس برای خرید خوب، حتما به فضای خانه ی خود دقت کنید اگر خانه ی شما کلاسیک است، هرگز به سراغ لوستر مدرن نروید چرا که لوستر کلاسیک بهترین گذینه برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانیم :

چطور بهترین لوستر مدرن را بخریم؟

با توجه به نوع کاربرد مورد نظر برای لوستر، ابعاد فضای نصب آن، ارتفاع سقف و همچنین میزان بودجه مورد نظر باید بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. تنوع بسیار بالا در لوسترهای مختلف به همان اندازه که حق انتخاب را بالا میبرد، سردرگمی نیز ایجاد خواهد کرد. به همین خاطر، بهتر است ابتدا ویژگی های مورد نظر را لیست و با خرید اینترنتی لوستر مدرن گزینه های مختلف را با هم مقایسه نمایید.

فروشگاه  با ارائه طرح های بسیار متنوع و زیبا از انواع لوستر مدرن، کلاسیک، فانتزی و غیره شرایطی مناسبی را برای مقایسه، انتخاب و خرید فراهم نموده است. کافیست محصولات این مجموعه را بررسی و ویژگی های هر یک از لوسترها از قبیل جنس، مدل، ارتفاع و قیمت را با هم مقایسه نمایید و خرید را انجام دهید.

 

قیمت لوستر مدرن سقفی

برای خرید لوستر مدرن سقفی می‌توان به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کرد. برای خرید حضوری باید به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنیم که از کیفیت محصولات و ضمانت کار آنها اطمینان داشته باشیم. امروزه اکثر این فروشگاه‌ها وب‌سایت و یا شبکه‌های اجتماعی خود را دارند. به همین خاطر خرید لوستر سقفی مدرن به صورت اینترنتی هم بسیار آسان است. تنها نکته مهم هنگام خرید این نوع وسایل توجه به متریال ساخت آنهاست که در قیمت‌گذاری انواع لوستر بسیار مهم است. برای نمونه یک نوع لوستر سالنی دکوراتیو تا 80 میلیون نیز قیمت‌گذاری می‌شود. البته می‌توان مواردی با قیمت کمتر (تا 2 میلیون) نیز در اختیار داشت. تنها لازم است هنگام خرید، به هدف و کارایی مورد نظر لوستر خود فکر کنید. در نتیجه خرید لوستر سقفی مدرن جدید برای شما بسیار آسان خواهد شد.

 

لوسترهای سقفی در چه مکانهایی استفاده میشوند؟

1.سالن ورودی

چه مکانی بهتر از سالن ورودی برای اینکه تحسین مهمانان را نسبت به سبک و سلیقه خود برانگیزید؟ از یک سقف بلند حداکثر استفاده را ببرید و با یک لوستر سقفی مدرن و روشنایی در مقیاس بزرگ یک تئاتر نمایشی اضافه کنید. نکته باورنکردنی در مورد این قطعات این است که ممکن است تنها چیزی باشند که برای زنده نگه داشتن کل فضا نیاز دارید، تنها با یک طراحی ساده اما جدید، می‌توانید یک دکوراسیون خسته کننده را به کاخ پادشاهی تبدیل کنید.

2.اتاق نشیمن

اتاق نشیمن نیز مکان دیگری است که برای استفاده از لوسترهای سقفی مدرن و حتی کلاسیک، بهترین گزینه است. جایی است که خانواده و دوستان دور هم جمع می‌شوند و وقت خود را با هم می‌گذرانند. با استفاده از یک لوستر جدید و نورپردازی مناسب، آن لحظات را کمی خاص‌تر کنید. لازم نیست همه چیز درخشش و زرق و برق زیادی داشته باشد، شما با یک جستجوی ساده می‌توانید انواع لوستر سقفی را پیدا کرده و مدل مناسب منزل خود را خریداری کنید.

3.آشپزخانه

جای خالی نوردهی زیاد و روشنائی مفید برای آشپزخانه را با لوستر سقفی مدرن آشپزخانه زیبا و جذاب جبران کنید. اگر فضا دارید، یک جفت لوستر هماهنگ تهیه کنید تا تأثیر آن دو برابر شود، آنها در کنار هم آشپزی را بسیار دلپذیرتر می‌کنند.

4.اتاق خواب

اینکه لوستر سقفی مدرن یا خریداری شده برای اتاق خواب شما مناسب است یا نه بستگی به اندازه اتاق و ارتفاع سقف شما دارد. لوسترها معمولا در اتاق‌هایی با ارتفاع سقف بیش از 3 متر بهتر کار می‌کنند. با این حال، در اتاق کودکان، شما می‌توانید یک لوستر کوچک یا چندلایی را انتخاب کنید، زیرا اتاق کودکان کوچک‌تر از اتاق خواب اصلی است. مینی لوستر ممکن است بیشتر شبیه یک چراغ کوچک طراحی شود که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

تنها این مهم را در نظر داشته باشید که لوستر باید اثاثیه‌ای را که زیر آن قرار دارد تکمیل کند، نه اینکه بیش از حد بر آنها چیره شود. با این حال، قابل توجه‌ترین اشتباه هنگام نصب لوستر اتاق خواب، انتخاب یک وسیله بسیار کوچک برای اتاق است. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی‌افتد، طراحان داخلی با تجربه اغلب لوستری را انتخاب می‌کنند که در نگاه اول ممکن است برای اتاق مناسب به نظر برسد.

5.حمام

حمام معمولا آخرین گزینه در ذهن ما و گاهی طراحان است. اما این قطعا استراتژی اشتباهی است. مهمانان به ندرت حمام را فضایی لوکس می‌دانند و به همین دلیل است که باید آنها را تحت تأثیر قرار دهید. لوستر حمام فقط مختص هتل‌ها نیست. حمام خود را با یک لوستر مدرن سقفی به بهترین آبگرم لوکس تبدیل کنید. اگر این لوستر نزدیک وان حمام شما باشد، منظره‌ای افسانه‌ای ایجاد خواهد شد.

 

لوستر مدرن آشپزخانه

مهمترین نکته ای که در مورد وجود دارد؛ نیازهای نورپردازی آن است. امروزه استفاده از لوسترهای مدرن برای آشپزخانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در واقع، پرفروش ترین لوسترهای مدرن که از لامپ های هالوژن، رشته ای و LED پشتیبانی می‌کنند و بسیاری از مدل هایی که دارای قابلیت کم نور و پشتیبانی از دماهای مختلف رنگ نیز هستند؛ بیشترین انتخاب را به خود اختصاص داده اند.

هنگامی که نوع روشنایی مناسب آشپزخانه خود را تعیین کردید، وقت آن است که به سبک فکر کنید. در خرید لوستر آشپزخانه کامل مدرن، به راحتی می توانید با تعداد زیادی از گزینه های موجود غرق شوید. یکی از بهترین موارد در مورد لوسترهای مدرن آشپزخانه این است که این وسایل عملکرد مورد نیاز برای کارهای آشپزخانه مانند آشپزی را دارا بوده و زیبایی و نور لازم را فراهم می‌کنند. برای ساده تر شدن فرآیند انتخاب، هنگام خرید لوستر آشپزخانه از دکوراسیون اطراف و وسایل موجود به عنوان الهام استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه شما دارای دکوراسیون صنعتی و فیکس است؛ به دنبال لوسترهای مشکی آشپزخانه با جزئیاتی مانند بدنه بیرونی به سبک قفس، سایه های داخلی شیشه ای کاغذی، پشتیبانی از انواع لامپ های مختلف باشید.

منبع : lightology.com

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا