اجتماع

رشد حجم بازار دانش‌بنیان‌های نانویی/ضرورت افزایش سهم بازار فراتر از تورم

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو مطرح کرد؛

رشد حجم بازار دانش‌بنیان‌های نانویی ضرورت افزایش سهم بازار فراتر از تورم

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو با بیان اینکه باید بازار دانش‌بنیان‌های نانویی فراتر از تورم باشد، گفت: این‌حجم بازار دانش بنیان‌ها از رشد خوبی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از روز گذشته، ۲۹ بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی(ره)  آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاه های خبری و … در این‌نمایشگاه حضور دارند و مسئولان نهادهای مختلف در این‌نمایشگاه از غرفه های حاضر بازدید کردند.

خبرگزاری علم وفناوری آنا نیز در بیست وچهارمین دوره از نمایشگاه حضور پررنگی داشته است. این غرفه میزبان مسئولان در حوزه های مختلف است.یکی از مهمانان خبرگزاری علم و فناوری آنا دکتر عماد احمدوند دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو بود که با حضور در غرفه خبرگزاری آنا به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد.

احمدوند به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: روند رو به رشد شرکت‌ها را در طول این سال‌ها از نظر کمیتی و بازار شاهد بوده ایم.

وی گفت: اکنون در صدد هستیم که تمرکز را روی حجم بازار محصولات نانو، قرار دهیم تا رشد آنها فراتر از تورم باشد.

وی ادامه داد: تقریبا طی چند سال اخیر رشد شرکتها ۵۰ درصد بالاتر از تورم بوده است. امسال هم طبق شواهدی که موجود است این روند رشد وجود دارد، اما عدد و رقم دقیق را معمولا تیر ماه استخراج می‌کنیم و عدد و رقمی را از حجم بازار داخلی و صادرات اعلام نمی‌کنیم.

وی گفت: بر اساس اطلاعات حاصله از گمرک، نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو ادامه داد: طبق شواهد و آمار و ارقام کلی رشد نسبت به سال قبل را شاهد هستیم.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا